Renk konusunda fikrinize ihtiyacım var

Hangi renk


  • Kullanılan toplam oy
    64
  • Anket kapatılmış .
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Beyaz secek olarak verdigin, mavi kirmizi.. Ne bileyim afrika twin o renk olmaliymis gibi sanki .) yine de senin keyfindir ama siyah öldürmüş sanki at'i..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Abi bişeye boyada neye boyarsan boya daha güzel duracak :cherry: o renk nedir ya

Bu arada Africa Twin diyince benim aklıma beyaz rengi geliyor
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Jant meselesi tüm iş bittikten sonra belli olucak.
Şimdilik anket siyah diyor , kırmızı mavi konusunda kanaat notu kullanmak gerekebilir.
Bakalım siyah ile arasında az bir fark olursa olabilir.

En sonra iş bitince yaptığınızı beğendinizmi diye yeni halinin resimlerini koyar , beğendim yada beğenmedim diye anket açarız :cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ne renk yaparsan yap orjinaline sadık toplamanı tavsiye ederim.
Motor efsane, bırak öyle kalsın.
Yerinde olsam orjinal çıkartmalarıyla (ebayden bulunabilir) orjinal renginde fabrika çıkışı kız gibi bir africa twin yapardım.
Sonra aksesuarlar ile zenginleştirilebilir tabi.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Beyler bi iteleyin bi el atın be.
50 kişide kaldık.
sonra vay efendim ben beğenmedim yok o oy verenler beni temsil etmiyor felan demeyin :cherry: nerde bu millet iradesi.

Gorkem ; bir sezon kendi keyfime göre bindim bir sezonda başkalarının keyfine göre binerim, Ama 15 yıl sonra hondanın keyfi yeterli diye düşünüyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
siyah güzel bence ama ful orjinal olsun diyorsan ya kırmızı mavi ya da beyaz olmalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst