- Katılım
- 18 Ocak 2014
- Mesajlar
- 48
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar 2.el sarı renk 2012 tvs apache 150 rtr almayı düşünüyorum ancak 500 km uzak bana.Gidince napmalıyım nelere dikkat etmeliyim ? Muhtemelen tek başıma gidicem ve motosikletten hiç anlamıyorum ilk debriyajlı motosikletim olacak. Alım işleminde plaka değiştirmeden toplam ne kadar öderim ? Nasıl getirebilirim ? Ayrıca bu motosikleti alma diyen varmı ? Yardıma ihtiyacım lütfen yardımcı olun çok vaktim kalmadı.Teşekkürler 