Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
Merhaba arkadaşlar, VFR800 için direksiyon yükseltme aparatı kullanan var mı?. Nerden temin edilebilir?

Arkadaşlar günaydın... Ben kullanıyorum faydalıda buluyorum... fakat ben motoru aldığımda üzerinde takılıydı...Akira arkadaşımızın dediği gibi Ebay da mevcut fakat pahalı http://www.ebay.com/itm/Honda-VFR-8...Parts_Accessories&hash=item58ab64da99&vxp=mtr 279 Dolar demişler... acaba sanayide tornacıda yaptırılabilirmi araştırmak lazım...

Bu arada fuar için 3 adet davetiyeye ihtiyacım olacak hafta sonu için temin edebileceğim bir yer bilen varmı arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
16
1013244_10152129096258548_1505828798_n.jpg


Herkese Merhabalar Cuma günü almış olduğum 2006 model vfr 800 hakkında bilgi vermek isterim bu motor bambaşka bir dünya yani bunu sadece yaşayan bilir bukadar açık ve net bundan önce hyosng 250gt ve kawasaki vn800 95 model kullandım bu makine kesinlikle pilotuna hizmet eden bir makine aradığını cok rahat bulabilirsiniz.İnanin başka bir motor düşünmeyin karşılaştırmayın.daha sadece 2 gün kullandım ama herseyi anlattı bana motor şile ve agva yollarında kendini gayet güzel anlattı.:) şimdi gelelim classic turk sorusunu cevaplamaya kaçı gördüm :) 220kmh gördüm 5.vites 3lü çanta ile gezdiğim için hafif denge oynuyor ama öyle aman aman devriliyor falan değil veee frenler motoru aldığım gün bunu denemek istedim. zaten ya düşücem yada durucam 100kmh giderken ezerek fren sıkmaya başladım ve direk abs girdi devreye işte orda anladım ki göstergelere bu kadar yakın bakmak göz bozabiliyor :) ve vtec aman Allahım bukadar mı güzel ivmelenir. ne cok agresif nede cok durgun tam tatında :) hey sana diyorum almayı düşünüyorsan ve eger kararsızsan fazla düşünme makinan vfr 800 :) herkese iyi sürüşler dilerim. :)
Bu motoru Kafama sokan Ibrahim Hakkı Ozic teşekkürlerimi sunarım :) Kısama:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1013244_10152129096258548_1505828798_n.jpg

Herkese Merhabalar Cuma günü almış olduğum 2006 model vfr 800 hakkında bilgi vermek isterim bu motor bambaşka bir dünya yani bunu sadece yaşayan bilir bukadar açık ve net bundan önce hyosng 250gt ve kawasaki z750 ve kawasaki vn800 95 model kullandım bu makine kesinlikle pilotuna hizmet eden bir makine aradığını cok rahat bulabilirsiniz.İnanin başka bir motor düşünmeyin karşılaştırmayın.daha sadece 2 gün kullandım ama herseyi anlattı bana motor şile ve agva yollarında kendini gayet güzel anlattı.:) şimdi gelelim classic turk sorusunu cevaplamaya kaçı gördüm :) 220kmh gördüm 5.vites 3lü çanta ile gezdiğim için hafif denge oynuyor ama öyle aman aman devriliyor falan değil veee frenler motoru aldığım gün bunu denemek istedim. zaten ya düşücem yada durucam 100kmh giderken ezerek fren sıkmaya başladım ve direk abs girdi devreye işte orda anladım ki göstergelere bu kadar yakın bakmak göz bozabiliyor :) ve vtec aman Allahım bukadar mı güzel ivmelenir. ne cok agresif nede cok durgun tam tatında :) hey sana diyorum almayı düşünüyorsan ve eger kararsızsan fazla düşünme makinan vfr 800 :) herkese iyi sürüşler dilerim. :)
Bu motoru Kafama sokan Ibrahim Hakkı Ozic teşekkürlerimi sunarım :) Kısama:)

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız keyifle kullanmanızı dilerim...
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Dün akşam bir ustanın kanına girmeye başladım. Vfr aşısı yapıcam ona da :pl::queen:
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
17
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1013244_10152129096258548_1505828798_n.jpg

Herkese Merhabalar Cuma günü almış olduğum 2006 model vfr 800 hakkında bilgi vermek isterim bu motor bambaşka bir dünya yani bunu sadece yaşayan bilir bukadar açık ve net bundan önce hyosng 250gt ve kawasaki vn800 95 model kullandım bu makine kesinlikle pilotuna hizmet eden bir makine aradığını cok rahat bulabilirsiniz.İnanin başka bir motor düşünmeyin karşılaştırmayın.daha sadece 2 gün kullandım ama herseyi anlattı bana motor şile ve agva yollarında kendini gayet güzel anlattı.:) şimdi gelelim classic turk sorusunu cevaplamaya kaçı gördüm :) 220kmh gördüm 5.vites 3lü çanta ile gezdiğim için hafif denge oynuyor ama öyle aman aman devriliyor falan değil veee frenler motoru aldığım gün bunu denemek istedim. zaten ya düşücem yada durucam 100kmh giderken ezerek fren sıkmaya başladım ve direk abs girdi devreye işte orda anladım ki göstergelere bu kadar yakın bakmak göz bozabiliyor :) ve vtec aman Allahım bukadar mı güzel ivmelenir. ne cok agresif nede cok durgun tam tatında :) hey sana diyorum almayı düşünüyorsan ve eger kararsızsan fazla düşünme makinan vfr 800 :) herkese iyi sürüşler dilerim. :)
Bu motoru Kafama sokan Ibrahim Hakkı Ozic teşekkürlerimi sunarım :) Kısama:)

Rica ederim Cemy Boy. Sonunda doğru yolu buldun. Beraber nice kazasız sürüşlere :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

Arkadaşlar günaydın... Ben kullanıyorum faydalıda buluyorum... fakat ben motoru aldığımda üzerinde takılıydı...Akira arkadaşımızın dediği gibi Ebay da mevcut fakat pahalı http://www.ebay.com/itm/Honda-VFR-8...Parts_Accessories&hash=item58ab64da99&vxp=mtr 279 Dolar demişler... acaba sanayide tornacıda yaptırılabilirmi araştırmak lazım...

Bu arada fuar için 3 adet davetiyeye ihtiyacım olacak hafta sonu için temin edebileceğim bir yer bilen varmı arkadaşlar

Teşekkürler Akira ve Gama. Ebaydaki hakketen çok pahalı. başka yükseltme aparatı isteyen varsa sanayide yaptırabiliriz. Boy 190 olduğu için bi zaman sonra belim ağrıyor. Direksiyon yükseltme aparatı şart ve orijinal camdan seken rüzgar omuzlarıma vuruyor bi zaman sonra omuzlar da ağrımaya başlıyor. Bir de tur camı lazım. Önerisi olan arkadaşlar varsa sezon girmeden almalıyım :)
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1013244_10152129096258548_1505828798_n.jpg

Herkese Merhabalar Cuma günü almış olduğum 2006 model vfr 800 hakkında bilgi vermek isterim bu motor bambaşka bir dünya yani bunu sadece yaşayan bilir bukadar açık ve net bundan önce hyosng 250gt ve kawasaki vn800 95 model kullandım bu makine kesinlikle pilotuna hizmet eden bir makine aradığını cok rahat bulabilirsiniz.İnanin başka bir motor düşünmeyin karşılaştırmayın.daha sadece 2 gün kullandım ama herseyi anlattı bana motor şile ve agva yollarında kendini gayet güzel anlattı.:) şimdi gelelim classic turk sorusunu cevaplamaya kaçı gördüm :) 220kmh gördüm 5.vites 3lü çanta ile gezdiğim için hafif denge oynuyor ama öyle aman aman devriliyor falan değil veee frenler motoru aldığım gün bunu denemek istedim. zaten ya düşücem yada durucam 100kmh giderken ezerek fren sıkmaya başladım ve direk abs girdi devreye işte orda anladım ki göstergelere bu kadar yakın bakmak göz bozabiliyor :) ve vtec aman Allahım bukadar mı güzel ivmelenir. ne cok agresif nede cok durgun tam tatında :) hey sana diyorum almayı düşünüyorsan ve eger kararsızsan fazla düşünme makinan vfr 800 :) herkese iyi sürüşler dilerim. :)
Bu motoru Kafama sokan Ibrahim Hakkı Ozic teşekkürlerimi sunarım :) Kısama:)

Hayırlı olsun güle güle güzel günlerde keyifli sürüşler dilerim.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------

Kisama ben yükseltme aparatı kullanmayı düşündüm bir ara sonra vazgeçtim. Becerikli bir tornacı ebay da satılanlardan daha iyisini bile yapabilir.
Tur camı olarak en yüksek cam Kappa'nın tur camı ama diğer markalarda güzel(Zero graviti - Puig) Motosiklet aksesuar satan sitelerden araştırmak lazım. Bende Zero Graviti vardı çok memnundum. 200 km ye kadar dik pozisyonda rahatsız olmadan gidiyordum.:cat:
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Günaydın arkadaşlar,
Motorum benden önceki ilk sahibi tarafından güneş altında fazla bekletildiği için ön camında (rüzgar siperliğinde) koyulaşma ve kılcal çatlak gibi izler oluşmuş ve değiştirmek istiyorum. Hazır değiştirirken daha büyük bir cam tavsiye eder misiniz? Yani illa ki alınmalıdır diyen var mı?
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
16
1620571_10152142316513548_1351464348_n.jpg
1901201_10152142316638548_1299734582_n.jpg
1798542_10152142315913548_1266383272_n.jpg


Herkese Merhabalar :) güzel bir gün

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

Herkese Günaydın :) bir şeyi merak ediyorum full depo ile yedeğe düşmeden kaç km yol yapılır? ben 220 km yapabildim.Kullanısa bağlıdır. Ama en fazla kaç yapan var ? şimdiden herkese teşekkürler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar...



Ben bir depo ile en fazla 310km kadar gidip tekrar benzin aldım, uzun yolda elbette.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
canım vfr çekti bu aralar yine...fotoğraflar ayrı bi cezbediyor insanı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst