Daha önce çeşitli sebeplerle toplanan milyonlarca imza hiç kaale alınmadı..
Bunlar hem kağıt üzerinde, hakiki imzalar, öyle sanal manal değil.. 10 milyon sanal imza topla, bir kişi bir telefonla kapatıyor siteyi,
nooldu senin imzalar? Yalan oldu..
İmza toplayacağımıza para toplayalım, sağlam bir avukat tutalım.. Açsın anayasa mahkemesine davayı..
Ya da ıslak imza toplayıp muhalefet partilerini gezelim.
Ya da dernek kurup eylemlerle ve basın açıklamaları ile olayı gündemde tutalım.. Meclisin etrafında korna selektör yaparak tur atalım..
Somut bişiler yapalım..
Kemirmekle filan olmaz bu iş diyorum..
Sıçan mıyız insan mı?