Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-beyaz-dragstar-yine-burada-131532309/detay
slm uzun zamandır ilanı yayında olan bu motoru almak istiyorum bodrum'dan ist.a sadece bu motor'a bakmak için gelicem anlaşırsak sıkıntısızsa alıcam ama tanıdığım usta vs.yok şimdilik istanbul'da yardımcı olabilecek biri var mı?ya da satılık makul fiyatta temiz dragstar650'si olan var mı :)

Bende birazdan dragstarımın ilanını verecektim :)
1999 model fakat 2006 trafik çıkışlı 15.200 km de (kesinlikle orjinal)2013 sıfır lastikler var. Takıldıktan sonra 90-100 km anca yapmışımdır.
Vince and hines egzoz. Highway hawk ayaklıklar vardır. Bakımları lastik değişimiyle beraber ünal ustada yapıldı.
Kesinlikle sorunsuz bir makine.

Sahibinden ilanını eklerim.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
Bende birazdan dragstarımın ilanını verecektim :)
1999 model fakat 2006 trafik çıkışlı 15.200 km de (kesinlikle orjinal)2013 sıfır lastikler var. Takıldıktan sonra 90-100 km anca yapmışımdır.
Vince and hines egzoz. Highway hawk ayaklıklar vardır. Bakımları lastik değişimiyle beraber ünal ustada yapıldı.
Kesinlikle sorunsuz bir makine.

Sahibinden ilanını eklerim.


resmi vs.varmı istanbulda'mı?fiyat ne kadar?
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/829/rqrt.jpg
İstanbulda
14.250.- Tl

Detaylı bilgi sahibinden de. İlanın aktif olmasını bekliyorum.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/829/rqrt.jpg
İstanbulda
14.250.- Tl

Detaylı bilgi sahibinden de. İlanın aktif olmasını bekliyorum.

valla söylediğiniz temizliğe göre değer ama benim bütçem 9-9500 civarı.keşke bütçem olsa okadar :(.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

valla söylediğiniz temizliğe göre değer ama benim bütçem 9-9500 civarı.keşke bütçem olsa okadar :(.
peki usta konusunda yardımcı olabılırmisiniz?
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Teşekkürler.
Ben o fiyata satamam ama umarım gönlünüzdeki motosiklete kavuşursunuz.
Herşeyin hayırlısı.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
dragstar alıcak arkadaşlara tavsiye
1-motor mümkünse ilk önce sahibi tarafından çalıştırılsın ( sadece marş vermesi lazım gaz vermemesi gerekiyor ) ki marş sesine dikkat edin çıgır cugur ses geliyorsa marş rublesi gidiktir bu motorların kullanım hatası sonucu marş rubleleri ölüyor yenisi en az 250 TL
2-kullanırken gidondan elinizi çekin dümdüz kalması gerekiyor ki bu motoru bence çok iyi yapan mükemmel dengelenmesidir
3-fren diskine bakın düşük km de ise asla ama asla disk aşınmaz ( tabi disk değişmemişse )
4-depo altındaki karbüratör manifoldlarına bakın çalıştıgında kalp gibi atması lazım etrafında ve üzerinde silikon tarzı kaplama vs olmasın
5-motoru komprasöre alın anında hıza etki etmesi gerekir bu durumun aksi sonucunda motor komprazasyonunda sorun vardır demektir
6-motoru yokuşta düşük devir ile ve duz yolda yuksek devirle kullanın şafttan hafif bir titreşim gelmesi dışında gıçırtılı veya kasıntılı bir ses gelirse şaft caplingleri helisel dişileri veya freze dişleri olan milde sorun vardır almayın
7-kaç numara yag kullandıgı sorun 15-50 veya 20-50 olması gerekir 10-40 bu motor için uygun değildir ( hava sogutmalı oldugu için ) eger 10-40 uzun süre kullanılmışsa bu motor için iyi değildir
8-debriyaj kavrama noktası manet için ortada olmalıdır eger yukarda kavrıyorsa debriyaj bitmiştir
9-bu motor hız motoru değildir aşırı bir ivmelenme beklemeyin bu sizi kandırmasın 1.vites 10-20 2.vites 20-40 3.vites 40-60 4.vites 60-90 5.vites 90 ve üzeri... vites geçişlerinde ve devirlenmelere dikkat edin çift karbüratör oldugu için senkron bozuklugu devirlenmemeye ve gaz yememesine sebep olabilir.
10-çok yatmış bir motor almayın örnek;2005 model 3 bin km,silindir yatakları çalışmamaktan krozyona ugrar ve siz çalıştırdıktan sonra aşırı aşınır ve plastik aksamlar ( karbüratör manifoldları diaframlar amortisör keçeleri yay takozları ) çok çabuk zamanda çatlar kırılır
11-temiz motor kendini marş sesinden belli eder:)
12-fiyat konusunda eger çok temizse masraftan kaçınmayın 2 3 lira ucuza alıcagım diye başınıza bela almayın
umarım atladığım bir şey yoktur varsa eklersiniz

saygılar
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
dragstar alıcak arkadaşlara tavsiye
1-motor mümkünse ilk önce sahibi tarafından çalıştırılsın ( sadece marş vermesi lazım gaz vermemesi gerekiyor ) ki marş sesine dikkat edin çıgır cugur ses geliyorsa marş rublesi gidiktir bu motorların kullanım hatası sonucu marş rubleleri ölüyor yenisi en az 250 TL
2-kullanırken gidondan elinizi çekin dümdüz kalması gerekiyor ki bu motoru bence çok iyi yapan mükemmel dengelenmesidir
3-fren diskine bakın düşük km de ise asla ama asla disk aşınmaz ( tabi disk değişmemişse )
4-depo altındaki karbüratör manifoldlarına bakın çalıştıgında kalp gibi atması lazım etrafında ve üzerinde silikon tarzı kaplama vs olmasın
5-motoru komprasöre alın anında hıza etki etmesi gerekir bu durumun aksi sonucunda motor komprazasyonunda sorun vardır demektir
6-motoru yokuşta düşük devir ile ve duz yolda yuksek devirle kullanın şafttan hafif bir titreşim gelmesi dışında gıçırtılı veya kasıntılı bir ses gelirse şaft caplingleri helisel dişileri veya freze dişleri olan milde sorun vardır almayın
7-kaç numara yag kullandıgı sorun 15-50 veya 20-50 olması gerekir 10-40 bu motor için uygun değildir ( hava sogutmalı oldugu için ) eger 10-40 uzun süre kullanılmışsa bu motor için iyi değildir
8-debriyaj kavrama noktası manet için ortada olmalıdır eger yukarda kavrıyorsa debriyaj bitmiştir
9-bu motor hız motoru değildir aşırı bir ivmelenme beklemeyin bu sizi kandırmasın 1.vites 10-20 2.vites 20-40 3.vites 40-60 4.vites 60-90 5.vites 90 ve üzeri... vites geçişlerinde ve devirlenmelere dikkat edin çift karbüratör oldugu için senkron bozuklugu devirlenmemeye ve gaz yememesine sebep olabilir.
10-çok yatmış bir motor almayın örnek;2005 model 3 bin km,silindir yatakları çalışmamaktan krozyona ugrar ve siz çalıştırdıktan sonra aşırı aşınır ve plastik aksamlar ( karbüratör manifoldları diaframlar amortisör keçeleri yay takozları ) çok çabuk zamanda çatlar kırılır
11-temiz motor kendini marş sesinden belli eder:)
12-fiyat konusunda eger çok temizse masraftan kaçınmayın 2 3 lira ucuza alıcagım diye başınıza bela almayın
umarım atladığım bir şey yoktur varsa eklersiniz

saygılar

süper olmuş elinize sağlık :)inş.sıkıntısız alırız birtane.:)
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Çok güzel bir yazı. Teşekkürler.
Bende normalde tek marşta hemen alıyor. Fakat 8-10 gün çalıştırmayınca 4-5 marşta alıyor. jikleyi çekince sıkıntı yok.

Buarada ilanım bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-tertemiz-dragstar-650-15-000-km-153517882/detay/
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
dragstar alıcak arkadaşlara tavsiye
1-motor mümkünse ilk önce sahibi tarafından çalıştırılsın ( sadece marş vermesi lazım gaz vermemesi gerekiyor ) ki marş sesine dikkat edin çıgır cugur ses geliyorsa marş rublesi gidiktir bu motorların kullanım hatası sonucu marş rubleleri ölüyor yenisi en az 250 TL
2-kullanırken gidondan elinizi çekin dümdüz kalması gerekiyor ki bu motoru bence çok iyi yapan mükemmel dengelenmesidir
3-fren diskine bakın düşük km de ise asla ama asla disk aşınmaz ( tabi disk değişmemişse )
4-depo altındaki karbüratör manifoldlarına bakın çalıştıgında kalp gibi atması lazım etrafında ve üzerinde silikon tarzı kaplama vs olmasın
5-motoru komprasöre alın anında hıza etki etmesi gerekir bu durumun aksi sonucunda motor komprazasyonunda sorun vardır demektir
6-motoru yokuşta düşük devir ile ve duz yolda yuksek devirle kullanın şafttan hafif bir titreşim gelmesi dışında gıçırtılı veya kasıntılı bir ses gelirse şaft caplingleri helisel dişileri veya freze dişleri olan milde sorun vardır almayın
7-kaç numara yag kullandıgı sorun 15-50 veya 20-50 olması gerekir 10-40 bu motor için uygun değildir ( hava sogutmalı oldugu için ) eger 10-40 uzun süre kullanılmışsa bu motor için iyi değildir
8-debriyaj kavrama noktası manet için ortada olmalıdır eger yukarda kavrıyorsa debriyaj bitmiştir
9-bu motor hız motoru değildir aşırı bir ivmelenme beklemeyin bu sizi kandırmasın 1.vites 10-20 2.vites 20-40 3.vites 40-60 4.vites 60-90 5.vites 90 ve üzeri... vites geçişlerinde ve devirlenmelere dikkat edin çift karbüratör oldugu için senkron bozuklugu devirlenmemeye ve gaz yememesine sebep olabilir.
10-çok yatmış bir motor almayın örnek;2005 model 3 bin km,silindir yatakları çalışmamaktan krozyona ugrar ve siz çalıştırdıktan sonra aşırı aşınır ve plastik aksamlar ( karbüratör manifoldları diaframlar amortisör keçeleri yay takozları ) çok çabuk zamanda çatlar kırılır
11-temiz motor kendini marş sesinden belli eder:)
12-fiyat konusunda eger çok temizse masraftan kaçınmayın 2 3 lira ucuza alıcagım diye başınıza bela almayın
umarım atladığım bir şey yoktur varsa eklersiniz

saygılar

Eline sağlık çok güzel olmuş. Arkadaşlar benim motorda stock egzoz var. değiştirmek istiyorum. Önerdiğiniz sesi güzel çıkan ve tatlı bir görünüşü olan bir egzoz var mı?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Eline sağlık çok güzel olmuş. Arkadaşlar benim motorda stock egzoz var. değiştirmek istiyorum. Önerdiğiniz sesi güzel çıkan ve tatlı bir görünüşü olan bir egzoz var mı?

bence kalsın değiştirme ilk başta hoşuna gidiyor dikkat çektiriyor ama sonra gerek muayenede gerek uzun yolda bela oluyor:(
cobra markasına bak bi ama türkiyede fiyatları yuksek gibi,birde alırsan egzozu subapları ayarlatman gerek açık egzoza göre
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
87
bu motor nasıldır arkadaşlar sizce ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sadece-3500-km-de-pluskazasiz-plusciziksiz-plusboyasiz-plusilk-sahibinden-plustemiz-153734316/detay/
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Çok güzel bir yazı. Teşekkürler.
Bende normalde tek marşta hemen alıyor. Fakat 8-10 gün çalıştırmayınca 4-5 marşta alıyor. jikleyi çekince sıkıntı yok.

Buarada ilanım bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-tertemiz-dragstar-650-15-000-km-153517882/detay/

slm güneş bey motorunuzla ilgileniyorum ama elimdeki motoru satmadan (hyosung gv 250) alamayacağım için kaba gürültüye aramak istemedim.
merak ettiğim bir konu var aslında dragstar classic kullandım 535 virogo kullandım (ne alaka diyeceksiniz) benim gönlüm sport tarzda
ama sürüş konforu olarak classic le arsındaki fark var mı? biliyorsanız paylaşırmısınız ona göre bende araştırmalarımı ona göre yönlendireyim..
müsait bi zamanınızda aramamda sakınca warmı? (maksat merhaba demek) msj atarsanız ararım 05433160601
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
bu motor nasıldır arkadaşlar sizce ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sadece-3500-km-de-pluskazasiz-plusciziksiz-plusboyasiz-plusilk-sahibinden-plustemiz-153734316/detay/

çok yatmış bir motor almak biraz risklidir yukarda yazdıklarımda 10. maddeye bakarsan sevinirim
fakat belli zamanlarda aralıklarda çalıştırılmıssa sorun olmaz yeter ki uzun süre yatmasın fiyatı bence çok o fiyata 2010 shadow yada c800 ıntruder alırsın
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Bildiğim kadarıyla classic ile sport arasında ön tekerlek ve kısa çamurluk farkı var. Eksik de biliyor olabilirim.
Ama sürüş konforu açısından bir fark olacağını zannetmiyorum.
Ben sizi gün içinde ararım mutlaka.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
dün 2004 dragstar 650 sport aldım sürüşü gayet rahat bursa-manisa 130-140km/h zaman zaman 160km/h a kadar çıktım 3 saat kadar yol sürdü 292 km 1 mola dahil fakat 6,3 litre yaktı normalmidir?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
E hocam 130 üstü sürüyon az bile yakmış :) Klasik 5. vites 90-100 arası sürersen benim ortalamam 4,5 lt.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
14
Merhaba Arkadaşlar.
1 yıl motorsuz geçen süre sonunda tekrar sahalara dönüş yapmayı planlıyorum.
İstanbul ve çevresinde 10.000tl civarı satılık bildiğiniz tanıdığınız masrafsız motor varsa çok sevinirim.
Çalıştığımdan dolayı sadece haftasonları ve bazı akşamlar binebiliyorum. Dişime uygun bir motor bulursam hemen almayı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst