- Katılım
- 17 Ara 2012
- Mesajlar
- 1,799
- Motosikleti
- SuZan
ne guzel desarj olmussun
sende ve motorunda bir sıkıntı yoksa ne mutlu sıze
Piyasasi da yukseliyor sezonda tekrar zam gelebilir.. suzuki bayisi takasta 4.000 e saydi benim CB' yi gerisini sen dusun
Suzuki bayisinden neden takas fiyatı aldın bakim Serkan, çıkar agzındaki baklayı :cherry:
Reverse bundan 2-3 hafta önce şişliden feriköye giden yolda sanki seni gördüm gibi geldiYada öyle hissetmek istedim :mrgreen:
Beyaz CB, kılıflı depo, michelin lastikler ve fotoğrafındaki kask haricinde hiçbirşeyden emin değilim tabi tesadüfte olabilir![]()
Gayette güzel kullanıyordu gördüğüm arkadaş forumdan olma ihtimalini artırıcı etkenOradaki trafiği bilirsin 2 şerit yol, 4 şerit araç :mrgreen:
Tuhaf bi anımda güzelde teklif gelince motosikletimi sattım yine berbat oldu psikolojim bikaçgünde,
CB lerinizin kıymetini bilin, hertürlü 2 tekere boynum eğik bakıyorum bu aralar
Buda elimdeki son fotosu yavrucağın :/
Ferdinandd, doğrudur o yolda görünürüm ara sıra. Gördüğün kişinin ben olma ihtimali çok yüksek. Genelde temkinli ve defansif bir sürüş tarzım var. Yalnız o anda ne yapıyordum da sürüşümü beğendin onu bilmiyorum.![]()
alacagım renk beyaz zenon'dan baska beyaz far cesıtı var mı kı ?
honda egıtımlerı ne kadar ? ben alanyadayım alanyada yok heralde ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
ve ben alanyadayım dostum ıstanbula branda ıcın gelememkac beden branda kullanıon sen