- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
bende söylüyorum zaten şaşırdım diye hiç ummuyordum Normalde 132-133 de kalır orada arkadan mı rüzgar geldi ne olduysa 139 a geldi.10bin devir çeviriyordu. O istemsiz teker muhabbeti hiç bi şekilde olmuyor orada hem fikiriz ...
duz yolda 139 zor ama istemsiz teker oluyor asıl. düşük viteste slalom yaparken dipgaz verince ön lastik sekip sekip duruyo:cherry:



