- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
Kimsede dememişki 2011 model ybr 4100 tl eder mi..4000 eder mi onuda geçtim 3800 eder mi...Kredi kartına taksitle alacaksa adam 300-400 tl farktan kaçmayıp sıfır alır neden 2 yaş üstü bi motor alsın.. Senetle belki alan olabilir ona bişey diyemem.. Dost acı söyler bende nisan ayında 2011 ybr 125 imi sattım aksesuar namına seninkinden 1 tık ötedeydi.. 3300 tl ye ancak satabildim.. İşiniz rast gitsin..