Renk konusunda fikrinize ihtiyacım var

Hangi renk


  • Kullanılan toplam oy
    64
  • Anket kapatılmış .
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar motorumu komple boyamak istiyorum fakat renk konusunda kararsızım.
Air brush düşünüyordum fakat vaz geçtim.
Seçenekler arasında siz olsanız hangisini tercih ederdiniz.
Teşekkürler.
Mevcut hali :
0nvk.jpg


Seçenek 1: Komple siyah
digitalcaptive-albums-my-africa-picture1217-twin21.jpg


Seçenek 2 : Yeşil Kamuflaj Aynı zamanda orjinal hali buydu.
67082d1282327397-what-kind-motorcycle-do-you-own-honda-xrv-750-africa-twin-2009.jpg


Seçenek 3: Beyaz
Honda_Africa_Twin_S_reg_001.jpg


Seçenek 4 : Mavi kırmızı
16295-whats-best-panniers-rack-my-1998-africa-twin-30042011560.jpg
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Bence mevcut hali gayet hoş duruyor :)
onun haricinde siyah olan da hoş duruyor. Ama üzerindeki stickerlerdan yapıştrdığınız takdirde :) seçim sizin.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bence mevcut hali gayet hoş duruyor :)
onun haricinde siyah olan da hoş duruyor. Ama üzerindeki stickerlerdan yapıştrdığınız takdirde :) seçim sizin.

Mevcut halini beğenen benim dışında birisini göreceğimi hiç sanmıyordum :)
Sevindim buna . Nedense kimseye beğendiremedim. :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bence de mevcut rengi en güzeli :)
Unimog gibi duruyor :)
Değişiklik istiyorsan bu rengin üstüne askeri temalı sticker veya airbrush düşünebilirsin...
İlli ki boyayacağım dersen aynı renge boya :D
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
Siyah boyalı olan resim güzelmiş motor bi başka duruyo öle
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
nacizane benim fikrim ya beyaz olanı yada metalik bordodur..

tabi tamamı aynı renk olarak..son foto gibi kıçı ayrı başı ayrı sevmmiyorum ben..:pl:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Seceneklerden sadece siyahı beğendim. Secenek dışı olarak (maksat kafan karışsın, beynin sulansın, motoru bana bedelsiz ver dediğimde tamam diyebilesin diye) Metalik lacivert diyorum :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kendi rengi gayet güzel...
1-2 stickerla daha da havalı olur...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
4. seçenek Afrika ile bütünleşen ve hala hondacıların vazgeçemediği renkler en güzeli diyorum.

Bu arada mevcut halini beğenen arkadaş yakından görmediği için beğenmiş yakından gören biri olarak ben ve benimle birlikte 456049586405869 kişi beğenmedi.
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
4. seçenek Afrika ile bütünleşen ve hala hondacıların vazgeçemediği renkler en güzeli diyorum.

Bu arada mevcut halini beğenen arkadaş yakından görmediği için beğenmiş yakından gören biri olarak ben ve benimle birlikte 456049586405869 kişi beğenmedi.

Sinan Er'e katılıyorum düz rengi güzel değil biraz şey gibi duruyo orasını söylemeyim :) Siyah ve o Çizgili olan en altta ki güzel
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
4. seçenek Afrika ile bütünleşen ve hala hondacıların vazgeçemediği renkler en güzeli diyorum.

Bu arada mevcut halini beğenen arkadaş yakından görmediği için beğenmiş yakından gören biri olarak ben ve benimle birlikte 456049586405869 kişi beğenmedi.

bu 456049586405869 kişinin içinde bende varmıyım acep? hayır çekimser kalmıştım da o bakımdan ...:pl:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
.
.
Madem öyle, seçeneklerde yok ama bir cinslik yapayım, bence bu :D

.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Siyah güzel olduğu için göze güzel geliyor,africa twine yakıştığı için değil..
Bence 4.resimle tam africa twin oluyor:cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Lütfen cinslik yapmayınız :)

Mevcut seçeneklerden ne sonuç çıkarsa o olacak .
 
Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
289
şimdi bu konuyu görünce yine canım sıkıldı kırmızı alcaktım motosikletimi aklıma girdiler beyaz aldırdılar :( kırmızı-beyaz-mavi her zaman karizmadır bana göre, ama yakışmıyolar mı abi birbirlerine :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst