İmzaladım ancak şunları belirtmek istiyorum. Bilmem farkında mısınız o siteye isminizi yazdığınızda herhangi bir mecraya derdinizi anlatmış olmuyorsunuz. O orada kalıyor herhangi bir geçerliliği yok.
Geçerliliği olmasını istiyorsanız maliye bakanlığına, meclise, başbakanlığa, bimer'e dilekçe yazmanız gerekiyor. Orayı imzalayan herkes buralara da dilekçelerini yollasa bir ihtimal faydalı olur.
Örneğin başbakanlığın bimer diye bir sistemi var. Yazdığınız dilekçeye cevap vermek zorundalar. Daha önce 2 kez dilekçe yazdım cevabı da geldi. Dilekçeyi internet üzerinden gönderiyorsunuz. change.org la filan uğraşacağınıza bu tür etkili şeylerle uğraşın.
Bimer'in resmi sitesi:
http://www.bimer.gov.tr
Bimer başvuru linkleri (hangisi kolayınıza gelirse onunla gönderin):