Webbilgisi arkadaşa kazasız sürüşler koruyucu kıyafet iyi olmuş koruma demiri de süper size basımda geçen bir kazayı anlatayım strike 2013 haziranda aldım temmuz sonu gece 02 de çevre yolundan eve gidiyorum süratim 90-100 arası 500 rodajımız bitti 1000 -1500 km deyiz daha ince ince makineyi açıyoruz. Ne olduğunu anlamadan bir anda yerdeyim motorla yerde sürükleniyoruz. Koruma demiri sayesinde ayağımı aradan çıkarmayı başardım motorla ayrıldık motor sol şeritte giden arabanın altına doğru gitti bende en sağ şeritte uzun bir metre sürüklendim. Çok şükür araç dürümü fark etti ani durdu. Ben o kazada koruma demiri sayesinde ayağımı kurtardım kask sayesinde başıma darbe almadım kask çatladı bu arada olmasa siz düşünün yaz günüydü korumalı mont sayesinde kolunda elimde bişey yoktu ceket yırtıldı olmasaydı yanlız altında korumalı pantolon yoktu dizlerin kalçalarım hasar aldı çok şükür hepsi geçti sıra gelelim motora bir mucize eseri o motorla bindim evime devam ettim motor koruma demiri ayak koydudumuz demir fren tarafı gaz kolu 45 pot bagaj üzerinde sürüklenmiş rutujla hallettim burada niye anlattım bunları koruyucu malzemeler benim canımı kurtardı hemen yenilerini pantolon dahil aldım. Koruyucu kıyafetsiz çıkmayın verdiğiniz parayada açımayın. En sona sakladım kaza sebebi en sağ şeritten gidiyordum yerde motor yağı varmış duran arkadaşlarla kum derlerken ayakta duramıyordum. Herkese kazasız belasızsürüşler.


