Hangi Motoru Alsam Demeden Bir Gel Bak Bişi Söylicem

Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
haklısın lakin cidden dedigin gibi birinin yazdıklarından ne düşündügünü anlayabiliyorsun. arkadaş araştırmıştır. kafasına takılan herşeyi yazmıştır. detay dökmüştür. en son sizin yorumunuz nedir der bende eyvallah der bildigim gördügüm kadarıyla kendimce yorumumu aktarırım. ama kafadan daha hoş geldin demeden cbr mı ninjamı derse :) yapacak bişey yok diye düşünüyorum.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
birincisi kesinlikle konu sticky olmalı,
ikincisi ilk motor adı altında yeni bir kategori olabilir, bence kesinlikle de olmalı.
üçüncüsü

türkiyede motosiklet ile ilgili bir şey arayacaksanız yapmanız gerekenleri sıralıyorum.

google amca açılır ve arama kutucuğuna (cbr 250 örneğimiz)

site:motosiklet.net/forum cbr 250

yazılır ve dünya kadar sorunuza dünya kadar cevap bulunur.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
265
7 yıl sonra bi motosiklet almak istiyorum ama çok kararsızım.Onu sattıktan sonrada ne alabilirim lütfen yardım edin.

ahahhahahaha artık çok yazmıyorum ama bu başlığı hatırlıyorum :D 12 yaşımdayım 8 yıl sonra ehliyet alacağım :)


Bu arada entry i okuyunca 1-2 ay önceki kazam geldi aklıma. 3-5 takladan sonra motora koştum millet cana geleceğine mala gelsin dedi. Lan tamam da sanki bi daha alabilicez insanın içi acıyor :)
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
ahahhahahaha artık çok yazmıyorum ama bu başlığı hatırlıyorum :D 12 yaşımdayım 8 yıl sonra ehliyet alacağım :)


Bu arada entry i okuyunca 1-2 ay önceki kazam geldi aklıma. 3-5 takladan sonra motora koştum millet cana geleceğine mala gelsin dedi. Lan tamam da sanki bi daha alabilicez insanın içi acıyor :)

Aynen ufak tefek yaralanmalarda ben kendi kendime iyileşiyorum ama motorum yatınca düzelmiyor : ) canada malada gelmesin mümkünse :D
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Beyler, yeni başlıyacaklar veya tavsiye isteyebilecek arkadaşlar için bir konu hazırlasak... İçerik olarakta merak edilebilecek herşeyi yazsak. Bütçelere göre alınabilecek modellerin ikinci el veya sıfırları-rodaj-Bakım-zincir temizliği-Ruhsat-vergi-sigorta-bütçeye göre kask,mont,eldiven bla bla bir klavuz hazırlasak ?

Ne dersiniz ? Ben şahsen şu tavsiye mesajlarından-sigorta mesajlarından-ruhsat mesajlarından sıkıldım... Sürekli aynı şeyler dönüp duruyor.

İçerik olarak tüm bilgilerin bulunabileceği bir konu hazırlamayı düşünüyorum ? Destek verecek varmıdır...
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Beyler, yeni başlıyacaklar veya tavsiye isteyebilecek arkadaşlar için bir konu hazırlasak... İçerik olarakta merak edilebilecek herşeyi yazsak. Bütçelere göre alınabilecek modellerin ikinci el veya sıfırları-rodaj-Bakım-zincir temizliği-Ruhsat-vergi-sigorta-bütçeye göre kask,mont,eldiven bla bla bir klavuz hazırlasak ?

Ne dersiniz ? Ben şahsen şu tavsiye mesajlarından-sigorta mesajlarından-ruhsat mesajlarından sıkıldım... Sürekli aynı şeyler dönüp duruyor.

İçerik olarak tüm bilgilerin bulunabileceği bir konu hazırlamayı düşünüyorum ? Destek verecek varmıdır...

ben elimden gelen desteği veririm ama biz uğraşıcaz edicez gene aynı soruyu sorucaklar biz uğraştımızla kalıcaz :) emekler boşa çıkmış olacak.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
ben elimden gelen desteği veririm ama biz uğraşıcaz edicez gene aynı soruyu sorucaklar biz uğraştımızla kalıcaz :) emekler boşa çıkmış olacak.

Israrla aynı konuları açan şahıslara tepkimizi koyduğumuzda, bak kardeş biz uğraştık... Böyle bir konu var ! Birazcık okuman yeterli olucaktır dediğimizde inanıyorumki şu her gün açılan tavsiye mesajları azalıcak...
Karışıklık biraz olsun giderilmiş olucak :)

Son zamanlarda gördüğüm kadarıyla diğer üyelerde bu duruma karşı tepki koymaya başladılar. Araştır-daha önce 30 konu açıldı- vs vs gibi cevaplar veriyorlar :)

Ben aynı adamın üst üste aynı konuyu açtığını çok gördüm... Bu konu karışıklık hususunda yöneticilerden bir şeyler beklemek yerine biz bir şeyler yapalım . . .
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Beyler, yeni başlıyacaklar veya tavsiye isteyebilecek arkadaşlar için bir konu hazırlasak... İçerik olarakta merak edilebilecek herşeyi yazsak. Bütçelere göre alınabilecek modellerin ikinci el veya sıfırları-rodaj-Bakım-zincir temizliği-Ruhsat-vergi-sigorta-bütçeye göre kask,mont,eldiven bla bla bir klavuz hazırlasak ?

Ne dersiniz ? Ben şahsen şu tavsiye mesajlarından-sigorta mesajlarından-ruhsat mesajlarından sıkıldım... Sürekli aynı şeyler dönüp duruyor.

İçerik olarak tüm bilgilerin bulunabileceği bir konu hazırlamayı düşünüyorum ? Destek verecek varmıdır...

O konuyu büyük harflerle yazıp tepeye yapıştırmadıktan, "ÖNEMLİ" diye belirtmedikten, KONU AÇMADAN ÖNCE OKUYUN demektikten sonra (adminler, moderatörler tarafından) "sana ne lan istediğim yere istediğim konuyu açarım" diye atar yapmaya devam edecek bu 15-20 yaş arasında ilk motorunu alacak gençlerimiz..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
O konuyu büyük harflerle yazıp tepeye yapıştırmadıktan, "ÖNEMLİ" diye belirtmedikten, KONU AÇMADAN ÖNCE OKUYUN demektikten sonra (adminler, moderatörler tarafından) "sana ne lan istediğim yere istediğim konuyu açarım" diye atar yapmaya devam edecek bu 15-20 yaş arasında ilk motorunu alacak gençlerimiz..

Farketmez eren. Görmüşsündür sende, 18 yaşlarında atar yapan gençlere çok telefon numaramı verdiğimi :queen: Gerçi erdem abinin uyarısıyla şikayet butonunu kullanıyorum artık. Muhattap olmuyorum :mrgreen:

Biz bir şeyler yapalımda... Milletin ne halt yediği çokta önemli değil :)
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Farketmez eren. Görmüşsündür sende, 18 yaşlarında atar yapan gençlere çok telefon numaramı verdiğimi :queen: Gerçi erdem abinin uyarısıyla şikayet butonunu kullanıyorum artık. Muhattap olmuyorum :mrgreen:

Biz bir şeyler yapalımda... Milletin ne halt yediği çokta önemli değil :)

Söylediğin konuların(rodaj-Bakım-zincir temizliği-Ruhsat-vergi-sigorta) çoğunda hazır yazılar var hepsini okuduğumdan biliyorum :) toplamam en fazla 1 saatimi alır, kask mont eldiven bütçeye göre ikinci el motor kısmına karışmam çünkü adamın zevkine bırakmaktan yana olduğum bir konu : )
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Beyler, yeni başlıyacaklar veya tavsiye isteyebilecek arkadaşlar için bir konu hazırlasak... İçerik olarakta merak edilebilecek herşeyi yazsak. Bütçelere göre alınabilecek modellerin ikinci el veya sıfırları-rodaj-Bakım-zincir temizliği-Ruhsat-vergi-sigorta-bütçeye göre kask,mont,eldiven bla bla bir klavuz hazırlasak ?

Ne dersiniz ? Ben şahsen şu tavsiye mesajlarından-sigorta mesajlarından-ruhsat mesajlarından sıkıldım... Sürekli aynı şeyler dönüp duruyor.

İçerik olarak tüm bilgilerin bulunabileceği bir konu hazırlamayı düşünüyorum ? Destek verecek varmıdır...

Elimden geleni yapabilirim. Hİç olmadı hazırladığınız konuya hergün yorum yaparak en üstte kalmasını sağlarım. Cidden bende sıkıldım artık bu tür konulardan.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Farketmez eren. Görmüşsündür sende, 18 yaşlarında atar yapan gençlere çok telefon numaramı verdiğimi :queen: Gerçi erdem abinin uyarısıyla şikayet butonunu kullanıyorum artık. Muhattap olmuyorum :mrgreen:

Biz bir şeyler yapalımda... Milletin ne halt yediği çokta önemli değil :)

Milletin atarlanması değil önemli olan, konu yardırmaya devam edecekler. Bizim uğraşlar bi işe yaramayacak. Zaten iki konu okumaya üşenmeyen adam pekbipicadam'ın dediği gibi forumda zaten var olan konuları okur.

He öte yandan bu sefer şu başlığı okudun mu dediğimizde, "yaa onu okudum da aklıma şunlar takıldı eabie yeaa" diyecek.. Sonra bi de bunların taraftarı olan hali hazırda üyeler var. "Adam ne araştırcak lan cevap verecekseniz yazın vermeyecekseniz konuşmayın" diye takılan. Onlara da bi çözüm lazım.

Yönetim el atmadıkça bi cacık olmaz, onlar da ziyaretçi/üye sayısından memnun demekki "moto sohbet" forum formatının böyle saçma olması hiç dokunmuyor onlara.. motosiklet modelleri altında 40 günde bi mesaj falan atılıyor artık, videolar buraya konuyor(ayrı bölümü olmasına rağmen), fotolar da aynı şekilde.. satışları falan da moto sohbete alalım..

forum başlığı kasmaya devam millet.. sanki burası donanımhabermiş rütbe varmış gibi mesaj/başlık kasmaca, yehuu..
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Yaz gelmeye yakın millet motor alma derdine düştü bahsettiğiniz her şey tekrarlanıyor :farao:

Güncellemek istedim üstte kalsın belki görürler :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst