World Of Warplanes Oyununu Sakın İndirmeyin

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.a hayırlı geceler arkadaşlar World Of Warplanes Oyununu Sakın İndirmeyin ben videolara fln kandım online savaş uçağı fln indirdim toplan 7gb + sürüm fln derken 3 gb ordan 10 gb mal oldu bide oyun açılıyor e-posta şifre giriyorsun bağlan diyorsun bağlanmıyor sorun bendedir diye iki defa yükledim toplam 20gb boşa gitti bide 20gb inerken geçen süresi siz düşünün bu oyunu düşünen yada oynamak isteyen varsa hiç bulaşmasın....
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
489
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
sorunsuz şekilde oynuyorum siteye üye oldunuzmu ve e-mail aktivasyon kodunu onayladınızmı?

LÜTFEN bir oyun için eleştiri yapmadan hatanın nedenini bulalım sonra eleştirelim.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
bencede oyuna üye olmamışa benziyorsun. iki yıldır diğer oyunu world of tanks ı oynuyorum. wargamingin oyunları güzeldir. problem sizde.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Simülasyon tadında istiyorsanız eğer War Thunder'ı öneririm. War of planes yanında bebek gibi kalır :)
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Wargaming oyunları iyidir. World of tanks yükle, e100 - t110e4, Wt auf e100, T57 heavy dene gel o zaman yorum yap.
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorun bende değil aktivasyonda yaptım 2-3 defa üyelik açtım siteye konu açtım kendi sitelerine ticketta attım bi çözüm sunan yok blamirin dediği gini çoğu kişide war thunderı öneriyor.... ona yönelecem artık

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

ŞUAN ARANIZDA WORLD OF WARPLANESİ OYNAYAN YADA OYUNA GİREN VARMI ??
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Bende hem World Of Tanks hem World Of Warplanes oynuyorum her hangi bir sıkıntı yok. Sorunun sende olduğunu düşünüyorum. Doğru üyelik aldığından emin ol bence.

Oyuna gelicek olursak kesinlikle joystick ile oynanmalı daha kıvrak oluyorsunuz ama ona da alışmam çooookkkk uzun zaman almıştı :queen:
World Of Tanks ı kesinlikle öneririm indirip oynayın.
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
94
başlıkta sakın indirmeyin falan yazınca tırstım :) aha dedim yedik virüs mirüs gitti bilgisayar :queen:
 
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
0
Merhaba Ose,

Öncelikle Wargaming oyunlarını yaklaşık 75 milyon kişinin oynadığını belirtmek isterim. Yani kimsenin kotasını boş yere harcama gibi bir amacımız yok. Fakat dilersen sana sorununu aşabilecek birkaç ipucu verebilirim. Öncelikle kullanıyor isen arka planda çalışan 3. parti programların (Anti virüs, spyware ve güvenlik duvarı gibi) oyuna izin verdiğine ve gereksiz olanların kapatıldığından emin olurdum. Bazı durumlarda DNS ve/veya DNS değiştirici programlarda bağlantı hatası almana sebep olabilir. Sorununun devam etmesi halinde her zaman destek birimimize bilet gönderebilirsin. Aynı zamanda resmi forumlarımızda sana her konuda yardımcı olmaya hazır yöneticilerimiz ve oyuncularımızda bulunmakta. Umarım en kısa sürede sorununu çözer ve aramıza katılırsın.

Nasıl bir bilet oluşturabilirim?
https://eu.wargaming.net/support/Knowledgebase/Article/View/61/21/how-do-i-submit-a-ticket

World of Warplanes Resmi Forumu
http://forum.worldofwarplanes.eu/index.php?/forum/402-forum/

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Merhaba Ose,

Öncelikle Wargaming oyunlarını yaklaşık 75 milyon kişinin oynadığını belirtmek isterim. Yani kimsenin kotasını boş yere harcama gibi bir amacımız yok. Fakat dilersen sana sorununu aşabilecek birkaç ipucu verebilirim. Öncelikle kullanıyor isen arka planda çalışan 3. parti programların (Anti virüs, spyware ve güvenlik duvarı gibi) oyuna izin verdiğine ve gereksiz olanların kapatıldığından emin olurdum. Bazı durumlarda DNS ve/veya DNS değiştirici programlarda bağlantı hatası almana sebep olabilir. Sorununun devam etmesi halinde her zaman destek birimimize bilet gönderebilirsin. Aynı zamanda resmi forumlarımızda sana her konuda yardımcı olmaya hazır yöneticilerimiz ve oyuncularımızda bulunmakta. Umarım en kısa sürede sorununu çözer ve aramıza katılırsın.

Nasıl bir bilet oluşturabilirim?
https://eu.wargaming.net/support/Knowledgebase/Article/View/61/21/how-do-i-submit-a-ticket

World of Warplanes Resmi Forumu
http://forum.worldofwarplanes.eu/index.php?/forum/402-forum/

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

Hocam ben seni başka forumdada görmüştüm. Bu foruma world of tanks paylaşım konusu açarsan iyi olur.İyi çalışmalar.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Hocam ben seni başka forumdada görmüştüm. Bu foruma world of tanks paylaşım konusu açarsan iyi olur.İyi çalışmalar.

Aynen güzel olur. Okul zamanı yurtta kaldığım için net yavaş oluyor oyunda çok ping oluyor bu yüzden fazla oyuna yüklenemedim genelde tatil zamanları eve gelince oynuyorum. Şuan IS e kadar geldim bir yandan da M6 dayım T29 istiyorum ama M6 beni çileden çıkarıyor çok sıkıyor :) yandan da 2-3 TD olsun 1 tane KTM olsun ve hafif 1-2 tank kasıyorum :) oyundaki nickim ProtoCooL daha oyunda çoookkk noob um diyebilirim :) vakit buldukça araştırıp kendimi geliştiriyorum oyun bence MÜKEMMEL!
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Aynen güzel olur. Okul zamanı yurtta kaldığım için net yavaş oluyor oyunda çok ping oluyor bu yüzden fazla oyuna yüklenemedim genelde tatil zamanları eve gelince oynuyorum. Şuan IS e kadar geldim bir yandan da M6 dayım T29 istiyorum ama M6 beni çileden çıkarıyor çok sıkıyor :) yandan da 2-3 TD olsun 1 tane KTM olsun ve hafif 1-2 tank kasıyorum :) oyundaki nickim ProtoCooL daha oyunda çoookkk noob um diyebilirim :) vakit buldukça araştırıp kendimi geliştiriyorum oyun bence MÜKEMMEL!

Bendede E100 ve t110e5 var hocam. T110e5 ve serisini tavsiye etmem. Amerikan ağacı kasacaksan helcat yolundan t110e4 kas. e100 gibi 800-900 vurur zırhıda iyidir. t110e5 TigerII ile denk yani Tier10 sınıfını doldurmayan bir tank. Topu 350 zor vurur, zırh desen her yerden delerler. Harcanan vakte yazık.

Onun dışında Wt Auf E100 - T57 Heavy ve Maus ve Is4 10 numaradır. Ktmlerin hepsi nerf yedi. İsabet oranı-süresi desen yerlerde, dolum süresi neredeyse yarı yarıya uzadı. Uğraşmaya değmez benim görüşüm.

İyi günler. :)
 
Katılım
14 Ocak 2014
Mesajlar
0
Merhaba Ahmet Abi,

Nickinizden dolayı otomatik olarak benim abim sayılırsınız :) Sorunuza gelirsek forumda dilediğiniz başlığı açabilirsiniz. Bana da bir link göndermeniz halinde seve seve size bu başlık altında yardımcı olmaya çalışırım. World of Tanks ile yeryüzünde, World of Warplanes ile gökyüzünde ve umarım yakında World of Warships ile de sularda görüşmek üzere.

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Merhaba Ahmet Abi,

Nickinizden dolayı otomatik olarak benim abim sayılırsınız :) Sorunuza gelirsek forumda dilediğiniz başlığı açabilirsiniz. Bana da bir link göndermeniz halinde seve seve size bu başlık altında yardımcı olmaya çalışırım. World of Tanks ile yeryüzünde, World of Warplanes ile gökyüzünde ve umarım yakında World of Warships ile de sularda görüşmek üzere.

İyi oyunlar!
Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

Konuyu açtığımda sizi haberdar ederim, ilgi ve alakanız için teşekkürler. İyi çalışmalar :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
bende wot oynuyorum ama sea serverinda. IS4 IS7 ve E100 var.(diger tier leri saymiyorum) tek dusuncem seneye tr ye donerken hesabi oraya tasiyip tasiyamayacagim. yazik olacak bunca tanka

WOT temsilcisi arkadasimiza bir tavsiyem var, oyunun devleri ile gorusup turkce paketini gelistirsinler. kuzenler oynuyor tr de onlarin soyledigi turkce cevirilmis halleri icler acisi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst