- Katılım
- 8 Eki 2008
- Mesajlar
- 870
Bir ara asya 125T vardı piyasaya yeni çıkmıştı. Böyle süspaniyon kolunda ön frene yakın yerde kocaman "ABS" yazıyordu. Satarkende bilmeyene abs li bu diye ittiriyorlardı. O gün bugündür tiksiniyorum kalitesiz gösterişli motorlardan.