Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Ne guzel Turkiye ikinci eli deger kazanirken burda deger kaybediyor. Ben sifir 2013 u 5000 liraya aldim burda 2012 yi 4000 liraya ve 2011 i 3500 lira civarina satanlar var.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Ne guzel Turkiye ikinci eli deger kazanirken burda deger kaybediyor. Ben sifir 2013 u 5000 liraya aldim burda 2012 yi 4000 liraya ve 2011 i 3500 lira civarina satanlar var.

ahhh ahhh . Burası TR işte adamın ağzına sıçarlar. Adamın Pantolonunu aldılar şimdi içimizdekine alacaklar.
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Tabii kotu tarafi Turkiyede vergileri cok geciriyorlar burda Cbr500r simdi 13500 lira sifir. Altin elbiseli Adam fuarda cbr500r 20000 lira civari dedi.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Yavaş yavaş ölürler
Seyahat etmeyenler.
Yavaş yavaş ölürler
Okumayanlar, müzik dinlemeyenler,
Vicdanlarında hoşgörüyü barındıramayanlar.

Yavaş yavaş ölürler
Alışkanlıklarına esir olanlar,
Her gün aynı yolları yürüyenler,
Ufuklarını genişletmeyen ve değiştirmeyenler,
Elbiselerinin rengini değiştirme riskine bile
girmeyenler,
Bir yabancı ile konuşmayanlar.

Yavaş yavaş ölürler
Heyecanlardan kaçınanlar,
Tamir edilen kırık kalplerin gözlerindeki pırıltıyı
görmek istemekten kaçınanlar.

Yavaş yavaş ölürler
Aşkta veya işte bedbaht olup yön değiştirmeyenler,
Rüyalarını gerçekleştirmek için risk almayanlar,
Hayatlarında bir kez dahi mantıklı tavsiyelerin dışına
çıkmamış olanlar...

geç kalmayın cbr almak için...
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
cevaplar için teşşekkürler son karar 125r :))) ilk hayalım ankarada oturuyorum satacak arkadaslara duyrulur :)))
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
3
Ne guzel Turkiye ikinci eli deger kazanirken burda deger kaybediyor. Ben sifir 2013 u 5000 liraya aldim burda 2012 yi 4000 liraya ve 2011 i 3500 lira civarina satanlar var.

Ben de bu mantığı anlayamıyorum ağustos ayından beri ülkemizdeki 2.el cbr125r fiyatlarını takip ediyorum fiyatlarda sürekli bir artış söz konusu normalde 2. el araç yani eskittiğin yıprattığın bir ürün değer kaybına uğramaz mı ? illa yurt dışından mı alıp gelelim motosikleti :)
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
137
CBR 125 ıyıdır yakıt onemlı dıyosun hyo cbr a gore baya bı yakar benım de boy 1,86 kılo 98 gaytet te ıyı duruyor uzun yıllar bınıcem dersen hyo dogru tercıh olmaz kı daha 2 yıl kullananı gormedım cbr 125 senı selerce arıza vermeden tasır artık vazgectıgın anda da senı uzmez zarar ettırmeden elınden cıkar

Arkadaşım merhaba, bende aylarca senin gibi çok araştırdım cbr125 mi cbr250 mi veya başka bi marka mı kafayı sıyırdım sonunda borç harç 250 aldım çokta memnunum şimdi Honda'nın ikinci eli biraz güçlü olması sorunsuzluğu ve az yakıt masrafı ile öne çıkıyor. şimdi diğer markaları kafandan elemeni tavsiye ederim çünkü 125lik ve 250likte en sorunsuz ve iyisi honda (cem yılmazın dediği gibi araştırmışı var) şimdi bütçeni tam bilmiyorum fakat sana şöyle birşey söylemek istiyorum cbr125ler başlangıç motoru o konuda hemfikiriz ama bana arkadaşlarımın ve motorsikletci abilerimin ve hatta honda bayisinin söylediği "bizim en sevdiğimiz müşteri cbr125 müşterisidir çünkü biliyoruz ki 2 ay sonra o gelecek motoru büyütmek isticek bir daha motor satıcaz" dedi ama seni 2-3 yılda mutlu edebilir bu konuda sıkıntı yok dersen fiyat konusunda şunu söylemek istiyorum 2013 model beyaz bir cbr125 vardı daha 3000 km civarıçocuk 6750 TL yazmıştı pazarlık pazarlık 6400e tmm demişti daha sıfır tertemiz motora sonra ben 250lik aldım ama bu ilanı takip ettim 6300e kendi düşürdü şimdi satmış ilan yok ama yine pazarlıkla eminim 6200-6100 arası vermiştir tahminimce bak bu motor 2013 modeldi ve 2 ay öncesinden bahsediyorum. yani iyi pazarlık yap 125liklerin piyasası 250ye oranla daha yavaş bunu bil bu fiyat aralığında temiz motor alabilirsin. hatta kmsi biraz daha fazla 10bin km lik motoru 2012 model benim arkadasım 5200e sattı ama onun acelesi vardı ucuza verdi.
umarım sana yardımım olmuştur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

bu arada söylemeyi unuttum o 2013 olan motor için ben 6000de teklif etmiştim adam kabul etmişti. fiyatlar bu aralıklarda bilgin olsun.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
o motorda sıkıntı vardır kımse sıfırı 8400 olan motoru 5200 e 5500 e 6000 e vermez versede o motorun hısırı cıkmıstır zaten ben yıllarca 125 cc surebılırım 250 ye gectım yanlıslıkla kı ozaman cbr 125 buyuk deıldı hyo aldım cok pısman olmustum sadece yakıt yuzunden
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
137
o motorda sıkıntı vardır kımse sıfırı 8400 olan motoru 5200 e 5500 e 6000 e vermez versede o motorun hısırı cıkmıstır zaten ben yıllarca 125 cc surebılırım 250 ye gectım yanlıslıkla kı ozaman cbr 125 buyuk deıldı hyo aldım cok pısman olmustum sadece yakıt yuzunden

ilk bakışta öyle gelebilir hocam ama motorda bi sıkıntı yoktu tertemiz aletti ya zaten 125'likler 250 gibi değil piyasası siz de çok iyi bilirsiniz.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Bugün honda bayide kırmızı cbr 125 gördüm orjinal jant şeridi vardı üstünde parçalı honda yazıyordu sticker da güzel olmus
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
istabul da çok güzel bir hava var... çıkıp biraz dolaşayım bari evde yatmakdan kurtulsun benim gariban...
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Böcek Kasa alacam bende KafayI Bozdum motorla :) CGL 125 var. CBR 250 R var. Ula CBR 125 i sattım içimde kaldı motor.... alacam namussuzu yine :D
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
4
Herkese Merhaba Çanakkale merkezde Takas düşüncek olan arkadaşlar varsa lütfen irtibata geçin cbr 125 r veyahutta 250r arıyorum kendime.Benim kymco dink 200 i maxsi scooterım var.1600 km 20 ay daha garantisi devam ediyor.Çanakkale de malesef honda bayi yok.acaba balıkesirde veyahutta bursadaki bayiler takas olarak alırlarmı motorumu üstüne para vereceğimiz bir bayi tanıyorsanız yardımcı olursanız sevinirim.Herkese iyi günler.Ben honda almak istiyorum.Yardımcı olacak kişiler irtibata geçerse sevinirim
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
İyi akşamlar herkese, bir sorum olucaktı benzin bitmeye yaklaştığı zaman herhangibi bir benzin işareti yanıyorumu yoksa tek çubuk kalınca gidip benzin almak gerekirmi acaba şuan 280km oldu ve 1 çubuk kaldı bu normalmi yoksa biraz fazlamı yakmısım şehir içi kullandım hep ve tabi bide devirli kullandım bu yolun çoğunda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst