- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 758
CBF 250 alacaksan eksantrik zinciri gibi bazı kronik arızalarına dikkat etmelisin. Hondanın kendine has "fü fü fü fü" şeklinde kanat sesi vardır. Ayrıca ufaktan da olsa şıkırtı ses geliyorsa motordan kesinlikle uzak dur. Satan adam sibop ayarından diyor ama kesinlikle sibop ayarı değil. Ya debriyaj tası ya krank kolu sebeptir o sese. Bana 1170 tl girdi. Başka kimseye girmesin diye cbf 250 nin herşeyini öğrendim. Ama sürüşü performansı çok güzel. Motorunla gönül bağın olur mu onu bilmem ama ben CBFmi kesinlikle satmam benimle beraber yaşlanacak benim çocuklarıma kalacak.
çok faydalı bilgiler bunlar. Yarın bir tanesini gidip göreceğim. bu söylediğiniz şıkırtı sesine dikkat ederim.
ayırca sürüşü ve performansı hakkındaki fikirlerinizde tercihim hakkında içimi rahatlatan şeyler.