- Katılım
- 28 Ara 2011
- Mesajlar
- 496
Dileğin ve tavsiyen için Teşekkürler..
Valla lastiği değiştirdim ama Pirelli dura traction u beğenmedin galiba..
Motosiklet servise gelince Michelin aradım 2 gün bulamayınca bulduklarım içinde en iyisini aldım..
Önceki nylon lardan iyi oldu kesin.. idare edicez artık..
Sağolasın gazi kardeş.. Rks de alabileceğim motorlar listesinde idi.. Bayide denediğimde bana küçük geldi. boy 1.82. Bacaklar depoda çok açık kaldı.. Yoksa senin motosiklete taliptim..
Teşekkür ettim.
Teşekkür etttim. Sağolasın. Lastikleri vermeye bilirdim ama 40Tl cepten çıkacaktı.. Servis o lastikleri şamreli ile birlikte 100-TL den fazlaya satar biliyorum.. Ama bende kalsa hiçbir işime yaramazdı birde taşımakla uğraşacaktım.. Kimseye de vermek istemem.. Sonuçta kaliteli bi lastik değil..
Teşekkür ettim. Bu aldıklarımın ödemesini bi halledeyim.. Kask en önemli Ekipman benim için.. Tecrübeli motosiklet kullanıcısı forum üyelerinin önerileri çok değerli benim için..
Amin. Teşekkür ettim.
Fark etmemişim lastiği, nylondan iyi olduğu kesindir.Doğru seçim