Kawasaki 250cc yeni naked modeli için patent aldı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Kawasaki 250cc sınıfında üreteceği yeni naked modeli ER-2n için Avrupa'da pantent başvurusu yaptı. 2015 yılında satışa sunulması beklenen model, küçük hacimli model sınıfını ve çıplak motosiklet sevenlerin kafasını karıştıracağa benziyor.


59gr.jpg


tydh.jpg


0fbz.jpg


mnuy.jpg


y5iz.jpg
 

Ekli dosyalar

  • Kawasaki-ER-2n.jpg
    Kawasaki-ER-2n.jpg
    51.4 KB · Görüntüleme: 26,540
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel haber :flower:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
güzel olmamaış. kuyruk göğe bakıyor. racing motorunun karenajı sökülmüş hali ama kareneajda yok.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
japonlar bu naked motorlara bi türlü ruh katamiyor. Her model birbirine benziyor, hepsi birbirni kopyalıyor. Biraz feyz almaları icin artık Ducati , KTM gibi devlere bi göz atmaları lazım. Ufakta olsa biseyler kırpsınlar..
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Naked denince akla ilk gelen Z serisidir.Her ne kadar z800 u cok basarili bulmasamda yeni z1000 harika.
japonlar bu naked motorlara bi türlü ruh katamiyor. Her model birbirine benziyor, hepsi birbirni kopyalıyor. Biraz feyz almaları icin artık Ducati , KTM gibi devlere bi göz atmaları lazım. Ufakta olsa biseyler kırpsınlar..
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Niye 15bin olsun ki ?? .. Bu motor z250 den daha ucuz olacak max 12000 derim...

hadi 12.000 olsun. 250cc naked motor insanların günlük ihtiyaçlarını karşılamak ayda arada sırada gezip tozmasını sağlamak için üretilir. 12.000 lirayı insan hobisine mi versin araba mı alsın ?

7.000 liralık bajaj için yırtındınız niye 5500 değil diye ağladınız üzerinde yamaha yazınca 12.000'e şimdiden razısınız.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi 12.000 olsun. 250cc naked motor insanların günlük ihtiyaçlarını karşılamak ayda arada sırada gezip tozmasını sağlamak için üretilir. 12.000 lirayı insan hobisine mi versin araba mı alsın ?

7.000 liralık bajaj için yırtındınız niye 5500 değil diye ağladınız üzerinde yamaha yazınca 12.000'e şimdiden razısınız.
Ben bajaj a yırtınmadım ki ... ben bajaj gelmeden demiştim en az 7 bin olur diye bajaj topiğinede bakabilirsin ..
fiyatının hep uygun olduğundan bahsettim..
Ayrıca gerçek motorcular asla ben o paraya araba alırım demez..Motosiklet ile arabayı kıyaslamaz..
12000 e az demiyorum ama bakarsanız hyosung x5 11.850 den satılırken kawa en az 12000 olur diye düşünüyorum..
Ama 15000 de olmaz korkma..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Ben bajaj a yırtınmadım ki ben bajaj gelmeden demiştim en az 7 bin olur diye bajaj topiğinede bakabilirsin fiyatının hep uygun olduğundan bahsettim.. Ayrıca gerçek motorcular asla ben o paraya araba alırım demez..Motosiklet ile arabayı kıyaslamaz..12000 e az demiyorum ama bakarsanız hyosung x5 11.850 den satılırken kawa en az 12000 olur diye düşünüyorum..Ama 15000 de olmaz korkma..

senin için demedim zaten :mrgreen:

Sadece gerçek motorcuları hedef kitleye koyarlarsa bu satış rakamlarına katlanırlar, Iifan ve Hero'da girsin piyasaya ondan sonra görelim çekik gözlü abilerimizi
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Çok heycanlandığımı söyleyemem.Kawasaki Türkiye fiyat politikası ve yedek parça,hizmet servis kalitesiyle öyle çoook extrem cezbedici birşey olmazsa tutmaz.
 
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
16
ÖTV ARTMI, DÖVİZ KURU ALMIŞ BAŞINI YÜRÜMÜŞ, VERGİ DESEN Bİ DÜNYA... BENZİN FİYATLARINI SÖYLEMEDİM BİLE....

TAMAM JAPON TAMAM TARZ KAWA AMA İNSANLARI YANİ BİZİ DÜDÜKLEMEYE KALKMANIN ANLAMINI Bİ TÜRLÜ ÇÖZEMEDİM... 5-6 SENE ÖNCE ÖTV, KDV vs NE KADARDI ŞİMDİ NE KADAR BAZI MOTORLARDA %38'E VARAN VERGİLER VAR. TAMAM GÜZEL AMA BAJAJ DİYE Bİ MAKİNAYI BİLE İNSANLARI KERİZ YERİNE KOYAR GİBİ ÇAKMAYA ÇALIŞIYORLAR İNSANLARA...

TAMAM ALMASINA ALSIN PARASI OLAN HASTASI OLAN YADA BU ALETİ SAPLANTI YAPAN AMA ZENGİNDE OLSA HAKİKAT YAZIK GÜNAH PARALARIMIZA... MOTORU TARTIŞMAKTAN ZİYADE BİZE DÖŞEMEYE ÇALIŞAN BAZI ŞİRKETLERİ VE DEVLETİ TARTIŞMAK LAZIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst