Megelli 250R İncelemesi Yayınlandı (Altın Elbiseli Adam)

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Buyrun:
[YT]4cBdM0AcVKY&feature=share&list=UUef-j9u0IYllBZ955fCfa9A[/YT]
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
megelliye tulum çok yakışmış.

gözlerim yaşardı. :salut:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bumuydu günlerdir beklenen megelli videosu :sunny: altın elbiseli adam resmen bıktığından sadece orda bulunma şerefine erişmiş.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Fiyatı 9.000 tl olduğu için pek mantıklı değil. Fakat eğerki 7.000 civarına satsalar idi ozaman mantıklı bence.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
99
14:44 komedi ya epey güldüm :) evet fiyat biraz pahalı fakat alınabilir bir motor titreşimi bi kenara koyarsak(ki pek koyulcak bişey değil gerçi)..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
barkın bayoglu yanına birini almış cocuga anlattırmış gülmüş durmuş,
kısaca hem motorla hem yanındaki cocukla tşk geçmiş

montajı çinde yapılıyor, parca üretimi çinde yapılıyor marka ingilliz olsa ne olur ?
buz gibi çin malı işte.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
facede yazdığım gibi ingilizler çıkıp bu motoru %100 biz yaptık deseler bile inanmam bu motorun ingiliz malı olduğuna kusura bakmasınlar. hatta son gelen çin malları bile bundan daha iyi duruyo.....
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Sürmekten çok cafelerin önünde park halinde bekleyecekse bence hiç düşünmeden alın :thumleft:
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
İngiliz atasözü, ben kalitesiz mal alacak kadar zengin değilim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Çok şükür kazasız belasız test etmişler :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ivmelenmesi iyi değince kahkaha atıyor ya orası çok iyidi ya :) Barkın abi incelemek istmediyse hiç bulaşmamak lazım :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Gümüş Elbiseli Adammm...

1-Firenler tutmuyor,
2-Titreşim aşırı var,
3-Lastikler berbat,
4-İngiliz ama Çin,
5-Göstergeler marka ama bozuk,
6-Motor ısı göstergesi yok,
7-16 Hp,
8-Gidon turu çok kötü, Parmak kıran Megelli,
9-Fotojenik ama dandik.
10-Montaj kötü, işçilik kötü.
11-Ayna yok,

SONUÇ: Hiç bilmeyen adama kafe önüne koymaya tam KİTLEMELİK motor.

Altın Elbiseli Adamın videodaki rolü: Tşşşşşşşk geçmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst