- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
Evetttt arkadaslar uzun zamandır sıkıntılı bır donem yasıyordum malumunuz.yaklasık 2 ayı geckın bıtmek bılmeyen oksuruk ve surekli uzuntu en sonunda pahalıya patlayacak sanırım.bursadakı aliosman sonmez onkolojı hastanesınde fasılalarla gıttıgım tedavı surecınde bır level daha yukseltıp 27 kasım tarıhınden ıtıbaren akcıgerımdekı 4 leke(yara)ıle ılgılı kemoterapi gormeye baslıyorum...yaş 34 daha ama sıkıntılarınızı dertlerınızı ıcınıze atmayın.gezın tozun kafayı dagıtın.20 nısandan bugune aradan gecen 6 ayda bu duruma gelmek kotu.tedavı ne sonuc verır bılınmez.doktorun soyledıklerını yaparsam kurtulma sansım yuzde bılmem kac artıyormus bla bla bla....bılmeden kalbını kırdıgım arkadaslar varsa hepsınden ozur dılerım.kalın saglıcakla.........
abi geçmiş olsun. moralini yüksek tut abi. adamlar ne hastalıkları yeniyor moralle. seninki ufak birşey. denilenleri yap moralini yüksek tut gerisi gelir abim. acil şifalar.

