- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
bu yorumunuz açıkcası düşündürdü direk 250 degilde daha uygun bi 125 lik baslangic motoruyla baslamak gibi ama bu motor dediginiz gibi çok yakışıklı
apacheye bınmeden kullanmadan alma.
bu yorumunuz açıkcası düşündürdü direk 250 degilde daha uygun bi 125 lik baslangic motoruyla baslamak gibi ama bu motor dediginiz gibi çok yakışıklı
estagfurullah cagatay. filtreyi taktıktan sonra tekrar hava ayarı ve subap ayarı yap motora. daha çok etkisini gösterir.
abi hava ayarı basitte subap ayarı işini çözemedim sente ile mi ne yapılıyormuş birde bazıları bir gece kadar beklesin diyorlar
subapları biraz daha acman gerekir. özellikle de emme subapını acman lazım. ama tam olarak deger veremıorumn sana. aslında sentılle yapılır ama bızım burdakı ustalar o kadar alışmışkı elle yapıolar. motor sogukken yapılması daha saglıklıdır.
filtreyi montajladınmı cagatay? sıcak havada cok basınca oyle yag atar. dert etmene gerek yok. ama sureklı devam ediyorsa contasını degıstır![]()
abi bugün fark ettim filtreyi montajlayamadım daha kutuyu söktüm evde güzelce yıkadım içindeçok fazla yağ birikmiş 50lik gider borusuyla montaj yapayım diyorum bu arada sen filtreyi yağlayıpta mı taktın filtre yağsız geliyor 6ml yağ kulanın yazmışlar üzerine
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
sabri abi şimdi aklıma geldi hatta arabada da yapmak istiyordum hava filtresi kutusunun içine ve borusuna yatılım mı uygulasam yazın daha soğuk hava çeker
abi bugün fark ettim filtreyi montajlayamadım daha kutuyu söktüm evde güzelce yıkadım içindeçok fazla yağ birikmiş 50lik gider borusuyla montaj yapayım diyorum bu arada sen filtreyi yağlayıpta mı taktın filtre yağsız geliyor 6ml yağ kulanın yazmışlar üzerine
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------
sabri abi şimdi aklıma geldi hatta arabada da yapmak istiyordum hava filtresi kutusunun içine ve borusuna yatılım mı uygulasam yazın daha soğuk hava çeker
çağatay subap ayarında bizim motorla ybr arasında ne fark var ? bizimkinde pim mi var ?
Ben yağlamadan direkt taktım. yağlarsan daha sağlıklı olur diye düşünüyorum ama hangi yağı kullanacaksın? yalıtım olayında çokta fazla fark edeceğini sanmıyorum.sonucta motor açıkta ve filtreye giren boru da güneş görmüyor. araba için olsaydı olabilirdi ama motor için çokta gerek olduğunu düşünmnüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
pim değil la o şim:cherry:
şu apacheye içim gidio bilseniz görünüş olarak nasıl hoşuma gidiyo tahmin bile edemezsiniz.YBR zaten tip olarak hiç hoşuma giden bi motor değil onu kafadan es geçtim cbf deseniz gezerken biri durdurup 2 lahmacun sipariş edicek durumda zatenen azından tekirdağ için öyle
apacheye alacak param hazır bi an gaza gelip gidip alıyım diyorum sonra karamsarlığa kapılıyorum . forumu bastan sona biçok sayfayı elimden geldiği kadar son bi haftadır okuyorum , gösterge arızası titreşimden koruma demiri kırılmaları , depo alt vanasından yakıt sızdırması , amortisör keçelerinden yağ kaçırması vs , apachenin kronik arızasıymışçasına bi çok kişide sıkıntı çıkarmış. 3 yıldır kullandığım kanuni ronny de bile ben bu tarz arızalr yasamadım. ronny forumunuda okuduğumda biçok arızlar ayasanmış fakat bu biraz ya şans işi yada kullanıcının motoruna özen göstermesi ile alakalı sanırım. ben kurye gıbı onbinlerce km yapıcak değilim . keyfe keder akşamustlerı yada pazar gunleri denıze oavaya bayıra duruma göre gezen bırısıyım. 3 yılda topla yaptığım km 10480 . Şimdi ben bu apacheye alsam ki çok istıyorum çok fazla böyle sorunlar yasarmıyım. yada burdakı arkadasların geneli kuryemi ? o yuzden makınaları genelde trafıkde oldukları içinmi bu sorunları yasadılar . kafamı rahatlatıcak cvplar beklıyorum
Kazasız belasız sürüşler Allah ın izniyle
çağatay subap ayarında bizim motorla ybr arasında ne fark var ? bizimkinde pim mi var ?
Ben yağlamadan direkt taktım. yağlarsan daha sağlıklı olur diye düşünüyorum ama hangi yağı kullanacaksın? yalıtım olayında çokta fazla fark edeceğini sanmıyorum.sonucta motor açıkta ve filtreye giren boru da güneş görmüyor. araba için olsaydı olabilirdi ama motor için çokta gerek olduğunu düşünmnüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
pim değil la o şim:cherry:
benimde 3 yıl oldu 10 bini geçtim ağrıza çıkaran yer sadece ön janttak km okuyucusu oldu oda 50 tlye değişti gösterge bozulmuyor o okuyucuya su kaçabiliyor birde bir kaç haftadır yapalanma vardır ön teker bilyası dağılmış oda 20tl zaten aslında çok para değil 3 yıla bölünce he keçe her motorda patlar yada kaçırır sert çukura girersin asvalt motorunu arazide kullanırsın yada aşırı yüklersin basınçtan bir yerden sonra kaçırmya başlar oda 10 tl mi ne tanesişu apacheye içim gidio bilseniz görünüş olarak nasıl hoşuma gidiyo tahmin bile edemezsiniz.YBR zaten tip olarak hiç hoşuma giden bi motor değil onu kafadan es geçtim cbf deseniz gezerken biri durdurup 2 lahmacun sipariş edicek durumda zatenen azından tekirdağ için öyle
apacheye alacak param hazır bi an gaza gelip gidip alıyım diyorum sonra karamsarlığa kapılıyorum . forumu bastan sona biçok sayfayı elimden geldiği kadar son bi haftadır okuyorum , gösterge arızası titreşimden koruma demiri kırılmaları , depo alt vanasından yakıt sızdırması , amortisör keçelerinden yağ kaçırması vs , apachenin kronik arızasıymışçasına bi çok kişide sıkıntı çıkarmış. 3 yıldır kullandığım kanuni ronny de bile ben bu tarz arızalr yasamadım. ronny forumunuda okuduğumda biçok arızlar ayasanmış fakat bu biraz ya şans işi yada kullanıcının motoruna özen göstermesi ile alakalı sanırım. ben kurye gıbı onbinlerce km yapıcak değilim . keyfe keder akşamustlerı yada pazar gunleri denıze oavaya bayıra duruma göre gezen bırısıyım. 3 yılda topla yaptığım km 10480 . Şimdi ben bu apacheye alsam ki çok istıyorum çok fazla böyle sorunlar yasarmıyım. yada burdakı arkadasların geneli kuryemi ? o yuzden makınaları genelde trafıkde oldukları içinmi bu sorunları yasadılar . kafamı rahatlatıcak cvplar beklıyorum
Kazasız belasız sürüşler Allah ın izniyle
sabri abi şu hava filtresi borusundaki üstte suran parçayı sökersek daha çok ses çıkarıyormuş yazana göre o susturucu
5 bin km dir sıkı gazlıyorum Allah'a şükür daha bişeyim olmadı.Muadillerine göre en iyisi bana göre alıcaksan al yeni yılda yine zam getirirler ...