SEKROMEÇ KOY ABİ ADINI![]()
abi ? keske konuyu acan arkadasın profıl resmıne bakıp nıckını ınceleseydın =)
Arkadaşlar selam yine benKuş işinden anlayanlar bana bi cevap yazarsa çok sevinirim
![]()
Bugün toplam 4 tane kuş satan yere gittim. Toplamda 2 saat kadar bilgi aldım(Evet bu konuda biraz açım). İlk düşündüğüm kanarya idi. Lakin kanarya, muhabbet kuşu gibi ele, kola konmaz el ile sevilmez gibisinden şeyler söylendi. Aileden birisi olmasını istiyorum diyince muhabbet kuşu ve papağan önerdiler. Cennet papağanı vardı rengarenk çok hoştu ama zorlanacağımı düşünerek pek oralı olmadım. Muhabbet kuşu aşırı derecede ötüyor ve bir süre sonra apartmanda sıkıntı olabilir diye düşündüm. Aynı zamanda da kuşun gelip omzumun üstüne konmasını da istiyorum. Kanarya çok çok güzel ötüyor ama sadece ötüyormuş. İnsanla ilişkisi pek iyi değilmişvelhasıl kelam kararsız kaldım. Muhabbet kuşu için 25-35 lira fiyat verdiler. Kanarya içinse 100 lira istediler( evet yanlış duymadınız tamı tamına 100 lira). Parasından değil de ne yapmalıyım şaştım kaldım. Yorum yapın lütfen
buraya kadar okuyandan da Allah razı olsun
![]()
Hocam uzun zamandır kuş besleyem biri olarak düşüncelerimi yazayım
Kanarya dediğin gibi güzeldir ama insana alışmaz akvaryumdaki balık gibi izlersin öyle
Muhabbet insana alışır ama yavru bulman lazım ve o kadar sesi olmaz
Cennet yada sevda papağanı çok güzel kuşlardır,oyuncu meraklıdır bende bir çift var şuan ama gagaları çok güçlüdür ısırdımı kıvrandırır,kemirme huyları vardır fareden beterlerdir,sesleri güçlüdür ama sürekli yüksek tonda ötmezler.
Sana tavsiyem bulabilirsen forpus papağanı al cennete benzer kemirme ısırma huyları yoktur sesi azdır fiyatı 200 civarıdır.
Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için100 lira civarını zor zar ikna ettim. Bir kuşa daha fazlasını vermeme ailem kabul etmez. Alacağım yerler yavru verecekti sanırsam. Kanarya'nın sesi çok çok hoşuma gitti. Hiç mi insana alışma şansı yok bu Kanarya'nın ?
bir de muhabbet kuşları çok olduğu için mi sürekli ötüyorlar? 1 saniye bile sessiz durmadılar ben gittiğimde. İster istemez korktum. Apartmanda yaşıyorum maalesef... Ayrıca diğerlerinden farklı olarak bi bayi aylık ücretsiz bakım yapıyoruz dedi. Tırnak bakımıdır sağlık kontrolüdür o tür şeyleri yapıyorlarmış. Diğerleri hiç bahsetmedi gerekli mi acaba bu kadar ?
sen muhabbet al hocamyavru olsun ama petshopun dediğine kanma onlara kalırsa hepsi yavru hepsi mükemmel,kendin araştır önce netten sonra git al,ses konusundada dediğin gibi çok kuş bir arada olduğu için sesleri sana fazla gelmiş evdeki bir yada iki kuş ses yapmaz merak etme.Zaten mubişler öyle komşu rahatsız edecek kadar ses çıkarmaz
Hocam uzunca düşündüm. Muhabbet kuşu için daha erken olduğuna karar verdim. İstediği ilgiyi gösteremeyebilirim ilk kuşum olacağı için. Kuştan ürkebilirim vs.o yüzden kanarya ya da bülbül alacağım. Bülbülün fiyatının 20 lira olması da baya bi ona çekiyor beni
sabah kalktığımda o güzel sesini duyayım bana şimdilik yeter
bülbül bir çok türküye güzel sesiyle konu olmuş bir kuş. Kanaryadan daha kötü ötmez sanırım ?
Arkadaşlar selam yine benKuş işinden anlayanlar bana bi cevap yazarsa çok sevinirim
![]()
Bugün toplam 4 tane kuş satan yere gittim. Toplamda 2 saat kadar bilgi aldım(Evet bu konuda biraz açım). İlk düşündüğüm kanarya idi. Lakin kanarya, muhabbet kuşu gibi ele, kola konmaz el ile sevilmez gibisinden şeyler söylendi. Aileden birisi olmasını istiyorum diyince muhabbet kuşu ve papağan önerdiler. Cennet papağanı vardı rengarenk çok hoştu ama zorlanacağımı düşünerek pek oralı olmadım. Muhabbet kuşu aşırı derecede ötüyor ve bir süre sonra apartmanda sıkıntı olabilir diye düşündüm. Aynı zamanda da kuşun gelip omzumun üstüne konmasını da istiyorum. Kanarya çok çok güzel ötüyor ama sadece ötüyormuş. İnsanla ilişkisi pek iyi değilmişvelhasıl kelam kararsız kaldım. Muhabbet kuşu için 25-35 lira fiyat verdiler. Kanarya içinse 100 lira istediler( evet yanlış duymadınız tamı tamına 100 lira). Parasından değil de ne yapmalıyım şaştım kaldım. Yorum yapın lütfen
buraya kadar okuyandan da Allah razı olsun
![]()