Arkadaşlar merhaba,
Yzf R125 ve Hyosung GT250R ile yaklaşık 40.000 km'lik bir yol tecrübem oldu ve artık 600 cc sinyallerini vermeye başladım.
Bu aralar fiyatlar biraz fahiş gibi geldi.

Sanırım kur yükseldi, onun etkisi olsa gerek. Neyse, sizlere sormak istediğim bir kaç soru var.
Maddi durumum ahım şahım olmadığı için bütçem 14-15 bine kadar açılabiliyor. Bu fiyata da eski model ve km yapmış motorlar var ne yazık ki.. Ki çok normal.

Örneğin aldım ve ileride motor istedi tekrar. Sizce böyle bir durumda maliyet ne olur? Soru o güzel yüzünüzü gülümsetebilir.

Yardımcı olursanız sevinirim. Ve son olarak 2007 model üstü daha az yakıyor diyorlar. Bu doğru mu?