Motosikletimi galeriye (point motors) a bıraktım.

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar.

Birkaç gün önce konu açmıştım tanıyan varmı bu firmayı diye.

Bugün gittim gördüm. Mantıksız bir durum gelmedi gözüme.

Fiyatta anlaştık. Motosiklet satıldığı anda 3700 tl alacağım. Üzerini takas vade yapsa bile benim sorunum değil yani.

İşlek bir yere benziyor adam da iyi bir esnaf gibi.

3700 tl değerinde teminat senedi de aldım.

Bakalım, biraz güven isteyen bir hareket oldu ama yaptık. Umarım kötü bir durumla karşılaşmayız.

Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim, olur da siz de motorunuzu burada satmak istersiniz diye.

Selamlar. :rendeer:
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
motorunuzun satısını verdınız mı ?

Hayır galeriye satmadım motosikleti. Konstinye olarak bıraktım. Adamın tezgahında durucak. Satılıcak, adam biraz karını koyar elbette. ben 3700 liramı alıp işin içinden çıkacağım satışı verip. Yoksa direk galericiye satsam adam 3000 tl falan verirdi :)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
hmm bak bu supermıs. ıllakı oda kar yapacakdır. nıhayetınde adamında ısı bu.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
hmm bak bu supermıs. ıllakı oda kar yapacakdır. nıhayetınde adamında ısı bu.

Aynen öyle. Mantıksız bir yön görünmedi bana.

Dediğim gibi önce neler oldğunu görelim. Eğer adam güvenilir bir adamsa, dürüst bir esnafsa sadece mt olarak bile ihya ederiz adamı.. :))

Gelişmelerden haberdar edeceğim.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Merak ettim bende valla.. Motosikletimi alırken 50 tane kartla bankayla uğraşmak zorunda kalmıştım.. Bu arkadaşların senet ile vade satışı da var yazıyor.. 4100 e koymuş sanırsam sizin motoru da 4000 düz denir 300tl kendine ki mantıklı.. Bakalım sonuca belki bizimde yolumuz düşer..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merak ettim bende valla.. Motosikletimi alırken 50 tane kartla bankayla uğraşmak zorunda kalmıştım.. Bu arkadaşların senet ile vade satışı da var yazıyor.. 4100 e koymuş sanırsam sizin motoru da 4000 düz denir 300tl kendine ki mantıklı.. Bakalım sonuca belki bizimde yolumuz düşer..

Direk senetle satış yapıyorum dedi. Baya da referansı var gibi. Benim biraz güvensiz olduğumu görünce çıkarttı bi satış dosyası. "kardeşim bunların hepsi benim yaptığım satışların noter örnekleri. hepsini arayıp beni sorabilirsin alınmam" dedi. Aramadım. önüne sıcak konulunca 3900 e bile verir bence. 200 300 lira hakkıdır esnaf adam sonuçta kazanıcak.

Güzel bir sistem yaratmış. Eğer düzgün bir esnafsa çok ekmek yiyebilir bu şekilde.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Güzel iş, burada olsa ben de verebilirdim. Hatta düşünüyordum böyle bir şey. Motosiklet alıp satan servis çok. Gideyim, 2500 bana ver, kaça satarsan üstü sana kalsın diyeyim diye düşünüyordum.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
61
Güvensizlik gerektiren birşey görünmüyor umarım kısa sürede satılır ve paranı alırsın
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Ben olsam bu işlere hiç girmezdim. sahibinden.com da 3500-3600 liraya satar, paramı cebime koyar, sonra istediğim motoru alırdım. 200-250 lira için senet sepet, takas vade vs. vs.vs işlerine girilmez.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
adamdan senet almışsın, motorda senin üzerine, adamın yeri belli, paran belli eee biraz beklersin o kadar
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
ilk konunuda hatırlıyorum. bana gayet mantıklı geldi bu sistem.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
en kısa zamanda satışını vermeye bak.
adamlar kullanırlar ceza yerler falan sana yığılmasın hepsi. belki satarlar satışını vermezler. sıkıntı olmasın sonra.
hayırlı olsun.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Ben olsam bu işlere hiç girmezdim. sahibinden.com da 3500-3600 liraya satar, paramı cebime koyar, sonra istediğim motoru alırdım. 200-250 lira için senet sepet, takas vade vs. vs.vs işlerine girilmez.


Abicim sadece oyle degil. Koyacak yerim yokmotoru otoparka 70 tl para veriodm ondan kurtuldum en azından :)) bakalm sorun olmayacak umarım.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
genelde bu tarz yerler yok pahasına satın alıp küçük aksesuarlarla fiyatını baya yükseltip satıyorlar motorları. bu tarz sistem güzel olmuş. hayırlısı olmasını dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst