İzmir MT Canlanıyor !! Gezilerle :)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kanat yemek için o kadar yol mu gidilir yahu :p
Alp alttan çizgi Tunay yaşlandı artık, önceden başı o çekerdi, şimdi evde çiğdem çitliyor diyorlar :D
Gençlerin önünü açmak lazım ....
Sen kendine bak...
Feysten yılbaşı resimlerini de gördüm...
Tombala da çektin mi :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Ne hyosu, hyo aliyimde hepiniz içimden geçin ? Özellikle alper bunun için sabırsızlanıyor... En iyisi 08 RR diyorumda, hayırlısı bakalım :pl:

Satıp satıp alma lan şunu.Gidip başka bir şey al artık.Mesela Pulsar al :D Çok pis merak ediyorum :) Sen gel canım kardeşim biz sağa çekeriz ;)

Cem herşey şahane ama Halil'in çayı ayrı bir şahane :)

Güzeldi gerçekten...

Acaba sakin sakin giderken içimden geçen ve gaz açıp yetişemediğim Cihan54'müydü ? :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Satıp satıp alma lan şunu.Gidip başka bir şey al artık.Mesela Pulsar al :D Çok pis merak ediyorum :) Sen gel canım kardeşim biz sağa çekeriz ;)

Cem herşey şahane ama Halil'in çayı ayrı bir şahane :)

Güzeldi gerçekten...

Acaba sakin sakin giderken içimden geçen ve gaz açıp yetişemediğim Cihan54'müydü ? :)

Şu sana söylediğim şey olsun kardeşim, 4 silindirden aşağı binmem. Artık öyle öyle derken 8-10 silindire çıkarım :pl:

Yaz tatilinde gelmeden önce bana makina bulacaksınız, gerekirse gidip bakıcaksınız... Gelir gelmez aynı gün alıcağım bende. Zaman kısıtlı olucak biliyorsun kardeşim :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
baya güzel oldu eğlendik, dinlendik, hamakta bile sallandık onu atlamayalım! çayı getirmeden önce şekerleri de düşüneymişim iyi olcakmış:D neyse hafta sonu yine yaklaşıyor :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

[/COLOR]

Teşekkür ederiz :rendeer:

Yüksek lisansı egede yaparsınız artık :)[/QUOTE]

İnşallah abi ne yapalım :) gerçi turizmciyim, yazlarım ege de ve akdenizde geçiyor ama, yaz lduğu için, zaten tüm türkiye sıcak oluyor :mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Teşekkür ederiz kemboo..

Sana ulaşmaya çalıştık fakat başaramadık


düzeni tam oturtamadım bi düzenlesem işleri inşallah hep dahil olacağım. Düşünmeniz yeter sağolun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bana laf yetiştireceğine adamlara abilik yap da ,4-5 kilo et al.
Sen önce hayırlı olsun mangalı döşe şöyle de modluğun tescillensin.... :bounce:
Daha ducatinin mangalı duruyor... :mrgreen:

Dikkat etmişim de önceden yeşildin...
Kızarmışsın lan... :queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sen önce hayırlı olsun mangalı döşe şöyle de modluğun tescillensin.... :bounce:
Daha ducatinin mangalı duruyor... :mrgreen:

Dikkat etmişim de önceden yeşildin...
Kızarmışsın lan... :queen:

Ne Ducati`ymiş arkadaş. Duyanda sıfır Ducati aldık sanıcak.
Mangal istiyorum dedin de gelme mi dedik :)
Adamin konusunu kirletme, 4-5 kilo et almamak için yaptığın dümenlere bak :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok len..Neden kirletelim...
Çok ta güzel gezmişler...
Mangalda kanat olayı bitirmiş zaten....
Şimdiki gençlik hızlı.... :cat:
Tebrik etmek lazım... :cat:
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
69
Güzel bir gezi olmuş mekan seçimide çok iyi bence görünüşe göre bu gidişatla İzmir MT şahlanıcak :cat:
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Biz güneşi unuttuk burda ya :salut: Binemiyorum soğuktan, anca konulara bakarak ısınıyorum biraz :flower:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
ufak bir şop hamlesiyle güzel bi resim de ben ekliyim :) Gurkan'ın izniyle :)

0qno.jpg
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Ben teşekkür ederim geziyi okuyup bizimle paylaştıgın için abi :)
Ne zamandır görüşemiyoruz sanırım bir kaç kez aradın okuldaydım açamadım vizeler finaller derken sıkı geçiyor bu sene.

İzmire beklıyorum tekrardan .. geldiginde motorumu satmıştım gezemedik birdakine birlikte gezeriz inş :)

Yazın kesin gelmeyi düşünüyorum gelince haber veririm. birlikte gezeriz :) ama gezilerin mükemel....
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Halil bazı fotoları koyamadım dostum yükledigimi sandım siteyede yapamamışım sonrada düzenleyemedim unuttuklarımı ekleyebilirsin vallaha süper kare :cat:
saolasın Cem:) güzellerden eklemişsin bence iyi olmuş, aynı karelerin tekrarı değiller.
photoshopta biraz renk ve ışıkla oynayınca değişik oldu, orta dünya çayırları havasında minas tirith'e giderken :D
bakarım, güzel bişeyler daha ekleyebiliriz.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
saolasın Cem:) güzellerden eklemişsin bence iyi olmuş, aynı karelerin tekrarı değiller.
photoshopta biraz renk ve ışıkla oynayınca değişik oldu, orta dünya çayırları havasında minas tirith'e giderken :D
bakarım, güzel bişeyler daha ekleyebiliriz.

Artık yeni fotoları yeni gezilerle eklersiniz :cherry:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Cem, vallahi öpücem :p. Kardeşim benim güzel gezi olmuş. Bir ara tüm ekibi toplayıp gazlayalım ;)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem, vallahi öpücem :p. Kardeşim benim güzel gezi olmuş. Bir ara tüm ekibi toplayıp gazlayalım ;)

Olur vallaha güzel olur herkesi ayrı ayrı özledim :(

Can dostum daha güzel gezileri birlikte yaparız inşallah :)

Bu 2 hafta finallerim var ondan sonra full devam :)

Kendi gittigim geziye gitmemiş gibi yorum attıgım günleri özlemle anıyorum :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst