Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
hyosung karbüratörlü ile enjeksiyonlu modellerin şamandra yuvaları aynı ama farklı mantıkta çalışyorlar. tam sorunuzun cevabı değil ama dip not olsun diye yazdım.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Arkadaşlar slmlar benzin göstergem ufak bir isyan yarattı ve artık çalışmamakta sıkıntı yüksek ihtimalle şamandıradan kaynaklı yenisini yada çıkmasını arıyorum yada uyumlu farklı bir markanınki????
Öncelikle kabloları kontrol edin.
http://satis.kanuni.com.tr/arama?s=YMS054D43D43022
http://www.deltamotorluaraclar.com/index.php?route=product/product&path=74_75&product_id=370
http://www.deltamotorluaraclar.com/index.php?route=product/product&path=74_75&product_id=369
 
Katılım
9 Eyl 2013
Mesajlar
50
2009 model için koruma demiri sordum bir kaç yere ama olumlu cevap alamadım. İstanbulda koruma demiri takabileceğimiz bir yer var mıdır?
 
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,
Motor kullanmaya yeni başlayacağım. Hyosung 250 Comet (Naked) motor arıyorum ama henüz uygun fiyatlarda satan bulamadım.
Forumda bu konuyla ilgilenen bir arkadaş yardımcı olabilir mi acaba ?
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Merhaba arkadaslar motorumu aldiktan sonra cakmaklik girisi lazim kamera alip motora monte edecegim fakat uzun yollarda sarj sikıntısı olacagi icin bu sistem lazim
Nasil ve ne kadara yapilir bilgisi olan var mi ?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Merhaba arkadaşlar,
Motor kullanmaya yeni başlayacağım. Hyosung 250 Comet (Naked) motor arıyorum ama henüz uygun fiyatlarda satan bulamadım.
Forumda bu konuyla ilgilenen bir arkadaş yardımcı olabilir mi acaba ?

nasıl bir destek istiyorsunuz, tam olarak anlayamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

Merhaba arkadaslar motorumu aldiktan sonra cakmaklik girisi lazim kamera alip motora monte edecegim fakat uzun yollarda sarj sikıntısı olacagi icin bu sistem lazim
Nasil ve ne kadara yapilir bilgisi olan var mi ?

şöyle birşey var. fiyatı yüksekama son derece kaliteli. 2 usb çıkışı sunuyor. malum artık bütün cihazlar usb üzerinden şarz olmakta. marş anındaki düzensiz voltaja karşı cihazınızı korumaya alıyor.
http://www.feyizoglu.com/Motosiklet-USB-Soketi-ciftli_47434.html#0

bunun haricinde aliexpress'te veya sahibinden.com'da uygun fiyatlı gidona takılan çakmaklık soketleri bulabilirsiniz. usb şarz aparatı ile dönüştürme yapablirsiniz. bu usb aparatın kaliteli olması önemli. yoksa milyarlık cihazınız marş esnasında hasar görebilir.

bağlantı yaparken de direk aküden elektrik alın. araya sigorta ve açma kapama anahtarı koyarsınız. nadir lazım olan ama çok iş gören bir parça. sadece ihtiyacınız olduğunda sele altına veya bagaj kısmına koyacağınız açma kapama anahtarı ile aktif hale getirirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Selamlar;

Bir arkadaşım için GT 250 Naked arıyoruz, kendisi motosiklet tamircisi ve şu an kullandığı motorla takas etmek istiyor.
İlgilenenler olursa benimle iletişime geçebilirler.

68522152.jpg

2003789353.jpg

2127151168.jpg

1242527805.jpg

752484585.jpg

922017098.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
5
Arkadaşlar bilgilendirirmisiniz acaba
1- arka amartisör patlaksa degisim yada tamir masrafı ne tutar ?
2- keçeden yag sızdırmıs sa tamir yada degisim masrafı ne tutar ?
cevaplarınız icin tesekkurler sımdıden
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Gtcomet;3275231
1- arka amartisör patlaksa degisim yada tamir masrafı ne tutar ? - Bu tarz arka amortisörlerin tamiri yapılamıyor, yapılsada düzgün çalışmıyor diye biliyorum. yenisi 500 tl ye yakın fiyatta.
2- keçeden yag sızdırmıs sa tamir yada degisim masrafı ne tutar ? - Sızdırma keçenin yıpranmasından dolayı ise sorun değil. yakşalık 60 tl keçeler, 40 tl yeni yağ + işçlik bedeline iyi bir usta ile halledersiniz. ama darbe kaza sonucu amortisör hasargördü ise yani keçe haricindeki noktalarda fiziksel hasar varsa amortisör değişimine kadar gidebilir ve pahalıya mal olur.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Arkadaşlar bilgilendirirmisiniz acaba
1- arka amartisör patlaksa degisim yada tamir masrafı ne tutar ?
2- keçeden yag sızdırmıs sa tamir yada degisim masrafı ne tutar ?
cevaplarınız icin tesekkurler sımdıden

Arka amortisörün tamiratı olmaz. Yaparız derlerse de yaptırma...
http://satis.kanuni.com.tr/arama?s=YMS019B69B69348

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

puser 2014 modellerini gördün mü? Sanırsam arka fren kaliperlerini tek pistona çevirmişler. X5 ile aynı gibi göründü bana. Hiç inceleme fırsatın oldu mu? Daha stabil arka fren yapılıyor mu? Bizimkilere de uygulanabilir mi?
 
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
26
arkadaşlar 3-3500 arası hyosung gt250 naked arıyorum elinde olan çevresinde olan varmı
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
arkadaşlar 3-3500 arası hyosung gt250 naked arıyorum elinde olan çevresinde olan varmı

bütçem geniş, motoru tanıyan iyi ustam var, alcam adam edecem derseniz anca o zaman mantıklı olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

[/COLOR]puser 2014 modellerini gördün mü? Sanırsam arka fren kaliperlerini tek pistona çevirmişler. X5 ile aynı gibi göründü bana. Hiç inceleme fırsatın oldu mu? Daha stabil arka fren yapılıyor mu? Bizimkilere de uygulanabilir mi?

canlı olarak 2014 gtleri görmedim, resimlerini gördüm sadece. ancak x-5'i kayalar motorda sadece üzerine oturup inceleme fırsatım oldu.
Bahsettiğin gibi 2014 modellerde arka tek pistonlu kaliper var ve egzoz değişmiş. muhtemelen direkt kaliper değişimi ile bizimkine de uygulayabiliyordur. ama malum kaliper çok ucuz bir şey değil, biraz maliyeti olur. gerçi ayağımın dozajı ona göre alıştığı için arka frenle ilgili bir şikayetim yok. önde hh sinter metal, arkada organik balata kullanıyorum.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Wolf 250 peynir ekmek gibi satiliyor bizim nakedlarin 2014 modeli gorucuye cikmiyor ki bu wolflerin normal.zinciri 690 tl siz dusunun :D Yaz sonunda calistigim parayla gt 250 alicam ama talep az gibi bizim bu motorlara oysa hem hiz hem kivraklik hem kalip her sey var. Uzun yolada gider sehir icide yapar neden talep yok arkadaslar baksaniza gt 250 r 30.000 ustu cevap bizde 5.000 benim gozumde 250 r gibi heveslik degil omurluk motor gt 250 ama herkes benim gibi dusunmuyor galiba :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Wolf 250 peynir ekmek gibi satiliyor bizim nakedlarin 2014 modeli gorucuye cikmiyor ki bu wolflerin normal.zinciri 690 tl siz dusunun :D Yaz sonunda calistigim parayla gt 250 alicam ama talep az gibi bizim bu motorlara oysa hem hiz hem kivraklik hem kalip her sey var. Uzun yolada gider sehir icide yapar neden talep yok arkadaslar baksaniza gt 250 r 30.000 ustu cevap bizde 5.000 benim gozumde 250 r gibi heveslik degil omurluk motor gt 250 ama herkes benim gibi dusunmuyor galiba :D

Sıfır fiyatları cok yuksek kalıyor Comet cok tercih edilmiyor ben cometi mi servise uyuz oldugumdan sattım yoksa ömürlük makine kesinlikle...
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
Hyosung piyasaya X5 ile girip değişiklik yapacağını sanıyor. Bana kalırsa çok yanılıyor. Ortalıkta zaten bir sürü 250cc tek veya sıralı çift silindir motor bloğu var. Hemen hemen hepsinin tork ve güç oranları bir birine yakın. Benim gözümde sadece onun farı biraz daha yuvarlak, şunun kuyruğu biraz daha şekilli falan gibisinden farklar var. Comet cüssesi, kalitesi ve V motor bloğundaki performans ile yeterince fark atmıştı. Sadece X5 tekine benzer bir far ve rüzgar kanalı, değişik bir egzoz, hatları daha keskinleştirilmiş bir kuyruk, daha iyi bir fiyat politikası izleyerek piyasaya devam etseydi çok daha iyi olurdu.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Hyosung piyasaya X5 ile girip değişiklik yapacağını sanıyor. Bana kalırsa çok yanılıyor. Ortalıkta zaten bir sürü 250cc tek veya sıralı çift silindir motor bloğu var. Hemen hemen hepsinin tork ve güç oranları bir birine yakın. Benim gözümde sadece onun farı biraz daha yuvarlak, şunun kuyruğu biraz daha şekilli falan gibisinden farklar var. Comet cüssesi, kalitesi ve V motor bloğundaki performans ile yeterince fark atmıştı. Sadece X5 tekine benzer bir far ve rüzgar kanalı, değişik bir egzoz, hatları daha keskinleştirilmiş bir kuyruk, daha iyi bir fiyat politikası izleyerek piyasaya devam etseydi çok daha iyi olurdu.
Benim anlamadigim olay bu yaris modeli en cok satan.motor 250cc de ama bu naked modeli satilmiyor , inazuma , wolf cok yuksek satti bizim piyasada yeni model naked yok fiyati inazuma ile ayni oranlarda galiba ve sym den az fazla. Neden dedigin gibi gelistirmiyorlar su motoru anlamiyorum. Simdi ben yaz sonu bu motoru almak istiyorum ama elimde patlicak korkusu var zaten parcayi koreden aliyor herkez. Sahibinden 2012 nin ilanlari bile var vallahi
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
2
Merhaba...
Kisa ve öz yazmak istiyorum. Bende gt250 comet almak istiyorum ama bazi konularda endiseliyim... hangi modellerini oneriyorsunuz... yani hangi yilli modeller daha az sikinti cikartir... eski motorum mct 250ydi. Servisten cikmiodum hep ufak tefek sikintisi vardi ama yinede vardi yani... benimde butcem belli oldugu ve bu motora asik oldugum icin almak istiyorum baska model dusunemez oldum. Eger bulamazsam temiz bi gt250 naked alacagim tek motor ne olabilir cbr 125r dan baska :)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
benimde kafamda şu cb yi satıp üzerine 2-3 neyse ekleyip 250 lik bişeyler almak var.Aklımdan geçen hem ucuz olsun hem az yaksın uzun yola gelsin birazcıkta hızlı gitsin.(Hızdan kasıt kesintisiz 120-140 aralığında gitmek.)
Gt250 bunları sunabilecek bir makina ancak ne hikmetse ortada doğru dürüst satılık gt 250 yok birde üstüne parça vs muhabbeti insanın canını sıkıyor.
Neyse araştırmaya devam belki aradığımız makinayı bir gün buluruz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst