- Katılım
- 24 Ocak 2014
- Mesajlar
- 16
Bende fazer ve VFR arasında kalmıştım ama ama ama iyiki VFR almışım bu motor harika bi dostum
yaksın benzini hıc sorun değil hakkını veriyor ya
ama trafikte cok fazla fan acıyor kışın güzelde yazın nasıl olucam cok merak ediyorum.
