Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
28
Öncelikle herkeze merabalar uzun zamandır motorsikletsiz kaldim ve suan arayıs içindeyim limitlerim 4,000-4,250 civari yazıların cogunu okumus bulunmaktayım ve yaptıgım arastırma sonrası comet 250 içime sindi gercekten
sizden ricam sahibinden olan bu motor hakkında düsüncelerinizi almak isterim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-naked-enjeksiyonlu...makina-muhendisinden-temiz-133874342/detay
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Öncelikle herkeze merabalar uzun zamandır motorsikletsiz kaldim ve suan arayıs içindeyim limitlerim 4,000-4,250 civari yazıların cogunu okumus bulunmaktayım ve yaptıgım arastırma sonrası comet 250 içime sindi gercekten
sizden ricam sahibinden olan bu motor hakkında düsüncelerinizi almak isterim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-naked-enjeksiyonlu...makina-muhendisinden-temiz-133874342/detay

enjeksiyonlu model için fiyatı çok çok ucuz. eğer kafadan (ön takımdan) kazalı değil ve motoru aşırı zorlanmamışsa sanayi mahallesindeki servis kayalar motora ekspertiz yaptırıp satın alabilirsiniz.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
28
Puser cvp tessekkür ederim öncelikle sanayi bölgesi derken hangi sanayi oldunu söylersen sevinirim
Daha öncesindn ben öyle düsünmemiştim kafadan kazası varmıdır diye söyledigin iyi oldu
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Puser cvp tessekkür ederim öncelikle sanayi bölgesi derken hangi sanayi oldunu söylersen sevinirim
Daha öncesindn ben öyle düsünmemiştim kafadan kazası varmıdır diye söyledigin iyi oldu

motor boyalı ve en azından sağa yatması var. sadece yatıp sürüklendi ise bu kesinlikle önemli birşey değil. ama önden kazalı ise amortisörler ve şase hasar görmüş olabilir. kayalar motor yetkili servis. hyosung.com.tr den adresini bulabilirsin.
 
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
5
selam sevgili arkadaslar.
ilk vitesli tecrubesine gt 250 comet ile baslayacagım keyfime uygun temiz 2008 enjeksiyonlu 20binden az kmde hor kullanılmamıs fırıl fırıl bir makine buldum tanıdıktan bugun yarın alacagım muhtemeln.
daha once scooterlar kullandım 15-20 bin km scooter tecrubem var az cok denge trafik kontrol vs konularında iyi sayılırım
ancak motor biraz heybetli geldi bu heybetli goruntusu altında kullanıslı bir yapısı varmı ? yoksa kullanmak sizce bir xmax 250den cok daha mı zor ?
ayrıca sormak istedigim bir kac soru daha var enjeksiyonlu modellerin kronikleri nelerdir.
ve alırken ilk dikkat etmem gereken sey en onemli olabılecek seyi nedir sizce ?
motorun motor kısmı pırıl pırıl dusme kalkma yatma boyama vs yok cok az kullanılmıs az cok ekzantrik ses muhabbetinden anlarım motorun sesinide dinledim herhangi bir skıntı hissetmedim.
vereceginiz cevaplar icin simdiden tesekkur ederim saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

Kusura bakmayın asıl soruyu sormayı unuttum boyum 1.82 bacaklarım biraz uzun kalıyor gibi selesi bana gore yere cok yakın amartisoru dusurulmus mu yoksa dusurulmemısmı bılmıyorum ancak seleyi yukseltmenin yolları nelerdir ?uzun olmanın zararları bunlar seleye oturup ayagımı ped e koyunca kendimi alaturka tuvalette gibi katlanmıs hissediyorum :) saygılar
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
selam sevgili arkadaslar.
ilk vitesli tecrubesine gt 250 comet ile baslayacagım keyfime uygun temiz 2008 enjeksiyonlu 20binden az kmde hor kullanılmamıs fırıl fırıl bir makine buldum tanıdıktan bugun yarın alacagım muhtemeln.
daha once scooterlar kullandım 15-20 bin km scooter tecrubem var az cok denge trafik kontrol vs konularında iyi sayılırım
ancak motor biraz heybetli geldi bu heybetli goruntusu altında kullanıslı bir yapısı varmı ? yoksa kullanmak sizce bir xmax 250den cok daha mı zor ?
ayrıca sormak istedigim bir kac soru daha var enjeksiyonlu modellerin kronikleri nelerdir.
ve alırken ilk dikkat etmem gereken sey en onemli olabılecek seyi nedir sizce ?
motorun motor kısmı pırıl pırıl dusme kalkma yatma boyama vs yok cok az kullanılmıs az cok ekzantrik ses muhabbetinden anlarım motorun sesinide dinledim herhangi bir skıntı hissetmedim.
vereceginiz cevaplar icin simdiden tesekkur ederim saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

Kusura bakmayın asıl soruyu sormayı unuttum boyum 1.82 bacaklarım biraz uzun kalıyor gibi selesi bana gore yere cok yakın amartisoru dusurulmus mu yoksa dusurulmemısmı bılmıyorum ancak seleyi yukseltmenin yolları nelerdir ?uzun olmanın zararları bunlar seleye oturup ayagımı ped e koyunca kendimi alaturka tuvalette gibi katlanmıs hissediyorum :) saygılar

Hyosung GT 250 Comet ile doğru bir tercih yapıp aramıza hoş geldin diyelim :cat:
Tanıdık birisinden alıyorsan muhtemelen motosikletin geçmişini biliyorsundur. Üzerinde durmaya gerek yok. Hyosung'ta kronik sorun var diyenlere aldırma sen onların kendilerinde sorun var. Emin ol çok keyifli bir oturuş pozisyonu ve sürüşü var. Depo bacakların arasında çok güzel sıkıştırılıyor ve göğsünün yarısına kadar geliyor. Dün KTM Duke 200 ün üstüne oturdum ve bir kez daha Hyosung dedim.
xmax ten sonra biraz değişik gelebilir. zira scooterlarda bacaklarının arasında tutabileceğin ve hissedebileceğin bir motor yok. Belki arka freni kullanmaya alışman biraz zaman alabilir. onun dışında zorluk çekeceğini sanmıyorum. Çokta keyif alacağını düşünüyorum.
Boyum 1.80 kilom 84 ben öyle tuvalette gibi hissetmiyorum kendimi :)
Önce seleye oturur gibi yap ama (tabiri caizse) götünü koyma. Ayaklarının üzerinde dur. Sonra üstüne otur. Çok fazla aşşağıya iniyorsa amortisörü daha sert ayara getirirsin.Hatta bu işlemi bir kaç defa ve daha sert şekilde tekrarla. Amortisörün durumu hakkında fikir sahibi olursun. Patlak veya sağlam mı gibisinden.Çok fazla yaylanmaması gerekiyor. Ben arka amortisörü en sert ayarına getirdim. Ön amortisör yağınıda 10w ile değiştirdim. Bana göre acayip güzel oldu. Gerçi baya sert oluyor ama viraj kabiliyeti ve tepkisi benim için çok iyi oldu.
 
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
5
tesekkurler kardesim cevabın icin amortisor ne kadar sert olursa o kadar iyi viraj kabiliyeti sabit bi gorusmudur? ben motoru yatırmaktan acayip hoslanan biriyimdir tavsiyen amartisoru sertlestirmem mi olur ?
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
tesekkurler kardesim cevabın icin amortisor ne kadar sert olursa o kadar iyi viraj kabiliyeti sabit bi gorusmudur? ben motoru yatırmaktan acayip hoslanan biriyimdir tavsiyen amartisoru sertlestirmem mi olur ?

Hayır. Ne kadar verimli çalışan amortisör o kadar iyi viraj demektir. Amortisörün en verimli olduğu yer orta noktasıdır. Orta noktadan kastım yayın sertlik ayarının tam ortada olması değil. Kilona göre doğru ayarı yakalaman gerekir. Değişik kademelerde sürüşler yap sana en iyi his veren noktada kullan. Fabrikadan çıktığı gibi kullanan insanları anlamıyorum zaten. Kullanıcıya izin verilmiş ve değiştirilebilir ayarlar varken neden daha iyisi olmasın ki? Keşke bizim motosikletlerde tepme ve geri sekme ayarları da olsaydı.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Amortisörün çok sert ve çok yumuşak olması virajlarda aynı tepkiyi yani bırakma diğer tabirle zıplama yapar.

@mayho ön amortisörün yağını değiştirmekle çok güzel bir iş yapmışsın. Değiştikten sonra ilk üstüne binip yol yaptığında aldığın hazzı ve mutluluğu tahmin edebiliyorum :)

Arka amortisörleri genelde patlat oluyor. Motosikleti dik konuma getirip arka kuyruktan tutun. Aşağıya doğru yavaşça eze eze bastırın ve bırakın birden zıng diye yukarı çıkıyorsa amorsitör bütük ihtimalle patlaktır.
Yavaş yavaş yükselmesi gerekiyor.

Kronik sorunlara gelince hani köpekler için bir tabir var ya Kötü köpek yoktur, Kötü sahip vardır. Aynı Tabir bu motosiklet içinde geçerli. Bunu göz önünde bulundurarak seçimi yapabilirsin.

Scooterden inip Gt ye binince gerçekten zevk alacağını ve kendini daha güvende hissedeceğine inanabilirsin.
Boy kilo gibi durumları sorun etme. Fotolarda belki biraz fotojenik çıkmaya bilirsin ama bu durum pekte problem olacağını zannetmiyorum. :)

Saygılar.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
@Spartacus Kesinlikle harika hissettim :cherry:

Bu arada arkadaşlar jant şeridi yapmayı düşünüyorum. Şöyle bir şekil çizdim. Her türlü öneriye açığım. Şunu şöyle bunu böyle yapsak daha mı iyi olurdu gibisinden.
Şimdilik şöyle bir tasarım yaptım. Sarı reflektör folyo ile kesimi yaptım.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
amötisör yağı için içindekinin 5w olduğu söyleniyor. değiştirirken hangisi daha uygun olur 5w, 7w, 10w. ?
 
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
5
Selam arkadaslar verdiginiz cevaplar icin tesekkur ederim. peki bu motor icin en iyi yol tutuşunu saglayacak lastik hangisidir sizce fiyat sorun degil. Asfalt lastigi lazım stabilize yolla isim yok ıslak zemin le yolun ıslak olma durumu kadar işimiz var onun haricinde kuru ve asfalt burada genelde su ne diyorsunuz bilmiyorum ama parlak asfalt durumu varya ozelligini kaybetmis asfalt genelde o durumda yollar. dolayısı ile cok iyi lastiklere ihtiyacım var onerileriniz nelerdir tesekkur ederim simdiden.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Arkadaşlar bu motoru 2.elini alma durumum var. Bugün gittim motoru gördüm. Diri duruyordu. Ciddi bir kazası yok gibiydi. En son karar verirsem tabii ki bir ustaya göstereceğim ama benim gördüğüm temiz kullanılmış bir aletti. Sesinde can sıkıcı bir şey duymadım.

İlk defa bir Hyosung GT 250'nin üstüne oturdum. Gidon depoya çok yakın geldi bana. oturuş pozisyonu biraz öne eğik. Alışırım diye umuyorum.
Gayet sıkı bir motor. Vitesli motor tecrübeme güvenmediğim için satıcının arkasında bir tur attık. gayet atikti.
Ne diyorsunuz kullanımı kolay bir motor mudur? yol tutuşu ve sürüş keyfi nasıldır?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
gidon ve ayaklık pegleri spor sürüşe göre konumlandırılmıştır. diğer vitesli motosikletler nasıl kullanılıyorsa, bunu da aynı zorluk ve/veya rahatlıkta kullanabilirsiniz.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Evet spor bir oturuş pozisyonu var ama sanırım sıkıntı yaşamam.
Öyle görünüyor ki bu motoru alacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst