Motosikletimi galeriye (point motors) a bıraktım.

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Kimsede dememişki 2011 model ybr 4100 tl eder mi..4000 eder mi onuda geçtim 3800 eder mi...Kredi kartına taksitle alacaksa adam 300-400 tl farktan kaçmayıp sıfır alır neden 2 yaş üstü bi motor alsın.. Senetle belki alan olabilir ona bişey diyemem.. Dost acı söyler bende nisan ayında 2011 ybr 125 imi sattım aksesuar namına seninkinden 1 tık ötedeydi.. 3300 tl ye ancak satabildim.. İşiniz rast gitsin..
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ben şunu anlamıyorum.

2. El kazalı , sorunlu mondial 150 mash scooterimi 5 günde sattım. Hemde gizli iş çevirmeden herşeyini şöyleye söyleye.

Ybr hayli hayli satılır. 1 haftalık zamanda diliminde. Okadar kasmaya gerek yokki.
Yeterki açıklama kısmını düzgün, doğru ve güvenilir yazın.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
45
Point motor pişmanlıktır. Kendileri profesyonel dolandırıcıdır. Umarım paranızı alabilmissinizdir.

Bir çok platformda şikayet var bu kişiler hakkında. Ayrıca bende mağdur olanlar arasındayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst