Renk konusunda fikrinize ihtiyacım var

Hangi renk


  • Kullanılan toplam oy
    64
  • Anket kapatılmış .
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Jantları siyah yapabilme imkanın var ise Siyah, yok jantla uğraşmam dersen Mavi Kırmızı diyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamam o zaman..Kıllık yapayım... Hiç sevmediğim rengi işaretleyim... :queen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Siyahı parlatmak daha kolay ama daha çabuk tozlanır bakım ister

Siyah renk ama tek parça siyah edğil sağında solunda başka renklerde olsun :d
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kırmızı maviden umutluydum ama nedense Siyah ve yeşil öne çıktı.
Benim gönlümde siyah yada kırmızı mavi diyordu.
Bakalım ne olucak .
Bu sefer genelin beğenisi neyse onu yapmak istiyorum.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Bence her zaman siyahın bir asaleti vardır ve herşeye yakışır. Çoğu kişinin motora başlamadan önce "Siyah motor, siyah tulum, siyah kask, siyah ekipmanlar" gece sürüşü hayali vardır :)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Şahsen mevcut hali pekte güzel değil askeri araç gibi :queen:

Benim tercihim siyahtan yana :cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu motora kamuflaj çok yakisiyor.
Gerçi ben olsam hemen satip ne renk olursa olsun bir tane panigal alirdim ama illa kendime iskence yapicam diyosan sen bilirsin.
Ben görmüsmüydüm senin motoru?:silent:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu motora kamuflaj çok yakisiyor.
Gerçi ben olsam hemen satip ne renk olursa olsun bir tane panigal alirdim ama illa kendime iskence yapicam diyosan sen bilirsin.
Ben görmüsmüydüm senin motoru?:silent:

Pendikte görmüş olman lazımıdı
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Pendikte görmüş olman lazımıdı
Bence de sence
o gece elemanin 125lige odaklanmistim.
Pek bakmadim etraftaki motorlara.
Badem gibi de motordu,
satmis gsxr almis.
Ulem??
O motoru aldigindan beri haber alamadim basina bi is gelmis olmasin?:silent:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bu motora kamuflaj çok yakisiyor.
Gerçi ben olsam hemen satip ne renk olursa olsun bir tane panigal alirdim ama illa kendime iskence yapicam diyosan sen bilirsin.
Ben görmüsmüydüm senin motoru?:silent:

Gördün de farketmedin :)) renginden olsa gerek. :p
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Sinan 1 saat önce Altunizade tarafında trafikde yırtınan senmiydin :)
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Siyahtan uzak dur :) hele hele enduroda hiç yanaşma bile.1 ay sonra gıcık olur bidaha boyarsın. Mendil koysan çiziliyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Mavi kırmızı... Janlar ise böyle olmalı;
804402462_CQEmj-XL.jpg

4555d1256440517-africa-twin-wheel-info-answers-sm.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst