Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ne guzel desarj olmussun :) sende ve motorunda bir sıkıntı yoksa ne mutlu sıze
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
Arkadaslar ben bugun aranıza katıldım HERKES'E KAZASIZ BELASIZ BIR YIL DILIYORUM VE Allah ızın verırse bu hafta ıcıde honda cb125' mı alıyorum :) YALNIZ ?
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
0rkut hoşgeldin. Alacağın motor hayırlı olsun. İlk motorun olacaksa seni üzeceğini sanmıyorum.
KAzasız belasız kullanman dileğiyle.
Yalnız?:)
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
hosbulduk kardesım :) sorularım sunlar
sımdı benım vıtes konusunda hıc bır bılgım yok arkadasların bır ıkı tane mondıallerı var son cıkanlardan motoru calıstırdıkdan ve tam haraket e gecerken 1 e gecırırken vıtes ı motor kendını öne atıyor ön kaldıracak gıbı bu sıkıntı honda cb125'de varmı ?

dıger sorum ben alanyadayım alanyada motorun fıyatına 4300 dedıler bu fıyatın ıcınde plaka vs vs seyler ıcınde mı _? ve neden pahalı bu kadar

3. sorum bu honda cb125e hangı xenon far gıder ve xenon farın suanda cezası ne kadar :D
sımdılık aklımdakı sorular bunlar aklıma geldıkce yazacam :D
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Boştan 1'e atarken frenlere basılmıyorsa motor hafiften bir ileri atılır gibi oluyor. Ama bahsettiğin gibi tekere kalkacak kadar değil kesinlikle. Benim de ilk motosiklet tecrübem emin değilim ama o derece bir atılma bir soruna işaret olabilir belki de...
Diğer sorularla ilgili pek bilgim yok. :) CB125 konusu bu aralar pek durgun.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Motor isinmadan zx6 da bile laak eder 1 e attiginda,isinmasini bekle ve debriyaja tam bas hafifte gaz ver

Piyasasi da yukseliyor sezonda tekrar zam gelebilir.. suzuki bayisi takasta 4.000 e saydi benim cb yi gerisini sen dusun
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Piyasasi da yukseliyor sezonda tekrar zam gelebilir.. suzuki bayisi takasta 4.000 e saydi benim CB' yi gerisini sen dusun

Suzuki bayisinden neden takas fiyatı aldın bakim Serkan, çıkar agzındaki baklayı :cherry:

Reverse bundan 2-3 hafta önce şişliden feriköye giden yolda sanki seni gördüm gibi geldi :) Yada öyle hissetmek istedim :mrgreen:

Beyaz CB, kılıflı depo, michelin lastikler ve fotoğrafındaki kask haricinde hiçbirşeyden emin değilim tabi tesadüfte olabilir :)

Gayette güzel kullanıyordu gördüğüm arkadaş forumdan olma ihtimalini artırıcı etken :) Oradaki trafiği bilirsin 2 şerit yol, 4 şerit araç :mrgreen:

Tuhaf bi anımda güzelde teklif gelince motosikletimi sattım yine berbat oldu psikolojim bikaçgünde,

CB lerinizin kıymetini bilin, hertürlü 2 tekere boynum eğik bakıyorum bu aralar :)

Buda elimdeki son fotosu yavrucağın :/
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Aaa yine mi :) ne ara sattin yahu? Suzuki bayisi megelli 250r vermek istemişti yazmiştim zaten buraya ama megelliler patladi :) hepsi durdugu yerde benzin yag akitip şeker gibi eriyor .s megelli basliginda gorebilirsiniz ve servisleri tektek yok oluyor yakinda servisi de kalmayacak.

Bugun 2010 model bi ninja 250r takas istedi, gavur gibi yaktigi icin hic icime sinmiyor fakat duzgun ise ve cok para istemez ise takaslayabilirim :/ kız evi naz evi modundayim pek niyetim yok cbden ayrilmaya :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Kawa güzel alet zaten bilirsin :) Bana CBR kadar uygun değildi yalnız, dediğin gibi sebeplerden,

250cc de gereksiz +1 silindir daha ve onu beslemek, tabi birde yan yattığında 2000 liraları bulan tek grenaj fiyatı gibi şeyler :) ( Güzel bi takozla çözülür :) )

Herşeye rağmen elemanın teker meker yürürünün anasını ağlatmadığından eminsem ve makul bi takas teklifiyle gelirse Cb ile takasa bende girebilirdim :)

Racing seven biri olsam kesin girerdim zaten :D

Megelli işi zaten duyduğumdan beri boş işti Serkan okadar konuşmamıza rağmen o takasa girceksin diye kara kara düşündüydüm o dönem, sonuç olarak çok iyi ettin.

Biraz grenaja katlanırım diyen birine 250 cc de fiyat verim anlamında cbr halen heryönüyle tek tercihim derim çok güzel alet :)

Inazuma konforu yok tabi ama göründüğünden daha konforlu bi motosiklet Cbr da aklında bulunsun bence :)

Son olarak hakkını yemiyelim fiyat verim anlamında Honda CB hayat kurtarıcı büyük lüksleri olan bi motosiklet, yeri bambaşka :)

*200 kilo değil

*Hayatımda denediğim tüm motosikletlerden daha kıvrak manevra kabiliyeti

*Harbiden benzinlikte çalışanlar işten ayrılıp yenileri başlıyordu 2. gidişime kadar :mrgreen:

*Orta sehpası kendiliinden var biçok motosiklette 500 TL' den başlıyor :pr:

*Çanta takılınca sırıtmıyor artçılı uzun yola geliyor İstanbul-Bursa durmaksızın.

* Yan yattığında koruma demiri çiziliyor hepsi bu (masraf bedava)

Abi saçma sapan lüksler işte bunların hepsi büyük lüks büyük nmetler bence herbirini arıyor insan :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Cbr bende istiyorum ama takas teklif eden yok şu sıra cbr cilerden :) ben mesaj atarsam da cami onunde dilenen dilenci muamelesi yapip "benim motorum uzay birincisi takasta 15.000 sayarim, seninkisi eşek tenisi 1.000tl ye sayarim" moduna giriyorlar :) bende dayanamayip veriyorum ayari.

Bugun motosiklet alim satimiyla ilgili saglam bir baglanti kurdum bakalim,rusya isi icin bir suru prosedur cikti, is guvenligi seltifikasi vs istediler calisma izni icin, eger gidisim biraz daha uzarsa crf250l -klx250-ktm duke200 3lüsünden biri de gelebilir.

Motosiklet isinde acele etmek kotudur,kullanirken de, satarken de,alirken de.. bu yuzden temkinliyim.. motorumu ederine satip ederinde bir motosiklet almadan bu ise girismeyecegim insallah
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Aynen abi acelelik bişey yok zaten :) Benim aklımın ucunda yoktu satmakta güzel bi talep gelince neden olmasın dedim alıcı arkadaşta bi heyecan oldu bittiye sıkıştırınca mevzuyu neden olmasın dediğimiz için lafımızı yutamadık falan filan işte :) Herşeyde vardır bi hayır diyorum şuan için.

Geçen gün iş mesafemi otobüs masrafıma oranladım şuan 100km işe gidiş gelişte 21 lt' lik yakıt parası harcıyorum :pr: (Gerçi iş çok yakın ordan kaybediorum :mrgreen:

Motosiklet çok karlı bi ulaşım aracı bi yandan, şuan yola verdiğim para yinede çok koyuyor :/

Aceleyle elden çıkarılacak bi motosikletin yok Serkan önceki tecrubelerinden bunu çok net anlıyosundur zaten CB güzel alet ya :) Geçen parkta birinde gördüm tur istedim turladım bildiğin duygulandım :) CB yi ederinden düşüğe versem benimde içime otururdu bencede böyle bişey yapma, gerek yok, aşırı anlamsız olur :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Suzuki bayisinden neden takas fiyatı aldın bakim Serkan, çıkar agzındaki baklayı :cherry:

Reverse bundan 2-3 hafta önce şişliden feriköye giden yolda sanki seni gördüm gibi geldi :) Yada öyle hissetmek istedim :mrgreen:

Beyaz CB, kılıflı depo, michelin lastikler ve fotoğrafındaki kask haricinde hiçbirşeyden emin değilim tabi tesadüfte olabilir :)

Gayette güzel kullanıyordu gördüğüm arkadaş forumdan olma ihtimalini artırıcı etken :) Oradaki trafiği bilirsin 2 şerit yol, 4 şerit araç :mrgreen:

Tuhaf bi anımda güzelde teklif gelince motosikletimi sattım yine berbat oldu psikolojim bikaçgünde,

CB lerinizin kıymetini bilin, hertürlü 2 tekere boynum eğik bakıyorum bu aralar :)

Buda elimdeki son fotosu yavrucağın :/

Ferdinandd, doğrudur o yolda görünürüm ara sıra. Gördüğün kişinin ben olma ihtimali çok yüksek. Genelde temkinli ve defansif bir sürüş tarzım var. Yalnız o anda ne yapıyordum da sürüşümü beğendin onu bilmiyorum. :p
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ferdinandd, doğrudur o yolda görünürüm ara sıra. Gördüğün kişinin ben olma ihtimali çok yüksek. Genelde temkinli ve defansif bir sürüş tarzım var. Yalnız o anda ne yapıyordum da sürüşümü beğendin onu bilmiyorum. :p

Öyle deme şimdi :mrgreen: Normal yani, insan gibi, nası desem standart doğru motosiklet kullanımı neyse o işte :) Okadar yer varken şeridinde beklemeler falan olm belli oluyo işte ya apaçi gibi değil :)
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
beyler muhabbetınız bol olsunda :D bırılerı benımle ılgılensın motor u daha almadım bu hafta ıcı alıyorumda kafam hala karısık bakın sımdı :D benım daha once hıc vıteslı motor tecrubem yok ogrenebılırmıyım en cok neye dıkkat etmelıyım ve zenon far olaran ne taktırmalıyım ? ve branda olarak bızım motor a kac beden alıyoruz ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Orkut mutlaka egitim almani oneririm zaten honda alicam diyosun honda surus egitimine katil,bu egitime katilinca 10 yil.motosiklete binen bilincsiz birinden daha iyi motosiklet kullanabilecek olman buyuk ihtimal. Branda icin istanbulda motoreferans var sanirim onlarda olacakti guzel su gecirmez branda, sen cb 125 icin dersen uygun olani gonderirler. Zenon isine girmeni tavsiye etmem cunku cb bu gune kadar kullandigim en iyi aydinlatmaya sahip motosiklet..

Ferdi ninja bugun geldi, 2010 model 19.000 km de michelin lastik var on arka.. egzantrikten ses geliyor gergisini degisirsem sesi keser.. onun disinda sag sol grenaj boyali.. cb nin uzerine 5500 tl istedi bana cok geldi..
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
alacagım renk beyaz zenon'dan baska beyaz far cesıtı var mı kı ? :D
honda egıtımlerı ne kadar ? ben alanyadayım alanyada yok heralde ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

ve ben alanyadayım dostum ıstanbula branda ıcın gelemem :( kac beden branda kullanıon sen
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
alacagım renk beyaz zenon'dan baska beyaz far cesıtı var mı kı ? :D
honda egıtımlerı ne kadar ? ben alanyadayım alanyada yok heralde ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

ve ben alanyadayım dostum ıstanbula branda ıcın gelemem :( kac beden branda kullanıon sen

Honda bayisine sormalisin var mi yok mu diye. Beyaz ampuller var ama aydinlatmasi iyi degil. Ben motosiklette zenona sıcak bakmiyorum. Cb kontagi actigin anda fari yakiyor zaten akunu yer bitirir.
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
anladım kardesım bugun yarın sabah olmazsa otekı gun alacam almadan soylemek ıstedıgın bırsey varmı ? sunu yap suna dıkkat et sunu al dedıgın bıde ben sımdı ılk defa ogrenecem ya motor cok stop edıyormus bu stop u azaltmak ıcın bı cıvata sıkılıyormus heralde motor u alır almaz servıste sıkılastırayım mı ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Anladigim kadari ile rolentiden bahsediyorsun, ayari basit bir yerde ama kurcalamaya gerek yok herseyin orjinali guzel.. onerim koruma demiri taktir.. 30-60 tl arasi fiyati
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
pekı reıs rotaj yapmak uymak gerekıyor mu yoksa fabrıka cıkısında ayarlı bır sekıldemı gelıyor bu motorlarda eger fabrıkan oyle gelmıyorsa rotoj olayını bıraz acarmısın ne yapmak lazım ne oluyor tam olarak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst