Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
abi bi de video alsak on numara olur biliyorum youtube da çok var ama burada da olsun bi video sizlerden :) :) :)
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Biraz renk gelsin yahu kimseden ses seda yok :)

vtfl2.jpg


vtflb.jpg
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Bugün 1000 km bakımını yaptırdım. Yağ ve filtre değişimi 150 tl'ye mal oldu :(
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Bugün 1000 km bakımını yaptırdım. Yağ ve filtre değişimi 150 tl'ye mal oldu :(

Hayırlı olsun Mehmet ben daha 130km`deyim :\ Neden öyle tutmuş ki 4 litre yağ 20 tl`den olsa 80 lira 20 lira yağ filtresi olsa 100 lira yapar. İlk servisten Honda normalde işcilik ücreti almıyordu. Fakat sanırım 50 lira`da işcilik yazmışlar :\
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Hayırlı olsun Mehmet ben daha 130km`deyim :\ Neden öyle tutmuş ki 4 litre yağ 20 tl`den olsa 80 lira 20 lira yağ filtresi olsa 100 lira yapar. İlk servisten Honda normalde işcilik ücreti almıyordu. Fakat sanırım 50 lira`da işcilik yazmışlar :\

Sağolasın, kalemler şunlar: 25*3 lt yağ, 43 filtre, 40 işçilik. 158 tuttu, 150 aldılar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sağolasın, kalemler şunlar: 25*3 lt yağ, 43 filtre, 40 işçilik. 158 tuttu, 150 aldılar.

Öp de başına koy abi, Duke200 bakımı için 300 TL verecektik, allahtan usta insaflı çıkmış 5000 km de bir buji değişmez demiş. Bujiyi düştüler 230 TL dediler...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Öp de başına koy abi, Duke200 bakımı için 300 TL verecektik, allahtan usta insaflı çıkmış 5000 km de bir buji değişmez demiş. Bujiyi düştüler 230 TL dediler...

keytiem farkı :bounce:
bunu sürünce hayatta hiç tatmadığınız şeyleri tattırıyolar :sunny:
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Öp de başına koy abi, Duke200 bakımı için 300 TL verecektik, allahtan usta insaflı çıkmış 5000 km de bir buji değişmez demiş. Bujiyi düştüler 230 TL dediler...

230 tl içinde neler vardı? İyi vermişsin gerçekten. Benimkinin sonraki bakımları nolacak bakalım :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
230 tl içinde neler vardı? İyi vermişsin gerçekten. Benimkinin sonraki bakımları nolacak bakalım :)

1,6 LT Yağ, yağ filtresi, hava filtresi + işçilik. Bujiyi de katsalar 300 TL demişlerdi. Anlamadığım, yağ filtresi hadi neyse de, 5000 km de bir hava filtresi niye değiştirilir !! Neyse, KTM'nin gazabından korunun arkadaşlar, iyi motor hoş motor ama 2.bir Borusan vakası yaşıyoruz, inkar edilemez.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
60
merhaba,

mt09 almayı planlıyorum, ama tek tecrübem duke 200 üstünde 10bin km.

A mode'u dışında sürmeye başlarsam, sizce bu motorda zorlanır mıyım? B ve standard mode'ları biraz daha sakin diye okumuştum.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
merhaba,

mt09 almayı planlıyorum, ama tek tecrübem duke 200 üstünde 10bin km.

A mode'u dışında sürmeye başlarsam, sizce bu motorda zorlanır mıyım? B ve standard mode'ları biraz daha sakin diye okumuştum.

Yanlış anlama ama senin zorlanıp zorlanmayacağını seni hiç görmemiş tanımamış birilerinin kestirmesi mümkün mü sence? Alır binersin motora, sorun çıkmaz. Zorlanmak göreceli bişeydir ayrıca, hem de epey göreceli. Ayrıca motoru nasıl kullanmak istediğine de bağlı.

Bence al gitsin, 1 kere geliyoruz dünyaya...
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
ben motosikleti teste gittim autodroma aslında test yapılacak ya da motorun sürülüp sürülemeyeciğini öğreneceğin bir yer değil neden dersen çok küçük pist ve b modunda yüksek devirleri göremedim ben açıkçası düzlük hemen bitiyor o yüzden bişi diyemicem ama std ve a modları canavar bunu tatdım b modu bana 250 cbr ın gelişmşii gibi geldi
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
ben motosikleti teste gittim autodroma aslında test yapılacak ya da motorun sürülüp sürülemeyeciğini öğreneceğin bir yer değil neden dersen çok küçük pist ve b modunda yüksek devirleri göremedim ben açıkçası düzlük hemen bitiyor o yüzden bişi diyemicem ama std ve a modları canavar bunu tatdım b modu bana 250 cbr ın gelişmşii gibi geldi
B modu 85 bg :)
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Yani yaklaşık 3,5 cbr250 :mrgreen:

Cbr250: Mt09 un tekerinin iziyim :queen::queen::queen:

:):)

İlk 0 aldığım Cbr125`imi 7000 km kullandım ve sattım başladım motosiklet araştırmalarına. Tabi hep forumlarda merdiven hikayesini okuyoruzda insanda ''ben sürüyorum ya fazla basmam'' mantığı olduğundan kandırdım babamı ve seferihisar`da 2007 model ilk sahibinden 2000km`de çıkan Gsr600`ü almaya ikna ettim. Atladık arabaya 1 saat yol gittik vardık Gsr`nin yanına sahibi çalıştırdı falan o sesi mesi mest olmuş durumda cayır cayır karşımda Gsr. Fakat Gsr`de bir sorun vardı rolantisinde sekme vardı kendi kendine stop ediyordu motosiklet falan. Babam tilt oldu tabi boşver biz başka motosiklet bakalım tesellileriyle yanından ayrıldık. Resmen çöküm yaşadım motosikleti almadığım için. Sonrasında bir adet Hornet çıktı İstanbul`dan o da buna benzer sebeblerden dolayı vazgeçmemize sebeb oldu. 2. Motosikletim olarak kendime 2008 model 8000 km`de bir Cbf500 aldım. Satış matış derken teslim aldım motosikleti o da İzmir`e 100 km uzaklıkta bir ilçedeydi. İlk acemiliğimi attım falan dip gazlar falan başladı tabi hali ile 2. viteste bir gaz falan arka tekerlek yanında. O an dedim ki olum Sadık işte bunlar hep Allah`ın işi iyi ki 4 silindir 100 beygir bir motosiklete geçiş yapmamışsın. Onun ardından bile araya Er6n ve Xl700 sıkıştırdım ve şuan Mt`yi oyuncak sürermiş gibi kullanıyorum. Bu yazıyı okuyan ve bu yolda ilerleyen tüm arkadaşlara dileğim yaşımız genç arkadaşlar motosiklet bu alınır satılır çalıştığımız kazandığımız sürece sorun yok. Fakat 125`likten sonra 250cc olmasa bile araya 2 farklı tarzda bir 50-60 beygirlik motosiklet illa ki sıkıştırın acele etmeyin. Emin olun sonunda son basamaklara bu kadar kararlı ilerlediğinizde harbiden bu iş böyleymiş ya diyeceğinizden adım gibi eminim. Ben alayım basmam başlarda yavaş sürerim ben kendime güveniyorum. Bunlar benim de zamanında kendi kafamda kurduğum kendimizi kandırmacalarımızdan başka bir şey değil. Kesinlikle ve kesinlikle de beğenmediğiniz tarz beğenmediğiniz model olsun ama Abs`li olsun. Atıyorum 15 lira paramız var Xj600`de alabiliriz ama siz o ara makinayı Abs`li olan Cbf600`den yana kullanın. Abs ve buna büyük oranda bağlı olan can güvenliğimiz herşeyden önemli... Kazasız belasız sürüşler diliyorum...
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
ya ben cbr derken o kadar kastedmedim yanlış anlamanızı istemedim zaten autodromda gaz veremiyoruz hemen bitiyor düzlük o kısa mesafede yapabildiğimden böyle değerlendirdim ama a modu müthiş bişi diyemem ona anında tekere geliyor umarım zamanı gelince bir tane bizim de olur
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Motoru aktif kullanıyoruz yanlış anlaşılmasın :). Gösterge 2000 km'ye yaklaştı, soğuk soğuk rüzgar yeme dışında sıkıntı yok. Kaskım sanırım aerodinamik olmadığından yüksek hızlarda kafayı sabitlemek zor oluyor. Yüksek dediğim de en fazla 180 yaptım. "Hakkını ver hakkını" dediğinizi duyar gibiyim.

Rodajı tamamlandığından daha rahat basabiliyorum. Özellikle 6. viteste ıslık çala çala gidiyoruz :).
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
48
Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 4-5 yıllık bir aradan sonra bu sezon yeniden motora binme planım var. Genelde şehir içinde kullanacağım için naked düşünüyorum. Aklımda ER-6n var ama piyasada (2012-2013) ABS`li bulamadığım için ve sıfır fiyatı Euro`dan dolayı uçtuğu için ibrem MT-09`a doğru kayıyor. Daha önce uzun süre F650GS kullanmıştım. Şimdi burada yazılanları görünce bu motordan biraz çekiniyorum açıkçası. Yani trafikte gaza dokununca öndeki arabaya yapışacak, A modunda Mars`a uçacak vs betimlemeler var. Buradaki tecrübeli arkadaşlara şunu sormak istiyorum, bu motora F 650`den sonra gerçekten alışması çok mu zor? En azından ortalama bir zeka ve muhakeme gücüne sahip bir birey için:)

Planım şu, Motoru alıp ilk bir hafta alışma sürüşleri dışında (dur-kalk, frenleme, ön fren alıştırmaları, yokuşta kalkış-iniş, kısa dönüşler en son kontra alıştırmaları) kullanmamak,Sonrasında en az 1 ay B modunda kullanmak, eğer motora hakim olduğumu hissedersem ve hanım hala ya motor ya ben dememişse std moduyla devam etmek. Bu da ilk baharı bulur muhtemelen. Ayrıca motor benim için zorunlu ulaşım aracı olmayacak, ıslak havada kullanmayı düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

Arkadaşlar bir de motoru fiilen kullanan arkadaşlar güncel yakıt verisi paylaşabilir mi acaba? Er-6n`den 100 km`de 1,5-2 lt civarında fazla yakacak gibi tahmin ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst