Tamam o zaman..Kıllık yapayım... Hiç sevmediğim rengi işaretleyim... :queen:
Abi siyasi konularda işler kesat herhal bana muhalefet olmaya başladığına göre :queen:
Eyüp kırmızıya boyat bana sat![]()
Bu motora kamuflaj çok yakisiyor.
Gerçi ben olsam hemen satip ne renk olursa olsun bir tane panigal alirdim ama illa kendime iskence yapicam diyosan sen bilirsin.
Ben görmüsmüydüm senin motoru?:silent:
Bence de sencePendikte görmüş olman lazımıdı
Bu motora kamuflaj çok yakisiyor.
Gerçi ben olsam hemen satip ne renk olursa olsun bir tane panigal alirdim ama illa kendime iskence yapicam diyosan sen bilirsin.
Ben görmüsmüydüm senin motoru?:silent: