Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
Öncelikle herkese iyi akşamlar uzun süredir (bir buçuk yıl kadar) forumu takip ediyorum. sonunda hayalime kavuşuyorum paramı denkleştirdim, temiz 2.el bir cbr alarak aranıza katılmak için sabırsızlanıyorum. Tecrübeli abilerimin tavsiyeleri benim için çok değerlidir, 6.000 tl param var bu para temiz yeni kasa bir cbr almaya yeterlimidir ? ve alırken nelere dikkat etmem gerekli? izmir de yaşıyorum yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum herkese tekrardan iyi akşamlar :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2011 veya 2012 model bulabılırsınız 2013 u o fıyata vermezler 6500 7000 e de 2013 bulunur ben olsan 500 daha ekleyıp 2013 bakarım
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
500 tl daha eklemem şuan için biraz zor görünüyor ancak biraz ailemden bişeyler almaya çalışıcam. peki sizce kaç km ye kadar alınabilir 2. el motor
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
6000 tl 2012 model: 15000km ve ustu 6500 tl 2013 :9000km 7000tl 2013 model :3500km 7500 tl 2013 model 1000 km km ye ben bakmam o ayrı onemlı olan o km nın nasık yapıldıgıdır nıce 12000 km pert cbr 125 lerı gordukten sonra daha yenılere baktım kı 3500 km de adam ama motor sankı 25000 de tamam km de orjınal ama bı de motora bak cok temız abı sen anlamıyon motordan gıbı tavırlar ve en temız buldugum motoru adam 6250 den bır lıra ınmem dedı 2013 model tamam dedım ordan 20 dakka sonra hondaya gırdım sıfırını 6500 e aldım cıktım sımdı 4 kere zam geldı o ayrı
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
16
ERROR88, tavsiyelerin ve cavabın için çok teşekkür ederim dediklerini göz önünde bulundurcam. km ye aldanmamk gerekliymiş demekki motordan anlayan birisinin deneme turu atması en iyisi olcak heralde :)
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Bizim motorlara K&N hava filtresi taktirisak ses degisimi nasil olur sizce taktiran varmi aramizda

ben taktım k&n yakıtı etkiledi biraz daha uzun gidiyor km olarak ölçtüm
ses olarak değişmeyebilir ben tri 780 de aynı sesi aldım değişmedi ama başkası taktı egzoz sesi değişti onun ki rs 780
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Peki hava filtresi kac binde bir degistiriliyor ?

üzerinde 80.000 km de bir temizleyin yazıyor.
1.000.000 km de ömrüymüş.

tabi avrupa için geçerli değiştirme yok sadece temizliceksin özel temizleme aleti var 60 tl yağlama ve temizleme

tr için 10 000-20 000 km de bir yeterli olur herhalde sana kalmış
 
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
27
2006 30 bin km temiz bir cbr kaç para. alırken nerelerine dikkat etmeliyim
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
3
cbr125'in egzostun orda yere paralel bir çizgi-çizik gibi bişy var o doğuştan mı öyle yani egzostun orijinalinde mi var yoksa o çizik kullanıcı hatası mı ? farklı egzost kullananlar için performansta ve yakıtta ne gibi değişiklikler oluyor ?
 
Katılım
20 Mar 2014
Mesajlar
1
(herkese merhaba foruma yeni katılmış bulunmaktayım, iyi günler dilerim.)

az önce honda bayii ile görüştüm 2014 cbr125r nin sadece kırmızı ve beyaz rengi Türkiye'ye geliyormuş. Siyah için heveslenmiştim...
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
(herkese merhaba foruma yeni katılmış bulunmaktayım, iyi günler dilerim.)

az önce honda bayii ile görüştüm 2014 cbr125r nin sadece kırmızı ve beyaz rengi Türkiye'ye geliyormuş. Siyah için heveslenmiştim...

Kırmızı daha kaslı duruyor boşver. Siz hangi renk aldınız
 
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
31
ARKADAŞLAR MOTORUM 20/03/2013 TARİHİNDE İSTANBUL ATAŞEHİR KÜÇÜKBAKKALKÖY DE ÇALINMIŞTIR. GÖREN ARKADAŞLARIN 5357138249 NOLU TELİ ARAMALARI RİCA OLUNUR.
2013 MODEL BEYAZ YZF R 125 15BİN KMDE 34JM7008 PLAKALI

6z9k.jpg

ek72.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2013
Mesajlar
26
Merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım.
2012 model CBR 125 ile. 2.000 km'de. Bir kaç sorum olacaktı bilenler cevaplarsa çok memnun olurum ve aklımdaki soru işaretlerini gidermiş olurum. :)

Arka frene basınca çizik sesi geliyo hafiften hafiften. Neden kaynaklanabilir? Fren hidroliği ortaya kadar dolu. Ve motorun suyunu nereden doldurmamız/kontrol etmemiz gerek?

Ayrıca yakıt göstergesi hakkında detaylı bilgiye ihtiyacım var kaç çizgiden sonra yedek depo oluyor?
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
ARKADAŞLAR MOTORUM 20/03/2013 TARİHİNDE İSTANBUL ATAŞEHİR KÜÇÜKBAKKALKÖY DE ÇALINMIŞTIR. GÖREN ARKADAŞLARIN 5357138249 NOLU TELİ ARAMALARI RİCA OLUNUR.
2013 MODEL BEYAZ YZF R 125 15BİN KMDE 34JM7008 PLAKALI

https://imagizer.imageshack.us/v2/496x330q90/829/6z9k.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/440x330q90/401/ek72.jpg

Geçmiş olsun, Kavacık bölgesindeyim. Gözlerim yollarda muhakkak takip ediyor olacağım motorları.
Bu çalınmalara karşı alınabilecek tedbir hiç yok mu? :(
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
42
Merhaba arkadaşlar 2013 model kırmızı bir cbr ile aranıza katıldım. Arazide hoplayıp zıplamaktan şehre geçiş yaptım daha önceden cbr ye göre nispeten daha yüksek cc li motorlar kullandığım için 250 600 1000 hayellerim yok.Danışmak istediğim bir konu var güvende gidebileceğimiz yani ani durumlarda gaza yüklendiğimizde altımızda bayılmayacak fakat aynı zamanda motoru yormayacak ideal devir kaçtır ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst