Fotoğrafları paylaştım umarım olmuştur



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
Durum böyle.Gidondan darbe yedi şasesi yamuldu.Şimdi gerekli yerlerle konuştum HONDA nın vereceği cevaba göre kendimi hazırlıyorum.Garanti kapmasında kabul edip yaparlarsa bir problem olmaz ama yinede motosikletim değer kaybedicek.
Sizin de görüş ve önerilerinizi almak isterim.Tüketici mahkemesi ile görüştüm.



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
Durum böyle.Gidondan darbe yedi şasesi yamuldu.Şimdi gerekli yerlerle konuştum HONDA nın vereceği cevaba göre kendimi hazırlıyorum.Garanti kapmasında kabul edip yaparlarsa bir problem olmaz ama yinede motosikletim değer kaybedicek.
Sizin de görüş ve önerilerinizi almak isterim.Tüketici mahkemesi ile görüştüm.