Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
gerçekten arkadaşın dediği motrun ekstra hiç bişiyi yok yani. ayrıca yok sunla konuştum fiyat bu yok bunla konuştum fiyat bu hadi yaaaa. :pr:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yavaş gel şampiyon...cbr 250= 12.000 lira, 700cc paralel çift 75 hp(cbr 250'nin 3 katı); 14.999tl ; arkadaş şaka yapmak istemiştir...:mrgreen:

Sıradan ama eli yüzü düzgün bari deyip bi ümitlendik dyavol :mrgreen:

Bu 2 silindir pata pata 15-16 civarı kalmazsa, 19 liralık sıralı 4 XJ6 nın yanında ülkemizde ölüp gitmezmi.

Ben pata patacı olduğumdan yinede MT tercih edebilirim ama memleketin nerdeyse tamamı 4 silindir sever olduğundan az satar, parça bulamam, 2. eli olmaz... falan deyip almaya tırsarım :mrgreen:

Bugün ...ük kadar duke 390= 20.000 lira , ki rakip bile değiller,
rakibi er-6n=24.000 lira,diğer rakibi nc 700s=21.500lira, mt-07=17-18 arası olacak,, müthiş bir fiyat....
İddia bile girerim, şurda donu satar,kredi çeker bunu alırım diyenlerin % 90' ı almayacaktır, sadece boş muhabbet(laf olsun-torbada olsun) ve/veya neyse artık...:)

Bence bunlar hak ettiği değerin üstünde, NC hak ettiği yurtdışı değerinden satılsa MT almam zaten, benim olayım Commuter :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Nihayet mantıklı bi cevap :)

Arkadaşlar bu motosikletle ilgili 18 lerden bugüne kadar kimse bahsetmedi ki nerden çıkarıp kendinizi böyle 20.000 Liraya dayanan fiyatlara ikna etmeye çalışıyorsunuz :silent:

18000 olduktan sonra bu hobi motosikleti gibi duran şeyin ne gibi bi avantajı kalıyor ki :silent:

3 lt mi yakıyor, yeni nesil kombine abs falan mı geliştirilmiş, indiğinde çanta takıp görüntüsünü bozmasanda kaskını koyacak bagajın mı var,

inmeden dünya turu mu atıyorsun, muadillerinden malzeme kalitesi mi üstün evladiyelik mi, kendi sınıfındaki tüm motosikletlerden daha mı hızlı,

Sp Touringteki rüzgar tüneli oluşturan konforun doruğunu yaşatan arge kasılmış bi kabuk tasarımı mı var, gidonu falan mı çok şık... ...

3-5000 lira kafadan arttıracak, dünyada klasikler arasına girecek bi üstünlüğü varda ben mi göremiyorum :silent: bana göre düz, sıradan güzel 2 silindir bi motosiklet işte, Daytona 14.999 deyince yok ben 20000 den aşağa almam bunu neye göre diyebiliyorsunuz :silent:

Kawa ER6n 22.400 TL
Honda NC700s 21.500 TL (Abs'li)
Suzuki Gladius 23~25 arası bir fiyatı var, belirsiz.

Bunlara bakıldığı zaman NC700S modelinden 2.000 TL abs fiyatını çıkartınca 19.500 gibi bir fiyat görüyorum. En kötü ihtimalle söylentiye göre 18. olaca MT07. Daha ne olsun ben onu anlamadım... :sunny: (Kaldı ki MT07 nin yanında NC700 e motor demem ben)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Kawa ER6n 22.400 TL
Honda NC700s 21.500 TL (Abs'li)
Suzuki Gladius 23~25 arası bir fiyatı var, belirsiz.Bunlara bakıldığı zaman NC700S modelinden 2.000 TL abs fiyatını çıkartınca 19.500 gibi bir fiyat görüyorum. En kötü ihtimalle söylentiye göre 18. olaca MT07. Daha ne olsun ben onu anlamadım... :sunny: (Kaldı ki MT07 nin yanında NC700 e motor demem ben)

Siyanür; ilk defa bir yorumunu takdir ettim....doğruya-doğru...:wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kawa ER6n 22.400 TL
Honda NC700s 21.500 TL (Abs'li)
Suzuki Gladius 23~25 arası bir fiyatı var, belirsiz.

Bunlara bakıldığı zaman NC700S modelinden 2.000 TL abs fiyatını çıkartınca 19.500 gibi bir fiyat görüyorum. En kötü ihtimalle söylentiye göre 18. olaca MT07. Daha ne olsun ben onu anlamadım... :sunny: (Kaldı ki MT07 nin yanında NC700 e motor demem ben)

Siyanür; ilk defa bir yorumunu takdir ettim....doğruya-doğru...:wiinkk:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/100366-sym-wolf-sb-250ni-kullanicilari-30.html#post3231203

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/125456-gece-yarisindan-itibaren-benzine-zam-5-lirayi-gecti.html#post3231357

::uzgunum:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
23 sayfadır yapılan tek şey şu motorun fiyatının ne olacagı tartışması. hiç kimse yakıt tüketimi ne olur motorun zayıf ve gücleri şudur kullanılan bu donanımla şu sorunları yaşıyabiliriz vs vs gibi hiç bir konu tartışılmamış. evet bende fiyat konusunda yorum yaptım belki ama konuşulacak şey fiyatından önce + ve - leri olmalıydı sonra fiyatını yamaha acıkladıgında derdikki bu fiyata deger yada degmez.

yamahada biran önce lansmanı yapsada ülkerelere dagıtsa şu motoru gidip bi incelesek
 
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
98
xj6 ile diversion aynı motor bloğuna sahiplerdi diye biliyorum. diversion bana daha çok şık geliyordu. bu mt-07 nin de bu tarz bi kardeşi gelir mi acaba.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
xj6 ile diversion aynı motor bloğuna sahiplerdi diye biliyorum. diversion bana daha çok şık geliyordu. bu mt-07 nin de bu tarz bi kardeşi gelir mi acaba.

MT ailesinde grenajlı bişey kesinlikle olmaz diye düşünüyorum :)

23 sayfadır yapılan tek şey şu motorun fiyatının ne olacagı tartışması. hiç kimse yakıt tüketimi ne olur motorun zayıf ve gücleri şudur kullanılan bu donanımla şu sorunları yaşıyabiliriz vs vs gibi hiç bir konu tartışılmamış. evet bende fiyat konusunda yorum yaptım belki ama konuşulacak şey fiyatından önce + ve - leri olmalıydı sonra fiyatını yamaha acıkladıgında derdikki bu fiyata deger yada degmez.

yamahada biran önce lansmanı yapsada ülkerelere dagıtsa şu motoru gidip bi incelesek

Önce bu motosiklet hakkaten varmı diye konuştuk " AYLARCA " :mrgreen:

Sonra bu motosiklet gidiyormu acaba diye konuştuk " Haftalarca " :queen:

Şimdi daha yeni yeni gördük falan sen düşün :)

Yamaha herşeyi uzunca süre gizlediğinden bizde hesap kitap işlerine sardırdık her fuar öncesi olduğu gibi :)

Yani aslında biz zaten bu muhabbetleri yapıyordukta başlık tesadüf oldu gibi :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Lan bi tane doru durust inceleme videosu cikmadi daha, nerde bu mcn, ayin 7 sinde gittiler, hala videoyu yayinlamadilar, ne zormus arkadas motoru test etmek. Turkceyi gectik, bari ingilizcesini izleyebilsek de bisiler ogrensek. Ben bu motoru beklemekten vazgecip 4 silindir aldim zaten alacagimdan degil ama sirf su sayfalarca devam eden fiyat tahminlerinden biktigimdan olsa gerek, 4 gozle fiyat aciklamasini bekliyorum. Bu arada yeni parti Mt09 fiyatini da merak etmiyor degilim hani.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
23 sayfadır yapılan tek şey şu motorun fiyatının ne olacagı tartışması. hiç kimse yakıt tüketimi ne olur motorun zayıf ve gücleri şudur kullanılan bu donanımla şu sorunları yaşıyabiliriz vs vs gibi hiç bir konu tartışılmamış. evet bende fiyat konusunda yorum yaptım belki ama konuşulacak şey fiyatından önce + ve - leri olmalıydı sonra fiyatını yamaha acıkladıgında derdikki bu fiyata deger yada degmez.

yamahada biran önce lansmanı yapsada ülkerelere dagıtsa şu motoru gidip bi incelesek

Bizlere süper teknolojik, az yakıyor diye itelenen NC'ler kadar yakıyorlarmış. :)
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
60
herkes fiyat sıkmış, ben de biraz sıkayım dedim.


mt-09 yeni kurla 27bin lira olacağını düşünürsek, mt-07'nin 20bin altında olma ihtimali yok arkadaşlar.

yeni kur hesabıyla mt07 21bin, abs opsiyonu 23bin olur.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bizlere süper teknolojik, az yakıyor diye itelenen NC'ler kadar yakıyorlarmış. :)

Bilmemnerdeki bayinin eski genel müdürü mü söyledi :mrgreen:

Yalnız harbi öyleyse muadillerine göre +650cc olmasına rağmen hiç vergisiz,

hatta yaptığın yol kadar cebine ara ara para sıkıştıran 2. bi motosiklet daha doğmuş olur, yakın geleceğe dair müthiş olur :cherry:

herkes fiyat sıkmış, ben de biraz sıkayım mt-09 yeni kurla 27bin lira olacağını düşünürsek, yeni kur hesabıyla mt07 abs opsiyonu 23bin olur.

Daytona Beach' ten amcaoğlu mu arayıp söyledi sabit ve önceki sipariş kurundan satılmayacak diye :mrgreen:

Soba borusuna göre enflasyon olmadığını düşünürsek yamaha MT fiyatını arttırırsa net ayıp eder :cherry:

Uluslararası cari açık, tefe tüfe, negatif faiz oranı olarak bakarsak, 16000 olan MT yi 2 ay sonra alırsak 15.500 e almış olabiliyoruz. Hiç almayıp döviz olarak beklersek bir sonraki %30 devalüasyon sonrası Türk Lirasının değeri iyice düşeceğinden bugünki 15.500 liramız 10.850 TL ye gelmiş olacaktır :queen:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben de fiyat tahmini yapmazsam çatlarım:p

Sihirli grafiği takip etmeye devam ediyoruz. 1 haftadır “iner misin çıkar mısın ?” mailleri ile takip ettiğimiz USDTRY kurunda son dönemde toplantılarda da hatırlarsanız,
–Ah bir gelse ne kadar da güzel olur! Dediğim 2,15-2,20 aralığındayız.
Peki şimdi ne olacak ?
Kendimizi kandırmayalım aslında hiçbir şey değişmedi. FED Başkanı bile dün yaptığı konuşmada bir şeyin değişmeyeceğini söyledi. İyimserlik neden geliyor? istikrar ve ekonomi düzelecek beklentilerinden.
Dolar endeksi sakin, ABD 10 yıllıkları sakin. (Unutmadan, bir süre bu şekilde gidebiliriz ama %3’e doğru bir yükselişi göz ardı etmeyelim. )
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
74


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Motor güzel, müzik güzel, yollar güzel.. Daha ne olsun?? İngilizce videolar yok ama kullananlardan yorumlar var.. İlk haberler MT-09'dan kalite olarak aşağı kalmadığı, kullanımının çok kolay olduğu ama gazı açınca da cevabını verdiği yönünde... Bu arada dün ilk defa MT-09 gördüm park halinde, o bile çok kompakt bir motormuş... MT-07 gerçekten minyon bir motor olacak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/2014_yamaha_mt_07_first_ride/

İngilizce bilenler için yukarıdaki link'i yolladım, opsiyonel ön cam gerçekten almaya değer, güzel tamamlıyor motoru, bir miktar rüzgar koruma da sağlar sonuçta...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Sıradan ama eli yüzü düzgün bari deyip bi ümitlendik dyavol :mrgreen:

Bu 2 silindir pata pata 15-16 civarı kalmazsa, 19 liralık sıralı 4 XJ6 nın yanında ülkemizde ölüp gitmezmi.

Ben pata patacı olduğumdan yinede MT tercih edebilirim ama memleketin nerdeyse tamamı 4 silindir sever olduğundan az satar, parça bulamam, 2. eli olmaz... falan deyip almaya tırsarım :mrgreen:



Bence bunlar hak ettiği değerin üstünde, NC hak ettiği yurtdışı değerinden satılsa MT almam zaten, benim olayım Commuter :cherry:

xj6'nın 19.000 lira'da kalacağını kim söyledi ki....:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Lan bi tane doru durust inceleme videosu cikmadi daha, nerde bu mcn, ayin 7 sinde gittiler, hala videoyu yayinlamadilar, ne zormus arkadas motoru test etmek. Turkceyi gectik, bari ingilizcesini izleyebilsek de bisiler ogrensek. Ben bu motoru beklemekten vazgecip 4 silindir aldim zaten alacagimdan degil ama sirf su sayfalarca devam eden fiyat tahminlerinden biktigimdan olsa gerek, 4 gozle fiyat aciklamasini bekliyorum. Bu arada yeni parti Mt09 fiyatini da merak etmiyor degilim hani.

Hayırlı olsun abim/kardeşim,,,kaç model yılı ; bende de yeni kasa var(2011),tecrübelerimi istersen-paylaşabilirim(seve-seve)....:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

MOTO.İt'te testi var (yazılı)...110-130 km/h-6 vites artçısız= 27,8 km-1 litre benzinle...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst