TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bende söylüyorum zaten şaşırdım diye hiç ummuyordum Normalde 132-133 de kalır orada arkadan mı rüzgar geldi ne olduysa 139 a geldi.10bin devir çeviriyordu. O istemsiz teker muhabbeti hiç bi şekilde olmuyor orada hem fikiriz ...

duz yolda 139 zor ama istemsiz teker oluyor asıl. düşük viteste slalom yaparken dipgaz verince ön lastik sekip sekip duruyo:cherry:
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
arkadaşlar tvs apache egzozdan bahsetmiştim ama markasını hatırlamadığımdan verememiştim şimdi buldum. kesinlikle tvs apache kullananlar "smokehead" dan başka bir şey kullanmasınlar. tok bir ses buğulu gibi. yanında büyük araç çalışıyormuş gibi ve traktör gibi bir şey değil.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Bunlar birebir uyumlu degıl. YalnıZ çeşitli aparatlarla uydurulur. Sana yakınsa git sor surat motora.

yok aga yav. ben tokatta yaşıyorum. sürat motor nere ben nere :)
ne şekilde yapabiliriz ki? ben ön rüzgarlığı büyütmek ve elcik koruma istiyorum.
cbf 150 lilerin ön rüzgarlık camını eğip büküp yapamazmıyız acaba?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sabri abi k&n filtre hangi kargo ile geliyor usps yazıyor bizim şirketlerden hangisi oluyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sabri abi k&n filtre hangi kargo ile geliyor usps yazıyor bizim şirketlerden hangisi oluyor

ptt ile geliyor cagatay.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:55 ----------

yok aga yav. ben tokatta yaşıyorum. sürat motor nere ben nere :)
ne şekilde yapabiliriz ki? ben ön rüzgarlığı büyütmek ve elcik koruma istiyorum.
cbf 150 lilerin ön rüzgarlık camını eğip büküp yapamazmıyız acaba?

rüzgarlıgıda elcik korumayı da bi şekilde uydurup yapabilirsin ama dediğim gibi uydurma olur. göz zevkine uyarmı bilemem:)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
ptt ile geliyor cagatay.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:55 ----------



rüzgarlıgıda elcik korumayı da bi şekilde uydurup yapabilirsin ama dediğim gibi uydurma olur. göz zevkine uyarmı bilemem:)
panik yaptım hocam bilemewdim ki :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
yok aga yav. ben tokatta yaşıyorum. sürat motor nere ben nere :)
ne şekilde yapabiliriz ki? ben ön rüzgarlığı büyütmek ve elcik koruma istiyorum.
cbf 150 lilerin ön rüzgarlık camını eğip büküp yapamazmıyız acaba?

bende bi ara araştırmıştım uzun camı yapmayı sonra uzun yolda sürekli yatarak gidiyorum önümü net göremediğim için vaz geçtim.Ama cbf in tur camını denemiştim üstüne koyarak uyduralabilir gibiydi bi bak istersen
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
bende bi ara araştırmıştım uzun camı yapmayı sonra uzun yolda sürekli yatarak gidiyorum önümü net göremediğim için vaz geçtim.Ama cbf in tur camını denemiştim üstüne koyarak uyduralabilir gibiydi bi bak istersen

sipariş verip alacağım. Dolayısıyla birebir görme işim ne yazık ki yok. :silent: herigler ne güzel yapmnış yahu baksanıza. Bizde yapsak ya.:pr:
bu eski kasalardan.

bunlar yeni kasa tvsler.


Şunun yakışıjklılığına bakarmısınız yahu.
Bizde niye yok, bizde niye yok :salut:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Şu tel jantlı tvsleri gördükçe bizimkilerde keşke tel jant olsaydı diyorum ne guzel gözüküyorlar :thumleft:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ptt ile geliyor cagatay.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:55 ----------



rüzgarlıgıda elcik korumayı da bi şekilde uydurup yapabilirsin ama dediğim gibi uydurma olur. göz zevkine uyarmı bilemem:)

adamlar en sonunda küfür edecekler o zaman her gün bir kargo geliyor bir tanede daystate airranger siparişi vericem haftaya:)
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
BMW ile Ortaklık.


http://temusados.com.br/noticias/bmw-e-tvs-fecham-parceria-para-producao-de-motos-de-baixa-cilindrada#ixzz2nAspJgcw
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Bu arada, benzin muslugunu kapattiktan sonra ne kadar sure daha calisiyor bu (n)alet? Yarin yurtdisina cikiyorum. Hani derler ya uzun zaman binmeyecekseniz karburatoru bosaltin diye. Mslugu kapattim 5 dakika boyunca calisti. Yarin bir daha deneyecegim.
Donunce karter tapasindan baslayip, iyice sagini solunu kurcalayacagim. Ne motor almisim ama... :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Bu arada, benzin muslugunu kapattiktan sonra ne kadar sure daha calisiyor bu (n)alet? Yarin yurtdisina cikiyorum. Hani derler ya uzun zaman binmeyecekseniz karburatoru bosaltin diye. Mslugu kapattim 5 dakika boyunca calisti. Yarin bir daha deneyecegim.
Donunce karter tapasindan baslayip, iyice sagini solunu kurcalayacagim. Ne motor almisim ama... :)

güzel soru :) ama 10 dk sürmüyor sanrım :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
IMG_20140101_153026.jpg


Feyzullah'ın bakım vakti :)

Ya benim zincir tamamen salmış durumda kendini. Uzun zaman da binmeyince tamamen bollaşıp yığılmış. Motorun kımıldayacak hali yok.

Zincirin motorun olduğu yerde değişmesi gerek. Yükletip servise götürmek istemiyorum.

Var mıdır güvenilir bir usta, gelip -en azından- zinciri değiştirebilecek bildiğiniz?
Geri kalanlar da gelen ustanın servisinde değişir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

güzel soru :) ama 10 dk sürmüyor sanrım :)

10dk çok uzun zaman. 4-5 dk dan fazla çalışmaması lazım.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım hepinizin yeni yılı kutlu olsun ALLAH hepimizi kazadan beladan korusun

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2704-picture11227.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2704-picture11227.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2704-picture11228.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Murat hoş geldin hayırlı olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

http://s20.postimg.org/ole3b96fh/IMG_20140101_153026.jpg

Feyzullah'ın bakım vakti :)

Ya benim zincir tamamen salmış durumda kendini. Uzun zaman da binmeyince tamamen bollaşıp yığılmış. Motorun kımıldayacak hali yok.

Zincirin motorun olduğu yerde değişmesi gerek. Yükletip servise götürmek istemiyorum.

Var mıdır güvenilir bir usta, gelip -en azından- zinciri değiştirebilecek bildiğiniz?
Geri kalanlar da gelen ustanın servisinde değişir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------



10dk çok uzun zaman. 4-5 dk dan fazla çalışmaması lazım.

antifirizi umarım önerilen renkte almışsındır birde farklı renkte ve özellikteki anfirizleri aman ha karıştırmayın radyatör tıkanır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst