Bu soğukta 2 km yolu bile arabayla gidiyorum ben.yarın bi telefonla görüşelim. Belki birşeyler ayarlarım.
tamam adem abi zaten havaşlar kötü motorada pek binmiyorsan yaza doğruda takas yapabiliriz acelesi yok benim açımdan zaten kış geldi pek binmiyecek gibiyiz havalardan dolayı
Arabanın arkasında salcanoyu getirip sym yi götürebilirim.fiorinoya 2side dik olarak sığar.
Görüşmeler iyi gidiyor.![]()
Selamlar,motorumun sigortası bugün dolmuştu yeniledim,benden ucuza yaptıran yoktur herhalde(sigortacı tanıdık:cherry
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfvb1.jpg[/url][/url]
Merhaba, Adil abi çok iyi fiyat olmuş, hayırlı uğurlu olsun.Keşke firma olarak Salcano güzel birkaç reklam yapsada 2. elimiz biraz güzel olsa. Kısmet olursa 2011 CBF 150 13000 km de 2800 Tl bir abim için üzerime aldık, onu almak istiyorum.Ben salcano ile aralarında ufak bir titreşim hariç uçuk bir fark göremiyorum, hatta bizim koltuk ve amortisör daha yumuşak, ama anasını sattığımın memleketinde cbf 150 demek altına yatırım yapmak demek.Ben bu CBF i 2 sene sonra 3000 e satarım mesela, işte hep marka takıntılığı :mrgreen: Para biriktiriyorum değerlendirmek için böyle bir yola başvuracağım Wolfu güzel bir fiyata elden çıkartabilirsem.İleride takas durumu ve hızlı elden çıkartmayı göze alarak böyle birşey düşündüm, siz ne dersiniz?
Merhaba, Adil abi çok iyi fiyat olmuş, hayırlı uğurlu olsun.Keşke firma olarak Salcano güzel birkaç reklam yapsada 2. elimiz biraz güzel olsa. Kısmet olursa 2011 CBF 150 13000 km de 2800 Tl bir abim için üzerime aldık, onu almak istiyorum.Ben salcano ile aralarında ufak bir titreşim hariç uçuk bir fark göremiyorum, hatta bizim koltuk ve amortisör daha yumuşak, ama anasını sattığımın memleketinde cbf 150 demek altına yatırım yapmak demek.Ben bu CBF i 2 sene sonra 3000 e satarım mesela, işte hep marka takıntılığı :mrgreen: Para biriktiriyorum değerlendirmek için böyle bir yola başvuracağım Wolfu güzel bir fiyata elden çıkartabilirsem.İleride takas durumu ve hızlı elden çıkartmayı göze alarak böyle birşey düşündüm, siz ne dersiniz?
Teşekkürler.Murat öncelikle sanada hayırlı uğurlu olsun,doğru düşünmüşsün hem motorsuz kalmamış olursun hemde paranı tutmuş olursun.Salcano konusundada haklısın 2.eli ölü bende 250cc düşünüyorum ama salcanoyu satmadan alamam satsam hemen alırım.
murat abi sana katılıyorum salcano güzel motor ancak 2. eli piyasası canlı değil o yüzden zaten pek tanın mıyor ve alınmıyor herkezin neden cbf 150 ve ybr 125 aldığı belli hem işini görsün hemde satacağımda hemen satılsın istiyor inş. satar gönlüne göre bir motor alırsın
adil abi salcanoyu satıp 250 cc alacaksın cbr olsun inazuma olsun ninja olsun sym olsun parçalarının ne kadar pahalı olduğunu görünce üzülme sakın salcanoyu sattığına![]()
s.a motorun lastiklerini değişeceğimde kış lastiği önerileriniz varmı? memnun olanlar şikayetçi olanlar vs. ?
EyvAllah Murat seni sormalıBenim mont'ta canavar zerre rüzgar geçirmiyor iyiki almışım.Yaz sonu markette eldiven vardı kışlık aldım 2 günde yanlardan patladı,sonra baktım yeni parti eldiven gelmiş aldım yine iyiki almışım sağlam çıktı yağmurda pek deneyemedim ama rüzgar geçirmiyor parmaklar üşümüyor
vede çok hesaplıydı(7tl bedava işlevine göre) ihtiyacın olduğunu bilseydim alırdım sanada nerden bileyim
ale:aha resimleri:
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://n1311.hizliresim.com/1h/x/uzz32.jpg[/url][/url][url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1311.hizliresim.com/1h/x/uzz60.jpg[/url][/url]
KARDEŞ BU VİTESLİ BİSİKLETLERİN ÇIKTIĞI İLK ZAMANLARI HATIRLARMISIN BİLMEM BÖYLE ŞAVŞATLI GÖSTERİŞLİ BAKANIN BİRKEZ DAHA DÖNÜP BAKTIĞI BİR BİSİKLETİM VARDI MARKASI SALCANOYDU ŞİMDİ BU MOTOR ACABA AYNI FİRMAYAMI AİT EĞER ÖYLEYSE HANİ BELKİ YAKLAŞIMIM YANLIŞ OLABİLİR AMA ÇOK SAĞLAM BİR MARKA YANİ DEPOYA İNİP ÇIKARSAM YİNE GEZERİM O BİSİKLETLE HALEN FAAL :d YAKLASIK 14-15 SENEDİR DURUYOR AMA YOK AYNI FİRMA DEĞİLSE ÇİNSE ABİ TÖVBE ETMEDEN ÇIKAR ELİNDEN![]()
ahmet abı senlendırsın burayı telefon edeyımde.kıs gelınce mıllet kabuguna cekılıo halıyle.
Selamlar,motorumun sigortası bugün dolmuştu yeniledim,benden ucuza yaptıran yoktur herhalde(sigortacı tanıdık:cherry
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfvb1.jpg[/url][/url]
Teşekkürler Adil abi aslında böyle bir fikir çok yoktu aklımda 2800 e denk gelince yattı kafama.Umarım gönlüne göre alırsın, ne düşünüyorsun abi 250 cc?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valla salcanoyu satarsam az yakan parçası ucuz 250 lik ne bulursam,Fatih haklı bende biliyorum 250 liklerin masrafını yani kısaca dediğim gibi 250 lik bulamayacağıma göre salcanoyla devam:mrgreen:
@egelim43:Eyvallah Ahmet ama yeni değiller yazın markette hesaplı bulunca almıştım,ellere gelince valla fotoda öyle çıkmışlar(Bu arada sen yaşıyomuydun Ahmet...)
Yaşıyom abi çok şükür :cat: yaşamaya çalışıyom daha doğrusu ev değiştirme telaşe temaşa yuvarlanıp gidiyok işte :cherry:
:queen::queen::queen::queen::queen:Adil abi eldivenlerin hayırlı olsun güle güle kullan :rendeer: bu arada maşallahın var Tatar Ramazan gibi çıkmışın resimde ellerde fırıncı küreği gibi mübarek :cherry: dosta güven düşmana korku salıyon abi Allah nazardan saklasın :rendeer: