- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
Sağlasın Tahsin kardeş. Elim Anahtar tutar çok şükür. Ankara'da 7-8 yıl Şahin kullandım.. :queen:
Baba ve amca mesleği demir doğrama olunca biraz tamir işleriyle haşır neşirliğim var. şimdi yeni aldım hemen girişmeyeyim dedim. 1-2 kez bakım için servise gideyim sonrası ağır bi sıkıntı olmadığı sürece bakım ve tamirat işlerini kendim hallederim..
Tabi değerli forum üyesi arkadaşlarımın fikirlerini ve önerilerini almak kayfı ile..:cherry:
insanın kendi işini kendi yapması gibisi yok. a noktasından b noktasına gitmenin en ucuz yolu motosiklet.

