[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Gece daha iyiydi muhabbet, Polat bi ara direk muhabbet etti, ona oyle diyon buna boyle diyon diye elestirilerini de siraladi adama :) her ne kadar durust ve aciksozlu de olsa, kamera olmayinca daha bi aciksozlu oluyo onu gormus olduk :) Cok zevkli bi sohbetti. Valla Ankara da yapsin bu sekilde canli youtube programini, her hafta giderim arkadas.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Eveettt, bugün zor da olsa pilot power 3 leri taktırdım motora. Havanın süper yağışlı olmasından dolayı bişi yapamadım tabii, tıpış tıpış eve geldim ama gelirken freni denedim, 1. viteste kısa ve ani gaz açışlar yaptım, gördüm ki daha sıfır lastik olmasına rağmen, bu yağmurlu havada, eski lastiklerimin kuru havada düştüğünden daha geç patinaja düşüyor. O derece iyi geldi bana. İlk dega bu kadar yumuşak lastik kullanıyorum, bakalım havalar güzelleştikçe tavuk şeritlerini azaltma çalışmaları da yapıcam işallah. Şimdilik lastik için gayett iyi diyebilirim. İlerde kullandıkça daha net anlarım umarım aradaki farkı.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Eveettt, bugun zor da olsa pilot power 3 leri taktırdım motora. Havanın süper yağışlı olmasından dolayı bişi yapamadım tabii, tıpış tıpış eve geldim ama gelirken freni denedim, 1. viteste kısa ve ani gaz açışlar yaptım, gördüm ki daha sıfır lastik olmasına rağmen, bu yağmurlu havada, eski lastiklerimin kuru havada düştüğünden daha geç patinaja düşüyor. O derece iyi geldi bana. İlk dega bu kadar yumuşak lastik kullanıyorum, bakalım havalar güzelleştikçe tavuk şeritlerini azaltma çalışmaları da yapıcam işallah. Şimdilik lastik için gayett iyi diyebilirim. İlerde kullandıkça daha net anlarım umarım aradaki farkı.

Hocam hayirli olsun guzel gunlerde kullan.

Ben de bu ay lastikleri degistirmeyi dusunuyorum ve pilot power 3 ile Diablo rosso II arasinda kararsiz kaldim. Michelin'lerin fiyatlar biraz daha uygun gorunuyor.

Muhtemelen ebatlar da aynidir, sen nerede ve kaca taktirdin?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Ben ulus Yibanın arkasında bi ustada taktırdım ama cinicilere gidip balans yaptırdım üzerine bi de. Ciniciler bana eskileri sök yenileri tak balans 50 lira dedi, çok uygun bence. Orda yaptırabilirsin direk. Hatta ciniciler de michelin satıyomuş, ordan bile alabilirsin fiyatlarına bakıp. Rosso 2 de olabilir bir arayıp sormanı tavsiye ederim.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Orayi bilmiyorum ama bi arar sorarim. Ben Ulusan'dan fiyat almistim sokme takma balans dahil 1120 gibi bir rakama cikiyordu yanlis hatirlamiyorsam.

Lastikler kaca mal oldu?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
1030 fiyat, sökme takma balans bana 100 e yaklaştı ama ciniciler de 50 liraya cok daha hızlı yapılıyor valla. Ulusanı geç bence. Çevik kuvvetin arka tarafındaki sanayi var ya, bisürü lastikçi var orda, kime sorsan gösterirler, netten de bulabilirsin telefon falan. Ahan da buldum harita linkini.

https://maps.google.com/maps?ie=UTF-8&q=%C3%87inici+Karde%C5%9Fler+Otomotiv+Ltd.+%C5%9Eti.&fb=1&hq=%C3%A7inici+karde%C5%9Fler&cid=3139919477033403877&ei=hMT_Uq_WGZKd7gbR8YGgAw&ved=0CI4BEPwSMAo
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
1030 fiyat, sökme takma balans bana 100 e yaklaştı ama ciniciler de 50 liraya cok daha hızlı yapılıyor valla. Ulusanı geç bence. Çevik kuvvetin arka tarafındaki sanayi var ya, bisürü lastikçi var orda, kime sorsan gösterirler, netten de bulabilirsin telefon falan. Ahan da buldum harita linkini.

https://maps.google.com/maps?ie=UTF-8&q=%C3%87inici+Karde%C5%9Fler+Otomotiv+Ltd.+%C5%9Eti.&fb=1&hq=%C3%A7inici+karde%C5%9Fler&cid=3139919477033403877&ei=hMT_Uq_WGZKd7gbR8YGgAw&ved=0CI4BEPwSMAo

Yanlış link :farao:
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Selamlar, dün gece aşağıdaki ilanı kendi motosikletimin fotoğraflarıyla gördüm. Benimle bir ilgisi yoktur. İlanı görünce motorum çalındı sandım. Baktım ki İlanı veren kişi bir şey danışmak için uğradığım şaşmazda bir usta, mekan ustanın dükkanı, motor benim. Hatta bazı chopper'cı arkadaşlarım da bu ustaya gidiyor ve seviyorlar.

Gece yarısı; Ben aradığımda ilk başlarda açmadı, hemen ilanı kaldırdılar. Sonra mesajlarımın üzerine geri döndü ve "Ne motoru ne ilanı gibi" konudan haberi yokmuş gibi davrandı. Sonra itiraf etti; Benden habersiz olarak benim motorun fotoğraflarını kendi tamiranesinde çekmiş. Bir arkadaşının kazalı ve kilometresi düşürülmüş VFR'sinin fotoğraflarını çekemeyince benimkinin fotoğraflarını (plakası görünecek şekilde) benden izinsiz olarak kullanmışlar. Önce arkadaşın motoru ilanı o vermiş dedi, sonra benim alakam yok sadece ilanı verdim dedi. İlanı veren ben değilim sadece topluyoz dedi.

Sonuç olarak cumartesi günü bu ilan verildiğinde gören arkadaşlar olduysa, ve özelikle motorun eski sahibi, bu ilanın benimle ilgisi yoktur. İlanın oradaki bilgilerle de ilgisi yoktur. Aldıktan sonra üzerine çok çok fazla kar koyup satıyormuşum gibi anlaşılmasın.

İlgili ilan;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-ve-temiz-154112746/detay
ilan no:154112746

Bilginize...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benden habersiz olarak benim motorun fotoğraflarını kendi tamiranesinde çekmiş. Bir arkadaşının kazalı ve kilometresi düşürülmüş VFR'sinin fotoğraflarını çekemeyince benimkinin fotoğraflarını (plakası görünecek şekilde) benden izinsiz olarak kullanmışlar.

İlgili ilan;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-ve-temiz-154112746/detay
ilan no:154112746

Bilginize...

Yeri neresi hocam bu ustanın sadece yeri neresi ?
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Adresini net bilmiyorum. Semtini ve adını yazdım yukarda. Dikkatli olun. Aslında hedef göstermek de doğru değil zaten. Gün gelir tanışırsanız aklınızda bulunsun
 
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
66
Barkın'ın bahsettiği dilekçe mevzusu dilekçeler sayesinde millyet ankaraya çıkmış

1795511_675386529169328_1651585174_n.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Adresini net bilmiyorum. Semtini ve adını yazdım yukarda. Dikkatli olun. Aslında hedef göstermek de doğru değil zaten. Gün gelir tanışırsanız aklınızda bulunsun

Neden isim vermek istemiyorsunuz anlamıyorum ? Adam yapacağını yapmış, kendince oldukça da masum bir sebebi var. Söyleyin de bilelim, doğrusu bu bence.

Hey Allah'ım ya, çok güldüm ! rad + ego = 100 hp :D

http://www.youtube.com/watch?v=4Co6jsgPWa4

Güzelmiş cidden :) Diğer videolarında da güzel tespitleri var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst