[Ankara - MT]

Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
17
tüm angaralılara selam,gt 250r kullanıcısıyım,sizlerin arsın katılmaktan mutluluk duydum.milli eğitim bakanlığında çalışıyorum,yanlış yere yazdıysam da kusura bakmayın herkese saygılar
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
tüm angaralılara selam,gt 250r kullanıcısıyım,sizlerin arsın katılmaktan mutluluk duydum.milli eğitim bakanlığında çalışıyorum,yanlış yere yazdıysam da kusura bakmayın herkese saygılar

Yanlış yere yazdınız... Bu akşam 6.30 dan sonra Geçnlik caddesi, döngel sokak başındaki sefa kafeye gelmeniz gerek, oradaki dilek kutusuna yazarsanız bunları olabilir. Belki birkaç motorcu teletabiyle de karşılaşabilirsiniz (Her çarşamba oradayız).

Bu aralar çok tatktım ben bu "teletabi"lere,,,taktımtabi !
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
İyi akşamlar ANKARA MT :)

Bende bi suzuki gsxr600 k7 var Stator+konjektör+Yağ+filtreler+Buji+Direksiyon amortisörü değişecek usta tavsiyesinde bulunacak var mı ? fiyat lazım da bu cumartesi yaptırmak için
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Abi Konutkent 1'den Yaşamkent'e arkadaki yoldan giderken, Continental lastikçi var, onun arkasında tavsiye edebileceğim iki yetenekli ve deneyimli usta var. Bulmak zor olacaksa buluşup götürebilirim.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Bu konut 1 ile 2 nin arasindan yasam kente gidisi diyorsun degil mi?

Bulurum herhalde olmazsa berbaer gideriz. Bu arada belli bir markanin ustasi mi yoksa genel genel mi?

Bir de motosiklet lastigi satiyolar mi?

Baya bir soru oldu kusura bakma :) sag ol...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Oralarda usta varmıydı ya hiç görmedim, öğrendiğim iyi oldu..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ulem ne buldum yaa :queen:

anigif3lg.gif


dscf7604.jpg
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Selam Ankara'lı motosiklet sever kardeşler,

Tamirci usta falan deyince bi sorayım dedim.

Salcano Wolf yada Mondial mcx düşünüyorum.. Bu motorlardan hangisini alırsam usta ve servis konusunda sıkıntı çekmem bilginiz var mı acaba. (Kızılay-Ulus-Altındağ-Keçiören-Çankaya bana en yakın yerler)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Selam Ankara'lı motosiklet sever kardeşler,

Tamirci usta falan deyince bi sorayım dedim.

Salcano Wolf yada Mondial mcx düşünüyorum.. Bu motorlardan hangisini alırsam usta ve servis konusunda sıkıntı çekmem bilginiz var mı acaba. (Kızılay-Ulus-Altındağ-Keçiören-Çankaya bana en yakın yerler)

Mondial hakkında yorum yapamam ama Salcano wolf baya tuttu diyebilirim zira kuryelerde bile görüyorum bu motordan sağlam olmasa o adamlar binmezdi tahminim.(Yanlış anlaşılma olmasın sağlamlık adına kuryeleri örnek gösterdim)
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
vejihi, 2 türlü gidebilirsin servise, ilk yöntem olarak;

konutkent 1'in içinden geçip siteyi bitirip dümdüz devam ediyosun, ilk 4 yol ağzından devam ederken hemen sağda continental
diğer yol ise; çayyolu'ndan gelirken konut2,ye girmeyip düz devam ediyorsun, sağda avrupa mahallesi kalıyor, dümdüz devam ediyorsun, yol yavaştan sağa kıvrılarak devam ediyor. bahsettiğim 4 yola gelince sola dönüyorsun continental orada, hemen onun arkasında kalıyor.

 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Mondial hakkında yorum yapamam ama Salcano wolf baya tuttu diyebilirim zira kuryelerde bile görüyorum bu motordan sağlam olmasa o adamlar binmezdi tahminim.(Yanlış anlaşılma olmasın sağlamlık adına kuryeleri örnek gösterdim)

Bende kurye arkadaşlarla görüştüm.. Motor ybr nin yerini tutmasada iyi diyorlar...

Mcx in görüntüsü ve gücü ise alacağım motosikleti 3 yıl kullanmayı düşündüğüm için cazip geliyor...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Selam Ankara'lı motosiklet sever kardeşler,

Tamirci usta falan deyince bi sorayım dedim.

Salcano Wolf yada Mondial mcx düşünüyorum.. Bu motorlardan hangisini alırsam usta ve servis konusunda sıkıntı çekmem bilginiz var mı acaba. (Kızılay-Ulus-Altındağ-Keçiören-Çankaya bana en yakın yerler)

mondıalı bence alma. wolfe gelecek olursak cok sevdıgımız bır kardesımız ıcın wolf aldık henuz motosıkletle yenı tanısıyordu. uzun zamandır kullanıyor banamısın demedı. ybr ıle karsılastıracak olursan 10 uzerınden cok rahat 8-9 alır.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
vejihi, 2 türlü gidebilirsin servise, ilk yöntem olarak;

konutkent 1'in içinden geçip siteyi bitirip dümdüz devam ediyosun, ilk 4 yol ağzından devam ederken hemen sağda continental
diğer yol ise; çayyolu'ndan gelirken konut2,ye girmeyip düz devam ediyorsun, sağda avrupa mahallesi kalıyor, dümdüz devam ediyorsun, yol yavaştan sağa kıvrılarak devam ediyor. bahsettiğim 4 yola gelince sola dönüyorsun continental orada, hemen onun arkasında kalıyor.

[url]http://i.hizliresim.com/eo5Jg7.jpg[/url]

Eyvallah, sag ol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst