Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
arkadaşlar bugün tiger eksozumu taktım ve kısa bir video çekdim birde sizlere ufak 1-2 soru sordum. izlemek isteyenler için link http://www.youtube.com/watch?v=NXorw37tUgw
nasıl bi ses arıyosun bilmiyorum ama genelde tek silindir olduğu için hep bu sese yakın oluyo ne takarsan tak yani birinci problem ondan kaynaklanıyo ama trafikte orjinal egzos çok sonuk gercektende farkedilmek içinde deiştirmek lazım :) ama daha tok bi ses arıyosanda akrapovic derim http://www.youtube.com/watch?v=xHHORBKNZbw

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Hehe o zmn ben tam zamaninda satmisim benim cbr'yi :)
adamlar nasıl bi motosiklet yapmışsa önde cift disk var 250 cc hemde :))))
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
nasıl bi ses arıyosun bilmiyorum ama genelde tek silindir olduğu için hep bu sese yakın oluyo ne takarsan tak yani birinci problem ondan kaynaklanıyo ama trafikte orjinal egzos çok sonuk gercektende farkedilmek içinde deiştirmek lazım :) ama daha tok bi ses arıyosanda akrapovic derim http://www.youtube.com/watch?v=xHHORBKNZbw

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------


adamlar nasıl bi motosiklet yapmışsa önde cift disk var 250 cc hemde :))))

akropovıc ınternette arastırdım fakat bulamadım. sımdı herkez dıyorkı 150 tl lık eksozuda alsan aynı ses cıkardı gıdıpde neden 500tl verdın fılan , hal boyle oluncada dogal olarak ınsanın moralı bozuluyor satıcı arkadaslada gorustum ıade edebılecegımı beyan ettı. bende ıyıce sasırdım.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
akropovıc ınternette arastırdım fakat bulamadım. sımdı herkez dıyorkı 150 tl lık eksozuda alsan aynı ses cıkardı gıdıpde neden 500tl verdın fılan , hal boyle oluncada dogal olarak ınsanın moralı bozuluyor satıcı arkadaslada gorustum ıade edebılecegımı beyan ettı. bende ıyıce sasırdım.

eger içine sinmediyse iade et hazır satıcı da geri alırım demiş senin fikrin onemli burda dediğim gibi tek silindirde çok ses farkı olmuyo malesef bende orjinal haliyle kullanıyorum deiştirmedim malum ses biyerden sonra çok kafa utuluyo...
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
ustad zevkın tartısıldıgını bılmıyordum kusura bakma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------



dostum benım eksozun fıyatı 500-550-600 cıvarında degısıyor. aldıgım eksozun faturası vs sı var ama bılmıyorum sesı bır tuhaf cıkıyor. olmadı ıade etmek zorunda kalacam. yukarda bır arkadas cbr 125 resmı paylasmıs uzerınde kırmızı bır eksoz var . daha oncede bır arkadas ben hyosung da kullandım cok guzel fılan demıstı http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-inter-moto-dan-cbr-250r-performans-eksoz-161504777/detay olmadı bunumu alıpda taksam bosa 500tl vermenın mantıgı varmı anlam veremedım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/lYv0QE.jpg[/url] katlanabılır plakalıgı nereye ne sekılde monte etmem gerekıyor varmı bır bılgısı olan ?
ben olsam 500/600 tl tabıkı vermem sonucda tek sılındor fazla beklentıye gırmeyın hayal kırıklıgı olur fırsat bulursam yarın sıze resım atabılırım plakalıgı monte etme yerı hakkında fıkır acısından
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
eger içine sinmediyse iade et hazır satıcı da geri alırım demiş senin fikrin onemli burda dediğim gibi tek silindirde çok ses farkı olmuyo malesef bende orjinal haliyle kullanıyorum deiştirmedim malum ses biyerden sonra çok kafa utuluyo...
sanırım bende ıade edıp demın sıze gosterdıgım eksozu alcam gıbı cunkı bu eksoz benı hıc tatmın etmedı.
ben olsam 500/600 tl tabıkı vermem sonucda tek sılındor fazla beklentıye gırmeyın hayal kırıklıgı olur fırsat bulursam yarın sıze resım atabılırım plakalıgı monte etme yerı hakkında fıkır acısından
super olur. sızdede katlanır plakalık mevcutmu ?
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
sanırım bende ıade edıp demın sıze gosterdıgım eksozu alcam gıbı cunkı bu eksoz benı hıc tatmın etmedı.

super olur. sızdede katlanır plakalık mevcutmu ?
vardı arkadasa verdim hyosunguna taktı arkadasın arka plakalıgını sokmustuk resım olarak orada gösterecegım tsbı fırsat bulursam+sızın ıcın aradım buldum tam anlatmak ıstedıgım yere takmıs
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...t-her-marka-motosiklet-icin-u-114522693/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
vardı arkadasa verdim hyosunguna taktı arkadasın arka plakalıgını sokmustuk resım olarak orada gösterecegım tsbı fırsat bulursam+sızın ıcın aradım buldum tam anlatmak ıstedıgım yere takmıs
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...t-her-marka-motosiklet-icin-u-114522693/detay
dostum sagol benım ıcın baya ograstın. resmı karanlıkta cektıgı ıcın tam anlayamadım ama yarın motosıkletım uzerınde deneyecem. o zaman benım yukledıgım resımdekı kuyrugu kesıp bıcmeye gerek kalmıyor sanırım kuyrugu komple kaldırıyor gıbıyız
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
137
Arkadaşlar fırsat bulup cbr ile yzf nin yanyana resimlerini çekebildim. fakat Cbr 125 lik le yanyana denk getirebildim. Fark olarak herkes kendi görüşüne göre karar verir artık.

http://i.imgur.com/NHIJy6d.jpg

http://i.imgur.com/bfWGoyz.jpg

Hocam bu yzf 125'i nerden bulduysan berbat yapmış adam çok çirkin benim bile hoşuma gitmedi :) plakalım yok arkadan incecik görünüyor renk desen berbat. ben alınca 1-2 hafta içinde bir de cbr bulup yan yana çekip gönderirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

arkadaşlar bugün tiger eksozumu taktım ve kısa bir video çekdim birde sizlere ufak 1-2 soru sordum. izlemek isteyenler için link http://www.youtube.com/watch?v=NXorw37tUgw

Eksoz konusunda bir kaç şey söylemek istiyorum.
1) cbr'ye istenilen eksoz takılsın fakat o istenilen sesin alınamayacağının farkına varılması gerek çünkü motor ona göre dizayn edilmemiş yani şekil olsun yakışıklı olsun ses olsun diye değil rahat olsun sessiz sakin olsun bastı mı sıkışmasın torklu olsun diye yapılmış ki bu eksozların çoğu da zaten racing motor gibi değil de cruiser gibi ses veriyor.
2) sonradan takılan bu eksozların en sevmediğim olayı sesini de geçtim o boru varya motorun altından görünen 30-40cm boyunda çirkin borusu ne kadar çirkin birşeydir bu ya kapanmıyor mu o ?

arkadalar bunlar benim şahsi düşüncem ben beğenmediklerimi söylüyorum beğenene de saygı duyuyorum tabi ben her zaman orjinalden yanayım.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
dostum belkı sorum bıraz sacma olacak ama bu cbr 125dekı eksoz nasıl ses verıyor ? 500tl ye tiger eksoz aldım ama hıc memnun degılım. o eksozda 150tl imiş. bunu verip onumu alsam aradaki farka değermi bilemedim ?

hocam o resimdeki cbr 125 benim değil. motorumu park ettiğim yerde ki arkadaşlardan birinin. ben yzf ile boyut karşılaştırılması bakımından fikir olsun diye çektim o resimleri.(yan yana denk getirmişken) Yani o eksozun sesi hakkında bir fikrim yok. Ama olurda sahibiyle yakalarsam dinler bakarım. Hatta videoya da çekerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

Hocam bu yzf 125'i nerden bulduysan berbat yapmış adam çok çirkin benim bile hoşuma gitmedi :) plakalım yok arkadan incecik görünüyor renk desen berbat. ben alınca 1-2 hafta içinde bir de cbr bulup yan yana çekip gönderirim :)



hocam zaten o motor zaten arkadan incecik gözüküyor :D o motorun sahibi plakalığı iptal edip daha sivri bir görüntü yakalamış ama bu motoru daha uzun gösterdiğinden daha da ince göstermiş. Bakalım plakalıklı denk getirirsem onlada çekerim resimleri ki resimdeki cbr 125. zaten 250r dan daha ince gözüküyor. Tabi lastik kalınlığı göz yanıltıcı olabilir. Ama hatları bakımından olsun vs cbr yzf den iri bir motor. yzf nin sadece yükseklikten ve biraz daha hatlı yapılışından dolayı iri gösteren bir yapısı var.

bugün gezinirken öyle bi grup sayfasında denk geldim. Bu resimdeki abimizde cbr'a taktığı ön ve arka lastiklerle gayet iricene bi görüntü yakalamış... tabi bence görüntüden öte motora bir faydası olduğunu düşünmüyorum.

GTk6qzy.jpg
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
@_pLay_06
Ben size söylemiştim hocam bu egsozdan alın diye.fiyat/performans oranı çok iyi hemde sesi beğenmezseniz susturucusu takınca orijinal egsoz gibi ses veriyor:http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-gt-250-r-krom-egzoz-ucuz-egsoz-ucretsiz-kargo-159037671/detay
zatenm bunu ıade edıp sızın soyledıgınız eksozdan alcam

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

Hocam bu yzf 125'i nerden bulduysan berbat yapmış adam çok çirkin benim bile hoşuma gitmedi :) plakalım yok arkadan incecik görünüyor renk desen berbat. ben alınca 1-2 hafta içinde bir de cbr bulup yan yana çekip gönderirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------



Eksoz konusunda bir kaç şey söylemek istiyorum.
1) cbr'ye istenilen eksoz takılsın fakat o istenilen sesin alınamayacağının farkına varılması gerek çünkü motor ona göre dizayn edilmemiş yani şekil olsun yakışıklı olsun ses olsun diye değil rahat olsun sessiz sakin olsun bastı mı sıkışmasın torklu olsun diye yapılmış ki bu eksozların çoğu da zaten racing motor gibi değil de cruiser gibi ses veriyor.
2) sonradan takılan bu eksozların en sevmediğim olayı sesini de geçtim o boru varya motorun altından görünen 30-40cm boyunda çirkin borusu ne kadar çirkin birşeydir bu ya kapanmıyor mu o ?

arkadalar bunlar benim şahsi düşüncem ben beğenmediklerimi söylüyorum beğenene de saygı duyuyorum tabi ben her zaman orjinalden yanayım.

tabıkı her zaman herkezın fıkrıne saygı duymak gerekır. ben orjınal eksozu cok tıpsız buluyorum bırde su motoru gıbı ses cıkartıyor o acıdan eksozu degıstırmek ıstemıstım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

hocam o resimdeki cbr 125 benim değil. motorumu park ettiğim yerde ki arkadaşlardan birinin. ben yzf ile boyut karşılaştırılması bakımından fikir olsun diye çektim o resimleri.(yan yana denk getirmişken) Yani o eksozun sesi hakkında bir fikrim yok. Ama olurda sahibiyle yakalarsam dinler bakarım. Hatta videoya da çekerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------



hocam zaten o motor zaten arkadan incecik gözüküyor :D o motorun sahibi plakalığı iptal edip daha sivri bir görüntü yakalamış ama bu motoru daha uzun gösterdiğinden daha da ince göstermiş. Bakalım plakalıklı denk getirirsem onlada çekerim resimleri ki resimdeki cbr 125. zaten 250r dan daha ince gözüküyor. Tabi lastik kalınlığı göz yanıltıcı olabilir. Ama hatları bakımından olsun vs cbr yzf den iri bir motor. yzf nin sadece yükseklikten ve biraz daha hatlı yapılışından dolayı iri gösteren bir yapısı var.

bugün gezinirken öyle bi grup sayfasında denk geldim. Bu resimdeki abimizde cbr'a taktığı ön ve arka lastiklerle gayet iricene bi görüntü yakalamış... tabi bence görüntüden öte motora bir faydası olduğunu düşünmüyorum.

http://i.imgur.com/GTk6qzy.jpg
ne kadar buyuk lastık = o kadar fazloa yakıt tukemı ve o kadar fazla motor yorulması demek .
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bende 3 senedir kullanıyorum motorumu ama geçenlerde öptüm yeri maalesef hafif yağmurda motor freni ardından fren sonucu otor kaydı neyseki yavaştım.
Motor baya sürüklendi yinede hasar o kadar büyük değil. Herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Bende 3 senedir kullanıyorum motorumu ama geçenlerde öptüm yeri maalesef hafif yağmurda motor freni ardından fren sonucu otor kaydı neyseki yavaştım.
Motor baya sürüklendi yinede hasar o kadar büyük değil. Herkese kazasız sürüşler

Geçmiş olsun hocam... Dönerken mi yoksa düz giderken mi kaydı teker?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
cbr 250r sakin kullanımda motoru sıkıştırmadan ortalama olarak 100 km de kaç litre yakar? yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
cbr 250r sakin kullanımda motoru sıkıştırmadan ortalama olarak 100 km de kaç litre yakar? yardımcı olursanız sevinirim

sakin kullanımda 3,2 lt felan yaktırdım, aslında ben lt hesabı yapmam direk kuruştan gidiyorum ama en son bir ay önce felan konuda da paylaştım, 100-115 arasında kullanımla 16 kr. civarında yaktırmıştım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst