Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
CBF 250 alacaksan eksantrik zinciri gibi bazı kronik arızalarına dikkat etmelisin. Hondanın kendine has "fü fü fü fü" şeklinde kanat sesi vardır. Ayrıca ufaktan da olsa şıkırtı ses geliyorsa motordan kesinlikle uzak dur. Satan adam sibop ayarından diyor ama kesinlikle sibop ayarı değil. Ya debriyaj tası ya krank kolu sebeptir o sese. Bana 1170 tl girdi. Başka kimseye girmesin diye cbf 250 nin herşeyini öğrendim. Ama sürüşü performansı çok güzel. Motorunla gönül bağın olur mu onu bilmem ama ben CBFmi kesinlikle satmam benimle beraber yaşlanacak benim çocuklarıma kalacak.

çok faydalı bilgiler bunlar. Yarın bir tanesini gidip göreceğim. bu söylediğiniz şıkırtı sesine dikkat ederim.
ayırca sürüşü ve performansı hakkındaki fikirlerinizde tercihim hakkında içimi rahatlatan şeyler.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Sürüşü ve performansı gayet tatmin edici. Düzde zorlanmadan 140 145 gidiyor tatlı rampada 155 160 gidiyor. Oturuş şekli CBR250 ile aynı. Uzun yolda 150 km den sonra yoruyor insanı.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Sürüşü ve performansı gayet tatmin edici. Düzde zorlanmadan 140 145 gidiyor tatlı rampada 155 160 gidiyor. Oturuş şekli CBR250 ile aynı. Uzun yolda 150 km den sonra yoruyor insanı.

Beyazıt hocam oturuşu CBR250 ile aynı olurmu hiç. :) Bir miktar yakın demek istedin sanırım ama yeni başlayanlar için çok farklı gelir. CBF serisi, CBF150'de komuter, CBF250'de naked-komuter karışımı oturuş sunar. Sportif kullanan kişi üzerine bir miktar yatabilir, cam varsa ardına eğilebilir ama biraz zorlama olur bu hareketler. Zira peglerin konumu, selenin konumu CBR250'den çok daha önde. Dik bir oturuş karakteri var. Gidonun size mesafesi ve yüksekliği de CBR250'deki gibi uzak değil. Dolayısıyla belinize, bileklerinize CBR250 kadar yük binmez. Şunu da söyleyeyim kullanmış biri olarak söylüyorum, CBR250 tabii ki bir racing değil. Oturuşuyla, gücüyle racing soslu bir komuter. İleride racing düşünen arkadaşlar için bir demo sürümü. Ne oturuşu tam, ne de gücü. CBF250'de safkan naked değil. Gidon tepkisi, kıvraklığı komuterlerden çok iyi ama safkan bir naked da değil. Rake açısı da bunu doğruluyor. İleride naked düşünenler için kesinlikle müthiş bir makina CBF250.

Bu arada benim gidon üzeri pullardan biri düşmüş. Nasıl olmuş anlamadım. Nereden bulunur bu? Esengül serviste yokmuş.


1526157_10152175757015928_776737550_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Beyazıt hocam oturuşu CBR250 ile aynı olurmu hiç. :) Bir miktar yakın demek istedin sanırım ama yeni başlayanlar için çok farklı gelir. CBF serisi, CBF150'de komuter, CBF250'de naked-komuter karışımı oturuş sunar. Sportif kullanan kişi üzerine bir miktar yatabilir, cam varsa ardına eğilebilir ama biraz zorlama olur bu hareketler. Zira peglerin konumu, selenin konumu CBR250'den çok daha önde. Dik bir oturuş karakteri var. Gidonun size mesafesi ve yüksekliği de CBR250'deki gibi uzak değil. Dolayısıyla belinize, bileklerinize CBR250 kadar yük binmez. Şunu da söyleyeyim kullanmış biri olarak söylüyorum, CBR250 tabii ki bir racing değil. Oturuşuyla, gücüyle racing soslu bir komuter. İleride racing düşünen arkadaşlar için bir demo sürümü. Ne oturuşu tam, ne de gücü. CBF250'de safkan naked değil. Gidon tepkisi, kıvraklığı komuterlerden çok iyi ama safkan bir naked da değil. Rake açısı da bunu doğruluyor. İleride naked düşünenler için kesinlikle müthiş bir makina CBF250.

Bu arada benim gidon üzeri pullardan biri düşmüş. Nasıl olmuş anlamadım. Nereden bulunur bu? Esengül serviste yokmuş.


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/1526157_10152175757015928_776737550_n.jpg


CBR250 ile CBF250 oturuş pozisyonu bana aynı geldi. İki motoruda kullandım arda dağlar kadar fark yok. O puldan benim ustada olması lazım sorayım varsa temin eder gönderirim sana.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Arkadaslar merhaba yarin nasipse bende cbf250 kervanina katiliyorum... okuyabildigim kadar okudum forumu... 2006 model 50.000kmdr butun bakimlari tan yapilmis... umarım gidince hayal kirikligina ugramam...
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaşlar CBF250 / twister için kullanmadığım gidon yükseltme aparatlarım var. İhtiyacı olan varsa hediye edebilirim. 2 bakla sol, 2 bakla sağ + vidaları. İsteyen 1 bakla olarak da ekleyebilir. Ben orijinal gidon yüksekliğini seviyorum ancak uzun yol konforu için güzel olabilir. Eğer talibi çıkmazsa çöpe atacağım, ofiste yer kaplıyorlar. :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Cbf 250yi aldim abiler kardesler... sadece debriyaj tasi sorunlu buna nazaran vites gecisleri... yururu cok iyi dinamik durumda...
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Arkadaşlar CBF250 / twister için kullanmadığım gidon yükseltme aparatlarım var. İhtiyacı olan varsa hediye edebilirim. 2 bakla sol, 2 bakla sağ + vidaları. İsteyen 1 bakla olarak da ekleyebilir. Ben orijinal gidon yüksekliğini seviyorum ancak uzun yol konforu için güzel olabilir. Eğer talibi çıkmazsa çöpe atacağım, ofiste yer kaplıyorlar. :)

Ben uzun yola çok gidiyorum özellikle 150 km den sonra baya yoruyor. Atacaksan bana gönder bi deneyelim.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Ben uzun yola çok gidiyorum özellikle 150 km den sonra baya yoruyor. Atacaksan bana gönder bi deneyelim.

Beyazıt kardeşim ilk lonelyboy yazmış yoksa senindi. :) O da bir deneyip görmek mi ister bilemiyorum.

@lonelyboy; özelden yazdım sana. Görüşünü, kullanımını buradan yazarsan faydalı olacaktır. Memnun kalmazsan buradan paylaşırsın sende.

@okan_sytle kulübe hoşgeldin hayırlı olsun, kazasız belasız... :thumleft:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
Sohbet bolumune yazdim ama ilgilenen olmadi parca teminini nasil yapiyorsunuz radyator lazim birde on disk yardimci olursaniz super olur
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
motorumu satayımda bende hemen 250 r alıcam :)

1100 xx ile takas düşünen varsa hızlanabilir konu :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
motorumu satayımda bende hemen 250 r alıcam :)

1100 xx ile takas düşünen varsa hızlanabilir konu :)

Burası cbf250 & twister forumu samet panpa :) burdan satış yapman da zor olur. 600 cc olsan belki. bir de takas olarak kaç tane cbf250 & twister istiyosun motorun için? :D
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
gözüme tüküreyim :)

cbr 250 nerede ben oraya gideyim :)

anlaştık zaten haftaya satışı yapıcaz bugün görüştük :)
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
14
arkadaşlar bende denizliden 3cü cbf 250 motorumu aldım ama bü 3cüsü beni çok üzdü forumdaki NRG900 abimiz çok haklı ben istanbuldan 4bin tl ye 2007 model bir motor aldım keşke antalyadaki 5500tl ye çok temiz 2006 model km de düşük o diğer motoru alsaydım. Gerçekten böyle motor alırken çok iyi incelemek lazım ben motoru görünce heyecandan çok iyi incelemedim hemen parayı verdim ama o KRONİK MOTOR SESİ ni adamda bana sibob sesi dedi ve bende inanmıştım ama istanbuldan denizliye kadar gelirken bile motoru yolda yakasım geldi vallahi ve sonunda olan oldu buradaki 3 - 4 tane en iyi ustada yokda ilimizde var olanlara gösterdim bir çoğu en az 1000TL gideceğini söylüyor ki oda güzel olacağına pek de inanmıyorum çünkü istanbuldaki mototala sadece parçalarını sordüm 1100tl istiyorlar şu an motoruma böyle binekteyim 2 aydır siz değerli cbf250 kullanıcıları olarak bu eksantirik sesi denen şeyi yaptıranınız varmı ve nereye nasıl yaptıracağım hakkında gerçek bilgi sahibi olan arkadaşların bilgisine çok iktiyacım var yoksa bu motoru satıpda yeni bir cbf250 mi bakayım ne dersiniz
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
arkadaşlar bende denizliden 3cü cbf 250 motorumu aldım ama bü 3cüsü beni çok üzdü forumdaki NRG900 abimiz çok haklı ben istanbuldan 4bin tl ye 2007 model bir motor aldım keşke antalyadaki 5500tl ye çok temiz 2006 model km de düşük o diğer motoru alsaydım. Gerçekten böyle motor alırken çok iyi incelemek lazım ben motoru görünce heyecandan çok iyi incelemedim hemen parayı verdim ama o KRONİK MOTOR SESİ ni adamda bana sibob sesi dedi ve bende inanmıştım ama istanbuldan denizliye kadar gelirken bile motoru yolda yakasım geldi vallahi ve sonunda olan oldu buradaki 3 - 4 tane en iyi ustada yokda ilimizde var olanlara gösterdim bir çoğu en az 1000TL gideceğini söylüyor ki oda güzel olacağına pek de inanmıyorum çünkü istanbuldaki mototala sadece parçalarını sordüm 1100tl istiyorlar şu an motoruma böyle binekteyim 2 aydır siz değerli cbf250 kullanıcıları olarak bu eksantirik sesi denen şeyi yaptıranınız varmı ve nereye nasıl yaptıracağım hakkında gerçek bilgi sahibi olan arkadaşların bilgisine çok iktiyacım var yoksa bu motoru satıpda yeni bir cbf250 mi bakayım ne dersiniz

Aynı durum arkadaşımın başına geldi bu tarz motosikletleri alırken ucuzuna kaçmayacaksın 1000 lira fazla ver temizi olsun seni üzmesin.Tabi usta vb değilsen
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
15
Slm arkadaşlar cbx250 ile aranıza yeni katıldım, motorun boyası çok atmış, sizce onu boyattırırsak orjinal rengi gibi olurmu ve viyatı ne kadar olur
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Kardeşim gerçekten çok teşekkür ederim, biraz geç cevapladım kusura bakma, çok yoğunum bu günlerde... O kadar iyi olduki anlatamam... :)
Sanki başka bir motora biniyorum, uzun yol için çok rahat edeceğim inşallah. Havalar biraz ısınsın diye merakla bekliyorum şuan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

Kardeşim gerçekten çok teşekkür ederim, biraz geç cevapladım kusura bakma, çok yoğunum bu günlerde... O kadar iyi olduki anlatamam... :)
Sanki başka bir motora biniyorum, uzun yol için çok rahat edeceğim inşallah. Havalar biraz ısınsın diye merakla bekliyorum şuan :)

Beyazıt kardeşim ilk lonelyboy yazmış yoksa senindi. :) O da bir deneyip görmek mi ister bilemiyorum.

@lonelyboy; özelden yazdım sana. Görüşünü, kullanımını buradan yazarsan faydalı olacaktır. Memnun kalmazsan buradan paylaşırsın sende.

@okan_sytle kulübe hoşgeldin hayırlı olsun, kazasız belasız... :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst