2.el motosiklet alırken nelere dikkat etmeliyim

Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
48
Merhaba arkadaşlar 2.el sarı renk 2012 tvs apache 150 rtr almayı düşünüyorum ancak 500 km uzak bana.Gidince napmalıyım nelere dikkat etmeliyim ? Muhtemelen tek başıma gidicem ve motosikletten hiç anlamıyorum ilk debriyajlı motosikletim olacak. Alım işleminde plaka değiştirmeden toplam ne kadar öderim ? Nasıl getirebilirim ? Ayrıca bu motosikleti alma diyen varmı ? Yardıma ihtiyacım lütfen yardımcı olun çok vaktim kalmadı.Teşekkürler :)
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
128
HOCAM öncelikle tvs apache 150 rtr güzel bir motor ama ybr veya cbf e göre biraz daha seri ayrıca sahil kenarlarında servisleri ve yedek parcaları bulunuyor ancak mesela ankarada kullanan arkadaslarım var ankarada bildigim kadarı ile yetkili servis yok kaza yaptı arkadas kargo ile 4-5 günde gedi parca
KISACASI bir sevisi bulundugun yerde varmı bir bak ona göre al yada yamaha ybr al derim sana tvs apache 150 rtr ye göre oturusu ve sürüsü biraz daha kolay

satıs yılbasından önce 90 tl idi simdide zam geldi ise 100-105 arasıdır 5 tl de kargo ile adresine gelen ruhsat yapragı tutar lakin trafik sigortası 2012 motorlarda kisiye göre firmaya göre 185 ila 275 tl arsı gidiyor

motordan anlama olayına gelince iyi bir usta bul yada anlayan bir arkadas malesef çok insafsız ve yalancı satıcılar var sikkat et
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
link varsa gönder bakalım. gördüğümüz kadarıyla bi yorum yapabiliriz belki. apache den yana şüphen olmasın.motor temizse,sıkıntısı yoksa içini ferah tut ;)
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
48
malesef yanımda gidebilcek birisi yok eskişehirden aydına gidicem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

dekmancı hocam teşekkür ederim cevabım için.Ybr cbf de baktım ama bu paraya az km de 2012 model falan yok o yüzden bunu almaya karar verdim
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
38
aydın tarafında motosiklet herkesin altında olduğundan pek bilinçli kullanıcı yok. gidip oralarda apaçilerle uğramayasın sonra. her ışıkta tek teker yapmış olabilir o motor. bu oran ankaraya istanbula göre daha yüksek oralarda.

sonuç olarak dikkat et alırken demek istedim :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
48
motor 6000 km de çok kullanılmamış.Arkadaş apaçiye benzemiyo ama bilmiyorum yinede.Ama mesela rodajını düzgün yaptın mı dedim o ne dedi :pr:
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
128
malesef yanımda gidebilcek birisi yok eskişehirden aydına gidicem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

dekmancı hocam teşekkür ederim cevabım için.Ybr cbf de baktım ama bu paraya az km de 2012 model falan yok o yüzden bunu almaya karar verdim

İÇ anadoluda bölgesinde fazla yok evet ama genede dikkat et
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
aydın tarafında motosiklet herkesin altında olduğundan pek bilinçli kullanıcı yok. gidip oralarda apaçilerle uğramayasın sonra. her ışıkta tek teker yapmış olabilir o motor. bu oran ankaraya istanbula göre daha yüksek oralarda.

sonuç olarak dikkat et alırken demek istedim :cat:

bi sıkıntı mı var kardeşşş:pl: mondial in fabrikası nazillide olduğundan motorcu çok tabi.mondial e binenlerde gerçek motorcu olmuyor genelde. ondan apaçilikler oluyor doğal olarak :jocolor: herkeste öyle değil tabi...
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Bunu soran insana ne denir bilemedim şimdi... Arkani dön ve kaç. Rodaj motorun ciğeridir, dalağidir, kalbidir...

Katılıyorum. Ayrıca daha rodajı bile bilmeyen biri motoruna nasıl gereken ilgiyi gösterebilir ki ? Kaldı ki git gel masrafı baya tuzlu olacak gibi. Benim tavsiyem yakınlarınızdan bi motor bulun :) biraz fazla verin ama temiz olsun motorunuz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rodajı bilmeyen adamın yağ değişimindende haberi yoktur :)
Kim neler yaptı o motora dusuk viteste gazi sonuna kadar acip Caddede bagirtmistir :)
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
38
bi sıkıntı mı var kardeşşş:pl: mondial in fabrikası nazillide olduğundan motorcu çok tabi.mondial e binenlerde gerçek motorcu olmuyor genelde. ondan apaçilikler oluyor doğal olarak :jocolor: herkeste öyle değil tabi...

Valla ben mondialin fabrikasını bilmiyorum. Aydında ve nazillide çok bulunmadım açıkçası. Nazillide pide yerken gördüklerim bu yönde. Yaşını almış ve sakin kullananlar çoğunlukla az yakan düz tip motorlara biniyorlar. Bu bizim bindiğimiz motorlara da gençler daha çok biniyor. Tabii ikide bir tek tekere kalkmalar, ışıktan ışığa yarış yapmalar falan... Bir de sizin oralarda kask takmıyorlar hiç. :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Valla ben mondialin fabrikasını bilmiyorum. Aydında ve nazillide çok bulunmadım açıkçası. Nazillide pide yerken gördüklerim bu yönde. Yaşını almış ve sakin kullananlar çoğunlukla az yakan düz tip motorlara biniyorlar. Bu bizim bindiğimiz motorlara da gençler daha çok biniyor. Tabii ikide bir tek tekere kalkmalar, ışıktan ışığa yarış yapmalar falan... Bir de sizin oralarda kask takmıyorlar hiç. :queen:

sıcak memleket olduğundan kask alışkanlığı yok milletimizin.bizde bu apaçileri yola getirmeye,bilinçlendirmeye çabalıyoruz. grubumuz nazillinin her yerine kaskınızı takın diye pankartlar astı ama dinliyen dinliyor, dinlemeyen gene yapacağını yapıyor maalesef.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Kardeşim sen gel Aydın a burda sonuna kadar yardımcı oluruz sana...Gönlünü ferah tut sen...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tvs nin kilometresi filan fazla değilse kazası yoksa her türlü alınır.
tvsnin kronik sıkıntısı yok ve taş gibi motosiklet, 100 bin rektefesiz görenleri var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst