bir de bu ne yahu ikinci eline 28 yazmalarr:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yeni-yamaha-mt-09-abs-146684503/detay
mt09 oturuş pozisyonu olarak çok farklı gelebilir, pegler geride bir taraftan da gidona çok yakınsınız, biraz supermoto tarzı da var. naked alacak olsam bu hafiflikle başka birşey düşünmezdim, fazlaca ses getiren fantastik bir motor oldu. Yüksek hızları da fena olmasa gerek, z800 ün pistte takip ettiği bir mt09 videosu vardı.
bir de bu ne yahu ikinci eline 28 yazmalarr:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yeni-yamaha-mt-09-abs-146684503/detay
isteyen istediği fiyatı yazar tabi de kulaklarının çınlayacağını da bilmeli yazarken. neyse konuya dönersek mt09 güzel motor![]()
Eğer lastik kenarında 1 parmak kalmasına rağmen bu motosiklet bu kadar yatıyorsa bir şaheser yaratmışlar demektir)
![]()
Zaten 28`e daha teknolojik bir makina olmayan fazer8 alanlar. Aynı paraya abs`siz fazer8 alanlar. 23.800`e Nc700x alanlar. Bu Mt09`u hiç sevmediler hiç beğenmediler, tipinden nefret ettiler![]()
![]()
![]()
Eğer lastik kenarında 1 parmak kalmasına rağmen bu motosiklet bu kadar yatıyorsa bir şaheser yaratmışlar demektir)
http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfkzw.jpg
Zaten 28`e daha teknolojik bir makina olmayan fazer8 alanlar. Aynı paraya abs`siz fazer8 alanlar. 23.800`e Nc700x alanlar. Bu Mt09`u hiç sevmediler hiç beğenmediler, tipinden nefret ettiler![]()
![]()
![]()
Bir önce ki motorum Nc700S`di yakıt tüketimi gazına gelerek aldım motosikleti. Tam bir eşşek, 50bg ama alakası yok gaz veriyorsun devir hemen bitiyor yığılıyor sollamalarda yolun yarısında kalıyorsun. İlk defa memnun kalmadığım bir motosiklet vardı o da nc700s`di. 125cc`den 700s`e geçen hariç kimseyi memnun etmiyecek bir motosiklet. Yakıt tüketimine artık takılmıyorum. Zaten ayda max 300-400 km yapıyorum. Keyfim olduğunda sadece hafta sonları kullanıyorum onda da zevk alarak binmeliyim.
Bir önce ki motorum Nc700S`di yakıt tüketimi gazına gelerek aldım motosikleti. Tam bir eşşek, 50bg ama alakası yok gaz veriyorsun devir hemen bitiyor yığılıyor sollamalarda yolun yarısında kalıyorsun. İlk defa memnun kalmadığım bir motosiklet vardı o da nc700s`di. 125cc`den 700s`e geçen hariç kimseyi memnun etmiyecek bir motosiklet. Yakıt tüketimine artık takılmıyorum. Zaten ayda max 300-400 km yapıyorum. Keyfim olduğunda sadece hafta sonları kullanıyorum onda da zevk alarak binmeliyim.
Aynen hocam. kendinize çok uygun bir motosiklet bulmuş gibisiniz, kazasız belasız kullanın. Benim de tercihim mt-09 olurdu..
Bizim mahallede bir amca nc700x almıştı geçen sene, konuştum o da motorundan çok memnundu. Eminim o da nc700x i mt-09 a tercih eder.. işte önemli olan kullanım amacı
bende bu aralara kış günü ucuza NC700s ikinci el bakıyordum sizin yorumdan sonra vazgeçeceğim.... yine racing en mantıklısı benim için.... yakıtın ne önemi var ki sollamada solda kalıpta geçemedikten sonra :sunny:
NC sollamalarda kalıyormuş da hemen kesiciye giriyormuş da. Arkadaş motor kullanmayı bilmiyorsanız NC ne yapsın. Makina insan etkileşimi diye bir kavram vardır. Eğer motorun dilinden anlamıyorsan bok atmayacaksın. Tamam NC uçmuyor ama sollamada da kalmıyor yani. Adam demiş 300-400 km yapıyorum yakıt fark etmez. Ben 1500 km yapıyorum o zaman ne olacak. MT09 asılarak kullanırsan 8-9 litrelerde geziyor. Akıcı sürüş tekniğini biliyorsan zaten deli gibi gazlamazsın bu da NC nin her koşulda yeterli olduğunu kanıtlar. Keza şehir içinde 250 cc scooter her şeye yeter, NC dahi abartı. Ama Barkın abinin dediği gibi apaçi kardeşliğindeysen NC, MT nin yanında nefessiz kalır. Sırf bagajı için NC alan tanıdığım var. Adam süpermoto sever, sık vites değiştirmek ister ama rahat motor olsun der. O zaman kısa devir aralığı zevk verir. Uzay gemisi seviyordur o zaman MT keyif verir. Sen keyif almıyorsun diye NC ye yahut başka bir motora bok atamazsın. Sevgiler :rendeer: