Sonunda aldım :) Yeni motosikletim Salcano Wolf

Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Dileğin ve tavsiyen için Teşekkürler..
Valla lastiği değiştirdim ama Pirelli dura traction u beğenmedin galiba..
Motosiklet servise gelince Michelin aradım 2 gün bulamayınca bulduklarım içinde en iyisini aldım..
Önceki nylon lardan iyi oldu kesin.. idare edicez artık..



Sağolasın gazi kardeş.. Rks de alabileceğim motorlar listesinde idi.. Bayide denediğimde bana küçük geldi. boy 1.82. Bacaklar depoda çok açık kaldı.. Yoksa senin motosiklete taliptim.. :)



Teşekkür ettim.



Teşekkür etttim. Sağolasın. Lastikleri vermeye bilirdim ama 40Tl cepten çıkacaktı.. Servis o lastikleri şamreli ile birlikte 100-TL den fazlaya satar biliyorum.. Ama bende kalsa hiçbir işime yaramazdı birde taşımakla uğraşacaktım.. Kimseye de vermek istemem.. Sonuçta kaliteli bi lastik değil..



Teşekkür ettim. Bu aldıklarımın ödemesini bi halledeyim.. Kask en önemli Ekipman benim için.. Tecrübeli motosiklet kullanıcısı forum üyelerinin önerileri çok değerli benim için..



Amin. Teşekkür ettim.

Fark etmemişim lastiği, nylondan iyi olduğu kesindir.Doğru seçim:)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Yeni tartışma konusu Sporty mi Dura Tractionmu marka demiyorum model bazında,

pilot-sporty.jpg


par+2+pneus+pirelli+dura+traction+2+75+90+90+aro+18+titan+yes+ybr+sundow+canoinhas+sc+brasil__6C0451_5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Allah kaza bela vermesin, motosikler forumlarında sürüş teknikleri bölümlerini oku, araştır. eğitime para verebilirsen daha kolay halledersin motosiklet alışma süresini...
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
maşallah , kaza bela görme kardeş. ilk motor gibisi yoktur rengi çok hoş umarım hep gülerek güzel günlerde binersin
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Hayirli olsun renk seçimin güzel beyaz wolf yollarda pek yok ayricaloklisin
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Başlangıç için çok güzel seçim yapmışsın, kurta beyaz çok yakışmış :cat:

Hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanırsınız inşallah.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hayırlı olsun salih.
bende geçen sene aynı duygular içindeydim. kazasız belasız kullanman dileğimle.
salcano nun arkasında bir servis ağı yok. ama makina sağlamlığıyla bunu kurtarıyor.
lastiği kendinde söküp takabilirsin. şahsen ben öyle yaptım. sen sökersen tekerinini lastikçi değiştirmeye para bile almıyor :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
gülerekten kullan allah kaza bela vermesin
Teşekkür ettim.

Hayırlı olsun lastik falan on numara gayet iyi kazasız,belazsız sürüşler
Teşekkür ettim.

Hayırlı olsun, güzel günlerde kullan, lastikler konusunda çok doğru bir karar almışsın, bende kullanıyorum
bu arada fotolar bana Keçiören Etlik semalarını hatırlattı :)
Teşekkür ettim. Tahminin doğru. Açık alanda çektiğim fotoğraf Etlik-Ovacık, Forum Ankara’nın karşısı.
Araba sürmeyi de burada öğrenmiştim. :)

Fark etmemişim lastiği, nylondan iyi olduğu kesindir.Doğru seçim:)
Eyvallah. Pirelliyi beğenmedin sanmıştım.. Ohh içim rahatladı.. :)


Aslında bulsam mişlen street alıcaktım ama bulamadım gerçi sportta bulamadım.
Bolca irc, duro, cst var. Israrla cst ve irc satmaya çalışan yerler oldu.
Allahtan forum sayesinde gerekli bilgi donanımına sahibim :)

Allah kaza bela vermesin, motosikler forumlarında sürüş teknikleri bölümlerini oku, araştır. eğitime para verebilirsen daha kolay halledersin motosiklet alışma süresini...
Teşekkür ettim. Yaklaşık 7-8 aydır araştırma içerisindeydim. Sadece Motosiklet seçimi değil. Bakım, Sürüş teknikleri dahil buna..

Kazasız belasız güle güle kullan hocam. Seçimlerin çok güzel.
Teşekkür ettim.

maşallah , kaza bela görme kardeş. ilk motor gibisi yoktur rengi çok hoş umarım hep gülerek güzel günlerde binersin
Teşekkür ettim.

Hayirli olsun renk seçimin güzel beyaz wolf yollarda pek yok ayricaloklisin
Teşekkür ettim. Forumda da beyazını görmemiştim.
Gece görünürlülük aşısından da beyazın iyi olacağını düşünüyorum.

Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin :)
Teşekkür ettim.

hayırlı olsun....
Teşekkür ettim Ramazan kardeş. Mcx e de baktım ama seriliği beni korkuttu. :) Ben sakin adamım ve de acemiyim. Tabi fiyatında etkisi var. Bütçeyi zorlamaya gerek yok.

hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler..
Teşekkür ettim.

Hayirli olsun, bot ve eldivenler de vardir umarim.
Teşekkür ettim. Eldiven aldım zaten. Botu da düşünüyorum. Alışveriş listemde var ama. Bütçem şimdilik bu kadarını karşılayabiliyor.

Başlangıç için çok güzel seçim yapmışsın, kurta beyaz çok yakışmış :cat:
Hayırlı olsun :rendeer:
Teşekkür ettim.

Hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanırsınız inşallah.
Teşekkür ettim.

Hayırlısı olsun hocam kazasız belasız sürüşler..
Teşekkür ettim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

hayırlı olsun salih.
bende geçen sene aynı duygular içindeydim. kazasız belasız kullanman dileğimle.
salcano nun arkasında bir servis ağı yok. ama makina sağlamlığıyla bunu kurtarıyor.
lastiği kendinde söküp takabilirsin. şahsen ben öyle yaptım. sen sökersen tekerinini lastikçi değiştirmeye para bile almıyor :)

Sağlasın Tahsin kardeş. Elim Anahtar tutar çok şükür. Ankara'da 7-8 yıl Şahin kullandım.. :queen:
Baba ve amca mesleği demir doğrama olunca biraz tamir işleriyle haşır neşirliğim var. şimdi yeni aldım hemen girişmeyeyim dedim. 1-2 kez bakım için servise gideyim sonrası ağır bi sıkıntı olmadığı sürece bakım ve tamirat işlerini kendim hallederim..

Tabi değerli forum üyesi arkadaşlarımın fikirlerini ve önerilerini almak kayfı ile..:cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Hayırlı uğurlu olsun. Güzel tercih. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan...Diğer davranışların için de tebrik ederim, umarım başkalarına da örnek olursun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst