Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
zenon farımın aydınlatması azaldı durduk yere nedendir acaba servisin taktığı zenondan ne bekliyoz ki
 
Katılım
30 Ara 2011
Mesajlar
16
Arkadaşlar merhaba kısmetse 15-20 güne 2012 CBR 125r almayı düşünüyorum. Sizden öncelikle bir kaç ricam olacak bana yardımcı olursanız sevinirim.

İlk vitesli motorum olacak bu ...

- Sahibinden ilanlara bakıyorum 6.350'den 7.500'lere kadar fiyatlar görüyorum. 2012 model 2013 çıkışlı olanlara bakıyorum ama bazı fiyat farkları beni şaşırtıyor. Öncelikle 15 ve 20 binde bir çok motorun KM'si. Sizce bu KM'ler problem yaratırmı ?

- Fiyat olarak hakkı nedir ? etrafımda bir çok kişi 6.500'e çok diyorlar, 6.000'dan fazla vermem gibi muhabbetler dönüyor sürekli.

- Alırken nelere dikkat etmeliyim ?

- Expertiz olarak ücreti ne kadardır ve nereyi önerirsiniz Anadolu yakasındayım.

- Satış işlemleri bana ne kadara patlar acaba ?

yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT





7400 tıko cıktılar 1 gun kaldı nette sattım dedım yok oyle bişi km az ise7000km ye kadar 7000 lıra temızı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
2013 model km düşük olanı 7000 den aşşağı vermezler.... ilan açmadım ama bir arkadaş geldi talip oldu 7150 verdi vermedim ... çünkü satıcı değilim... crf için satılabilir ama borca girmek istemiyorum...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Topcase candir kullanmayı dusunmediginde zaten tek hareketle çıkarıyorum
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Abiler,arkadaşlar simsiyah tank ped arıyorum bilen gören var mı link atabileceğiniz tavsiye eden?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Sadece ellerini bırakıp surersen tank slapper yapıyor
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Abilerim kardeşlerim motorum yeni.Hafif bi yokuşta bile istop ediyor.Yani kaldiramiyorum.Nasil calisacagim ne Yapacağım :) sikintilardayim
 
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
27
eski kasa için özel yapım radyatör koruma, koruma takozu ve arka çanta demiri isteyenler bana ulaşabilir
feysbuk "siperlik"
made by SAKALLI
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
stop etmesı normal deıl benzın de problem vardır daha hıc stop etmedım bırde su var yokus cıkarken zorlanıyor dıyenler var acaba nasıl bır yokustur o bu motorun sorunu gucu yuksek devırde vermesı yanı torku cok dusuk normal kullanımda stop bu yuzden olabılır ornegın tvs de 4000 devırde anıden debrıaj bırakırsan tekere gelır ama bu hareketı yapması ıcın cbr ın 6500 devıre cıkması gereklıdır yanlız yuksek hızlarda tvs ye oranla ornegın 80 ve ustu hızlanması gercekten cok farklı devırlenıyor motosıklet tvs de de bu tam tersı ıdı 80 100 gıbı suratlerde gıdım gıdım yukselıyor du ama yukselıyor hakkını yemem o motorun da 5900 km de ogrendıklerım bu kadar lastık konusuna gelınce degıstırmeyı sadece on lastık ıcın gereklı dıyorum nedenı de frenleme ıcın yoksa vıraj da gayet basarılı kı 125 cc bır motorda dız vermeye calısmadan normal kullanım da kullanırsan kesınlıkle atma yapmıyor kuru asfalt ıcın gecerllı


sakallı kardesım yenı kasa ıcın uygulamalarınız var ıse ılgılenebılırım
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
stop etmesı normal deıl benzın de problem vardır daha hıc stop etmedım bırde su var yokus cıkarken zorlanıyor dıyenler var acaba nasıl bır yokustur o bu motorun sorunu gucu yuksek devırde vermesı yanı torku cok dusuk normal kullanımda stop bu yuzden olabılır ornegın tvs de 4000 devırde anıden debrıaj bırakırsan tekere gelır ama bu hareketı yapması ıcın cbr ın 6500 devıre cıkması gereklıdır yanlız yuksek hızlarda tvs ye oranla ornegın 80 ve ustu hızlanması gercekten cok farklı devırlenıyor motosıklet tvs de de bu tam tersı ıdı 80 100 gıbı suratlerde gıdım gıdım yukselıyor du ama yukselıyor hakkını yemem o motorun da 5900 km de ogrendıklerım bu kadar lastık konusuna gelınce degıstırmeyı sadece on lastık ıcın gereklı dıyorum nedenı de frenleme ıcın yoksa vıraj da gayet basarılı kı 125 cc bır motorda dız vermeye calısmadan normal kullanım da kullanırsan kesınlıkle atma yapmıyor kuru asfalt ıcın gecerllı


sakallı kardesım yenı kasa ıcın uygulamalarınız var ıse ılgılenebılırım
97oktan po dan aldim.Bayi farketmez dedi.Benzinle alakası olduğunu kesinlikle düşünmüyorum debriyaj ayarini yapamiyorum.Arabada da en büyük sorunum bu zaten.motor birde ilk motor

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:21 ----------

Motoru kapatırken direk anahtarı mı kapatmak lazım yoksa

bunu mu yapmak lazım.Hadı cbr cıler canlanın azıcık
ve bu u tıpı falan nedır kullanım kılavuzunda cok gecıyor
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
oktan meselesı degıl kardesım pıs sulu benzın yanıı
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
12
ccc67 kardeşim bu bizim motorlarda direk kontağı kullanmak zorundayız çünkü bizde elektrik sağ koldaki elektrik kesici yok 250 cclerde var
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benimde gönlüm bu aralar hep crf ye kayıyor... biraz gaza ihtiyacım var onu bir bulsam hemen satıp crf alacağım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst