Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........

abi geçmiş olsun. moralini yüksek tut abi. adamlar ne hastalıkları yeniyor moralle. seninki ufak birşey. denilenleri yap moralini yüksek tut gerisi gelir abim. acil şifalar.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
@ salcano_7946 : Çok geçmiş olsun, dileğim ve duam tez zamanda iyilişmen... Yapabileceğim birşey varsa söylemen yeterli..
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Mutlu abi cok cok gecmiş olsun abi Rabbim Acil Sifalar versin,Elimizden birsey gelirse Ne mutlu :( Cok üzüldüm ya
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........


Reis geçmiş olsun oltalar topcasede dion sigarayı azalt (kısa cameli bırak) vur kendini doğaya ormana kafayada kask dan gerisini takma yeterli :wiinkk: kendiliğinden geçecektir görceksin :cat: (yaşanmış örneklerine şahidim)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu acil şifalar diliyorum,umarim en kisa zamanda sağlığına kavuşursun,böyle durumlarda moral çok önemli moralini bozma sağlicakla kal...
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
abilerim ,kardeşlerim saolun varolun...evet zor bı donemden gectıgım dogru .soylenecek bıcok soz varda sozun bıttıgı yerdeyım sanırım...zor hakkaten zor ama ımkansız degıl....varolun sagolun....
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
54
s.a motorun lastiklerini değişeceğimde kış lastiği önerileriniz varmı? memnun olanlar şikayetçi olanlar vs. ?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba arkadaşlar nasılsınız?

Buralar baya soğudu, diz örtüsünü aldığıma ikinci sezonunda yine memnun kaldım.4riders tekstil ceketi de gerçekten soğuk yemiyor.Geçen seneden beri bir eldiven alamadım.Onu da halledicem tamam olacak.
Bu arada benim canavar yoldaki tüm su çamuru arkadan bana atıyor, sizde de aynı sorun var mı ?Şimdi ufak çanta taktım işi çözdüm.Ama motorun bu sefer arkası komple batıyor :)
Buraların geceleri fazla nemli olması ve benim motorun açıkta kalmasından sanırım birkaç ufak oksitlenme oldu.mesela sinyan sağa güneş görmeden çalışmıyordu, yine aynı şekilde korna :mrgreen: wd40 sıktım bakalım ne olacak.Olmadı alacağız bir branda.


s.a motorun lastiklerini değişeceğimde kış lastiği önerileriniz varmı? memnun olanlar şikayetçi olanlar vs. ?
Bu seçenekte en pahalı lastikler michelin ile pirelli.michelin yumuşak hamur yola daha çok yayılıyor, ıslakta ve kuru asfaltta iyi ama toprakta veya tozda atmaya başlıyor.Pirelli kuru asfalt ve toprakta güzel fakat ıslakta dikkat etmek lazım.Ben bir sonrakine michelin alacağım muhtemelen.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EyvAllah Murat seni sormalı:)Benim mont'ta canavar zerre rüzgar geçirmiyor iyiki almışım.Yaz sonu markette eldiven vardı kışlık aldım 2 günde yanlardan patladı,sonra baktım yeni parti eldiven gelmiş aldım yine iyiki almışım sağlam çıktı yağmurda pek deneyemedim ama rüzgar geçirmiyor parmaklar üşümüyor:)vede çok hesaplıydı(7tl bedava işlevine göre) ihtiyacın olduğunu bilseydim alırdım sanada nerden bileyim:pale:aha resimleri:

uzz32.jpg
[/url][/IMG]
uzz60.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
İyidir abi geziyoruz ortalıklarda, borçlarım bitmek üzere ve ben en iyi hedef koyunca para biriktirebiliyorum.Yazın +250km geziler yapabiliyoruz sık olarak ve motorumu büyütmek istiyorum.Düzde güzelimde yokuşta 70 e kadar düşüyorum birde 2 kişiysek şenlik var :)Kışın ayaklarım üşümesin istiyorum.(Gerçi diz örtüsü üşütmüyor ama), ne bileyim o dişli zincir, yağını jantımda görmek istemiyorum, titizim :) zincir germek zor geliyor.Wolftan sonra konforu sevdiğimi öğrendim.Birde 250cc scooter segmentine atılayım diyorum.En azından 2. el alırsam kelepir denk getirip yakın fiyatlardan satabilirim.Sym Gts için yorumlar çok iyi ama bir adem de çıkıp malım kötü demiyor, mutlaka gezmem lazım biraz anlamak için.Geçen hafta annem geldi gitti düzde neysede yokuşlarda o şişko ben şişko motorun pestilini çıkarttık yani, hani rulmanları değiştirdim ya dedim şimdi yine bozacağız o derece :queen: 250cc segmenti bana yeter diyorum(Bu laf çok kılışe diyen herkes daha da büyütüyor :mrgreen:) Hayırlı ile biraz para biriktirip Wolfu da satarsam bakacağız artık.Ama daha buralardayız.

dün öğlen bu eldiveni sipariş ettim şuan dağıtımda diyor, ofis kapanmadan önce gelir umarım olmadı yarın alacağım.Görüşlerimi paylaşırım
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...n-xl-beden-ucretsiz-karg-39tl-144072388/detay
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
murat bende hero karizma 2014 düşünüyorum. Para biriktiriyorum. Hayırlısı bakalım. Wolfu da satacam. Ucuz bi fiyata vermeyi düşünüyorum. Alıcı varsa bana ulaşsın. Gerçekten ucuza bırakıcam. Şu an hiç bi sorunu, borcu harcıda yok.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sym gts iyidir,Tekirdağ mt'den Garip nickli arkadaşta var ,yakıt performans çok iyi diyor...Umarım en kısa zamanda dileiğin motora kavuşursun.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
murat bende hero karizma 2014 düşünüyorum. Para biriktiriyorum. Hayırlısı bakalım. Wolfu da satacam. Ucuz bi fiyata vermeyi düşünüyorum. Alıcı varsa bana ulaşsın. Gerçekten ucuza bırakıcam. Şu an hiç bi sorunu, borcu harcıda yok.

Hayırlısı olsun abi ne istediğini bilene güzel bir motor wolf.Keşke en baştan alsaydım şuan elimde param olacaktı.Marka takıntılığı kötü birşey bunu öğrendim bu motorda, bu da bana ders oldu.

Sym gts iyidir,Tekirdağ mt'den Garip nickli arkadaşta var ,yakıt performans çok iyi diyor...Umarım en kısa zamanda dileiğin motora kavuşursun.

Evet kendileri sağolsun bana yardımcı oldu fikir verme konusunda.İtalyan scooter süren abim de tavsiye etti gts.Anladığım kadarı ile tek sıkıntısı plastik aksamı soluyor güneşte kalınca, camda keza öyle.Xciting 250 bakıyordum 2012 öncesi arka debriyaj balatası ve tas ile ilgili şikayet var.2012 modeli 15000 götürüyormuş, 2013ri xcitingde çözmüşler işi.aslında uzun boylu insana xciting çok iyi.Ama 5000 civarı ile bu segmente girmek istiyorum zamanla güzelleştiririz :mrgreen: Ama sym karbüratörlüsü bile 3,8-4,5 litre arası yakıyormuş.Boyum uzun ek cam istiyor 6 cm kadar, bu kelebeklerden. Eldivenimi aldım, bu nasıl su geçirmez tekstil dedim şaşırdım taktım soktum suyun altına :queen:. Su almadı bakalım yıprandıkça ne olacak.Isıtma olarak başarılı.Hareket kabiliyeti orta seviye diyelim.

 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
111
Mesaj attım abi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------

murat bende hero karizma 2014 düşünüyorum. Para biriktiriyorum. Hayırlısı bakalım. Wolfu da satacam. Ucuz bi fiyata vermeyi düşünüyorum. Alıcı varsa bana ulaşsın. Gerçekten ucuza bırakıcam. Şu an hiç bi sorunu, borcu harcıda yok.

Fiyat olarak ne düşünüyorsun mesajla bilgi verirsin adem abi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yazdım. :) fazla istemem. Sorunu yok. Ufak tefek koruma demiri gibı yerlerinde küflenmeler var. Motor parçalarını daha yeni yenilemiştim. Krank dahil. 550 tl ye.40 binde yeniledim. Şimdi 42 binlerde.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Cumartesi Adem Abi ye ziyarete giderken Yalıkavağı şöyle bir çekeyim dedim.Sağolsun yine birsürü şey yaptılar ben geldim diye, hep mahçup ediyorlar.
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
43
KARDEŞ BU VİTESLİ BİSİKLETLERİN ÇIKTIĞI İLK ZAMANLARI HATIRLARMISIN BİLMEM BÖYLE ŞAVŞATLI GÖSTERİŞLİ BAKANIN BİRKEZ DAHA DÖNÜP BAKTIĞI BİR BİSİKLETİM VARDI MARKASI SALCANOYDU ŞİMDİ BU MOTOR ACABA AYNI FİRMAYAMI AİT EĞER ÖYLEYSE HANİ BELKİ YAKLAŞIMIM YANLIŞ OLABİLİR AMA ÇOK SAĞLAM BİR MARKA YANİ DEPOYA İNİP ÇIKARSAM YİNE GEZERİM O BİSİKLETLE HALEN FAAL :d YAKLASIK 14-15 SENEDİR DURUYOR AMA YOK AYNI FİRMA DEĞİLSE ÇİNSE ABİ TÖVBE ETMEDEN ÇIKAR ELİNDEN :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkdaşlar nasılsınız görüşmeyeli kusura bakmayın işten güçten pek giremiyorum birde sınıf atlayınca giremez olduk :p nasılsınız bakalım anlatın hele
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst