Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
biliyorum, gördüm inazumayı :cat:,

burdan tekrar hayırlı olsun diyorum...:cherry:

Allah c.c. Kaza bela vermesin inşaallah...

Piyasaya yeni giren firma için yüksek fiyatlar söylüyorlar... 2-3 haftaya karar verip alıcam gibi motosikleti..

Wolf alıcam diyorum ama mondial mcx te bana göz kırpıyor bir yandan :p

Mcx le daha hızlı gidebilirsin fakat Mcx in 3,5 yaktığı yerde wolfle 2,5 yakarsın.inazuma kadar yakar Mcx
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Mcx le daha hızlı gidebilirsin fakat Mcx in 3,5 yaktığı yerde wolfle 2,5 yakarsın.inazuma kadar yakar Mcx

açıkçası tipi daha hoş görünüyor gözüme.. arka tekerin kalın olması disk fren ve kalıp olarak falan güzel.. kullananlarla konuştuğum kadarı ile ufak tefek sorunlara nazaran iyi bir motosiklet, ileriki dönemler içinde tatmin edici olabilir güç olarak...

tabi masraf ve yakıt sarfiyatı artacak o zaman..
bende tam onlara bakıyordum,

en basitinden wolfün tekerleri pirelli duration ile 190-200 tl ye halledebiliyorken mcx te bu miktar 350 lere çıkacak gibi...

yılda 10.000 km yapsam, yakıtta da ortalama 300-400 farkeder gibi,

sigortada fark yaparmı bilmiyorum 125cc-162cc...

alış fiyatında minumum 350 tl fark zaten var..

totalde başlangıçta 150+350=400 TL ve her yıl ilave olarak yakıttan dolayı 400 TL ekstra masrafa değermi?
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
ben ön dişliyi saymadım ama arka 45 onu biliyorum. bahsettiğiniz gibi 6,000 devir giderken 80 km'ye yaklaşıyor. bu motorlarda farklı dişliler mi var ? yarın bi ara açayım da sayayım ön dişliyi...
15T varsa 80 de 6000 çeviriyor, yoksa 7500 gibi birşey çeviriyor.Motor çok farkediyor ama, bence torkundan birşey kaybetmiyor 1. vites hariç.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
15T varsa 80 de 6000 çeviriyor, yoksa 7500 gibi birşey çeviriyor.Motor çok farkediyor ama, bence torkundan birşey kaybetmiyor 1. vites hariç.

Tam olarak dediğiniz gibi bende de.

teoride seninde aynı olması gerekir uğur. lastikler aynı. km aksamı aynı. eğer debriyajın falan kaçırmıyorsa.
eminmisin dişlilerin orjinal olduğuna ?
dişli setini 20.000km değişmeni tavsiye ederim. yada dişlilerin ucları sivrilince.
zincirinde 4. kademeyi geçtiyse değiştirme iyi olur. ben zincir koparttım. inan böyle bir uçuş hayatımda yaşamamıştım.. kopmasını beklemeden değişmek en iyisi.

Abi Murat arkadaşın dediği gibi benimde. 14 devirde uzun yolda yırtınıyor motor.

Herhangi mekanik bi sıkıntı da yok. Orjinal setin sadece ön dişlisini değiştirsem sorun olur mu acaba.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Benimde arka 38t ön 15t idi önü 16t yaptım 6.000 devirde tam olarak 81-83 kmh hızla gidiyor ibreye göre Arkayı büyültüp önü küçültsem aynı hesabamı gelmiş olur ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Tam olarak dediğiniz gibi bende de.



Abi Murat arkadaşın dediği gibi benimde. 14 ön dişli ile yüksek devirde uzun yolda yırtınıyor motor.

Herhangi mekanik bi sıkıntı da yok. Orjinal setin sadece ön dişlisini değiştirsem sorun olur mu acaba.

Düzenleme. Yanlış yazmışım :p
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
arkadaşlar wolf ü ne renk alsam karar veremedim..

Hadi bi yardımcı olun seçenekler; Siyah - Kırmızı - Beyaz

Lastikleri hemen değiştireyim diyorum pirelli duration alıcam hafta sonu bi arkadaş ön arka 190 tl ye almış..

Kredi kartı hesap kesim işleminden sonra yollardayım...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
arkadaşlar wolf ü ne renk alsam karar veremedim..

Hadi bi yardımcı olun seçenekler; Siyah - Kırmızı - Beyaz

Lastikleri hemen değiştireyim diyorum pirelli duration alıcam hafta sonu bi arkadaş ön arka 190 tl ye almış..

Kredi kartı hesap kesim işleminden sonra yollardayım...

ben beyaz derim. piyasada hiç yok çünkü.
lastikte de eğer asfaltta kullanacaksan aynı paraya michelin pilot sporty yada street alabilirsin. ama topraktaysa dura traction iyidir.
hayırlısı olsun.

buda benim hikayem :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/109434-saniyorum-1-adet-salcano-wolf-aldim.html
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
2
Merhaba ben yeni katıldım aranıza benim bi sorunum var devir saatinin üstündeki vites göstergesi çalışmıyor nerden düzeltiriz
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Merhaba ben yeni katıldım aranıza benim bi sorunum var devir saatinin üstündeki vites göstergesi çalışmıyor nerden düzeltiriz

Elektriksel bir sorun galiba..

Soketi falan çıkmış yada temazsızlık oluşmuş olabilir.

katılıyorum. aldığından beri çalışmıyorsa soket takılmamış olabilir. çalıştığı zamanda pek bozulacak birşey değil zaten.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Peki o soket tam nerde oluyor peki

m-can bey motorunuzu sıfır mı aldınız ikinci el mi 2013 modelden sonrası modellerde vites göstergesi vardır daha eski model salcanolarda vites göstergesi yeri var ancak içindede vites göstergesi yoktur bilginiz olsun
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ybr dişlisi uyar. ama 5. vites sağlam bir yokuşta ibreyi 140 a dayarsın :)
http://www.rialli.com/ara/10034__zincir-dislisi-16t-ybr-125-MS6263/

tahsin abi 16 dişli takılırsa ybr ve muadili salcano vb markala 5 i zor görürsün sebebi yemez düzde bile zorlar motoru iniştede öğle hız yaptırmıyor ben ndenedim bu motorların bağırmamasını ve tek kişi iyi kötü gitsin dersen en fazla 15 yapılması gerek o şekilde bile yokuşda bayılıyor 16 yı takınca baya bir bayılır özellikle 2 kişi dik yokuşta kalma durumu bile var
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
tahsin abi 16 dişli takılırsa ybr ve muadili salcano vb markala 5 i zor görürsün sebebi yemez düzde bile zorlar motoru iniştede öğle hız yaptırmıyor ben ndenedim bu motorların bağırmamasını ve tek kişi iyi kötü gitsin dersen en fazla 15 yapılması gerek o şekilde bile yokuşda bayılıyor 16 yı takınca baya bir bayılır özellikle 2 kişi dik yokuşta kalma durumu bile var

ya işte 40kglik bir adamsan ve 10km yokuşaşağı inerken sonlara doğru yatarak 140ı görürsün manasında dedim :cherry:
zaten ondan sonrasın beyaz bir ışık görünür karşıda :queen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
wolfe 16 dişli takarsanız bursadan istanbula gidinceye kadar son hızı anca görür :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst