Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar...

Barış ne yakışır bu senin arabanın yanına...


Engin, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız zevkle kullanmanı dilerim...
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Herkese Günaydın.

Engin'cim hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.

Tekerleğin hep düz gitsin. Hornet aldın diye muhbbeti kesme burada herkese yer var.

@wolrath
Len,kontenjan mı?

HIV virüsü gibisin,yanaştın aramıza temiz aile çocuğu imajı ile ama biz senin gerçek yüzünü gördüğümüzde artık her şey için çok geçti.

Konuşturma beni şimdi.

Ergin,evet gerçekten de arabasının yanına yakışır da, iyi ki arabayı alırken ailesi ile gitmiş yoksa bu yine abuk subuk bir şey alır çıkardı.

Motosiklet konusnda yine abuk subuk bir seçim yapacak ama en sonunda yine bir baykuş alacak. O kadar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

Ezel, seni yanıltmayacak tek motor VFR800 dür, sonrasını bilemem sana kalmış...:wiinkk:
Ezel, görüyor musun bazılarımız halen unutamamış.:)

Son pişmanlık neye yarar. :pr:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Herkese Günaydın.

Engin'cim hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.

Tekerleğin hep düz gitsin. Hornet aldın diye muhbbeti kesme burada herkese yer var.

@wolrath
Len,kontenjan mı?

HIV virüsü gibisin,yanaştın aramıza temiz aile çocuğu imajı ile ama biz senin gerçek yüzünü gördüğümüzde artık her şey için çok geçti.

Konuşturma beni şimdi.

Ergin,evet gerçekten de arabasının yanına yakışır da, iyi ki arabayı alırken ailesi ile gitmiş yoksa bu yine abuk subuk bir şey alır çıkardı.

Motosiklet konusnda yine abuk subuk bir seçim yapacak ama en sonunda yine bir baykuş alacak. O kadar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------


Ezel, görüyor musun bazılarımız halen unutamamış.:)

Son pişmanlık neye yarar. :pr:

Her seferinde yüzüme vurma artık, ben VFR ile hiç sıkıtı yaşamadım benim sıralı dört takıntım var o kadar :pr:
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Ezel hoşgeldin...
Soru soruş tarzın, üslubun ve muhtemelen VFR seçiminden dolayı seni kutluyorum.:cat:
VFR'yi tekrar anlatmama gerek yok. Kendini ispatlamış , gelmiş geçmiş en iyi 25 çok yönlü motosiklet arasında 1. olmuş muhteşem bir makina...
Daha önce arkadaşlarımın yazdığı şeyleri tekrar etmek istemiyorum sadece fiyat ve otobüse yükleme konularında bendekileri aktarmak isterim.
Dediğin gibi fiyat çok değişken; Temizlik , kullanım , bakım ve tabi ki aksesuar...
Durumuna göre aksesuarlı fiyatı 20000 olan bir makine çıplak 17000 civarına alınmış olur. Ancak bu durum aksesuara ihtiyaç ve isteğin olup olmamasına göre değişir. Birde bakım olayını atlamamak lazım bugün ağır bakım (lastik , zincir , dişli set , akü , filtreler , sıvılar) 2500 TL.
İlandaki 2010 VFR eğer göründüğü gibi temizse hiç durma atla üstüne yoksa kaparlar.
Otobüse yükleme işine gelince... Travego'larda bagajın en ön kısmına yani kaptanın hemen altına sığar. İki kişi ile çok rahat yüklenir. Otobüsün bagaj yerden yüksekliği çok az zaten. Aynalar bükülüp otobüsün bagajına VFR nin arkasını affedersiniz götün götün yanaştıracaksınız. Bir kişi ön tarafta gidondan motoru dengede tutarken diğer kişi arka tarafta otobüsün bagajına çıkıp arka janttan iki elini takıp yukarı çekip bagaja çıkartacak biraz geri alınıp aynı metotla ön teker de bagaja çıkartılacak VFR vitese atılıp yan ayaklıkta iken üç adet gergili çektirme ile yanlardan bagaj içi profillere sabitlenecek. sağlam bir lastikle ön fren bağlanacak. Bir milim bile oynamaz. Zırh gibi gider. 2 numaralı koltuğa da bilet alırsan deponun üstüne denk gelir tam olarak sonra ver elini Ankara... :flower:

Tesekkurler, üsenmeyip uzun uzun da yazmissiniz, bilgiler de cok faydali oldu ama cevap gelirse yukleme konusunda tekrar rahatsiz edebilirim :)

Herkese Günaydın.

Engin'cim hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.

Tekerleğin hep düz gitsin. Hornet aldın diye muhbbeti kesme burada herkese yer var.

@wolrath
Len,kontenjan mı?

HIV virüsü gibisin,yanaştın aramıza temiz aile çocuğu imajı ile ama biz senin gerçek yüzünü gördüğümüzde artık her şey için çok geçti.

Konuşturma beni şimdi.

Ergin,evet gerçekten de arabasının yanına yakışır da, iyi ki arabayı alırken ailesi ile gitmiş yoksa bu yine abuk subuk bir şey alır çıkardı.

Motosiklet konusnda yine abuk subuk bir seçim yapacak ama en sonunda yine bir baykuş alacak. O kadar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------


Ezel, görüyor musun bazılarımız halen unutamamış.:)

Son pişmanlık neye yarar. :pr:

Evet abi bu baglilik da gozlerimi yasartti gercekten:) Bu arada sahibinden mesajina hala bir cevap gelmedi fırsat bulabilirsem bugun bir aramayi dusunuyorum.

Ergin bey yeni motorunuz da hayirli olsun.

Selamlar.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Muzaffer Abi büyük ihtimal VFR adamı kullanıyor bu hava şartlarında...:queen:
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Merhaba, motoru satan arkadas mesaja bugün de cevap vermedi. Telefonunu aradim bir bayan acti, telefonun Gürhan Bey'e ait oldugunu fakat su an kendisinde bulundugunu soyledi, adimi soyadimi alip kendisinin beni arayacagini soyledi. Ve arayan soran kimse olmadı...

Çok esrarengiz şeyler oluyor :) Benim tahminim arkadaş ilani koydu ama motoru satmak istemiyor; mesajlari yanitsiz birakip telefonlari başkasına cevaplatiyor.

Sanırım psikolojide bu duruma VFR sendromu deniyor :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Yok yok bu olsa olsa Stockholm sendromu VFR onu esir almış :)
O motor o fiyata verilir mi ya benim olsa elimi öpene 25 den aşağı vermem öpmeyene zaten 26 :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Yok yok bu olsa olsa Stockholm sendromu VFR onu esir almış :)
O motor o fiyata verilir mi ya benim olsa elimi öpene 25 den aşağı vermem öpmeyene zaten 26 :p

Zaten bi durum var ama hayırlısı. O fiyata alırsa piyango olur. Nerdeyse aynı rakamı benim 2006 ya istiyorum. Elimi öpüp öpmemeside farketmez...:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr800-en-iyi-cok-yonlu-sport-touring-145001485/detay
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Herkese Günaydınlar....

Bugün resimler benden olsun...

Hayalgücü de size ait..

cob8.jpg



dk7p.jpg



Ben bir kaç gündür bu virajları dönüyorum. :cat:
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
:thumleft:Mehmet bey, Günaydın.

İyi yaptınız dayanamayıp en sonunda yazdınız.:)

Hoşgeldiniz...

Takip ediyorsanız zaten bizleri yabancılık çekmezsiniz. Devamını bekleriz.:cat:

Siz ne diyorsunuz,ben kaç gündür bu virajlardan kurtulamadım.Manzara yollar ve viraj eğimleri. Muhteşem.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
:thumleft:Mehmet bey, Günaydın.

İyi yaptınız dayanamayıp en sonunda yazdınız.:)

Hoşgeldiniz...

Takip ediyorsanız zaten bizleri yabancılık çekmezsiniz. Devamını bekleriz.:cat:

Siz ne diyorsunuz,ben kaç gündür bu virajlardan kurtulamadım.Manzara yollar ve viraj eğimleri. Muhteşem.

Burada bir arkadaşın dediği gibi bey ünvanını bırakalım, samimi bir ortam olsun :)

Sana da günaydın Emre, sıcak karşılaman için çok teşekkür ederim :)

Kısaca kendimi tanıtayım. 33 yaşında bilgisayar mühendisiyim, istanbul'da yaşıyorum. Lise dönemimde scooter kullanıyordum, uzun yıllar sonra bu yıl baharda iki tekere dönüş yaptım.

Buradaki seviyeli ve samimi ortamı çok seviyorum. Barış, Ergin, hiç görmesek bile Adana'daki Doktor :), sen ve diğer tüm arkadaşlar tanıdığım oldunuz. İleri gittiysem özür dilerim ama grubun özel durumunu anlatmak istedim. Kabul ederseniz gezilere de katılmak isterim, tabi naked'ımla size yetişebilirsem :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Gerçekten çok kıskandım, oralarda olmak vardı. Uzun zamandır vfr konusunu takip ediyordum, artık dayanamadım yazdım :)

al bunu da al al al ::igne::

Burada bir arkadaşın dediği gibi bey ünvanını bırakalım, samimi bir ortam olsun :)

Sana da günaydın Emre, sıcak karşılaman için çok teşekkür ederim :)

Kısaca kendimi tanıtayım. 33 yaşında bilgisayar mühendisiyim, istanbul'da yaşıyorum. Lise dönemimde scooter kullanıyordum, uzun yıllar sonra bu yıl baharda iki tekere dönüş yaptım.

Buradaki seviyeli ve samimi ortamı çok seviyorum. Barış, Ergin, hiç görmesek bile Adana'daki Doktor :), sen ve diğer tüm arkadaşlar tanıdığım oldunuz. İleri gittiysem özür dilerim ama grubun özel durumunu anlatmak istedim. Kabul ederseniz gezilere de katılmak isterim, tabi naked'ımla size yetişebilirsem :)

bakma emrenin oyle bey dedıgıne en agzı bozuk odur :cherry: ama allah ıcın cok sıcak karsılar ::143::::142::

hosgeldın tekrar.her telden calan muhendis agırlıklı bir grubuz (smiley lerden kim nasıl cıkar işte :p) ::cheeeeer::friends:::fool::::winkwink::bira01::

estagfurullah :) ınsanlara uzaktan bakan bırısı hıc olmadı yanımızda. en agır apacılerı bıle ıncıtmedık :) keşke cok daha onceden dadansaydın topiğe. kış geldıgı ıcın pek aktıf olmayabılır bazılarımız ::155::

yetişmek derken grup sürüşü lider azıtmadıkca bozulmaz bizde.olsa da ben el atarım zaten :bounce::queen: :cherry::cherry:

iyi forumlar :thumleft:

Yok yok bu olsa olsa Stockholm sendromu VFR onu esir almış :)
O motor o fiyata verilir mi ya benim olsa elimi öpene 25 den aşağı vermem öpmeyene zaten 26 :p

bi an yazcaktm biseyler sona buranın public oldugunu hatırladım abi hadi yırttın :p
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Emre abi ilk foto çok iyi,yol

:Dmillet yurtdışında kar kış dinlemiyor,kar yağsın ben çıkabilecekmiyim onu düşünüyorum

_MG_8066.jpg
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
281
Gonlunde motor sevgisi olan herkese acik bizim toplulugumuz ve arkada surucu birakmayiz kesinlikle oyle cok suratlar yapan bir ekipte degiliz birbirimizi gorup sohbet ve birazda surus keyfi yasamak icin bulusuyoruz sohbet zamani nerdeyse surusten daha cok keyif aliyoruz bu nedenle kisin motorlar olmadan gorusmeyi planliyoruz iderece yani:d
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Merhaba, motoru satan arkadas mesaja bugün de cevap vermedi. Telefonunu aradim bir bayan acti, telefonun Gürhan Bey'e ait oldugunu fakat su an kendisinde bulundugunu soyledi, adimi soyadimi alip kendisinin beni arayacagini soyledi. Ve arayan soran kimse olmadı...

Çok esrarengiz şeyler oluyor :) Benim tahminim arkadaş ilani koydu ama motoru satmak istemiyor; mesajlari yanitsiz birakip telefonlari başkasına cevaplatiyor.

Sanırım psikolojide bu duruma VFR sendromu deniyor :)

Şimdi yeniden aradim "aradığınız numara geçici olarak servis disi olmuştur" mesaji çıktı :) Arkadas satmamak icin hattini kapatmis, halbuki ilani kaldirsa yeterliydi :)

Motordan vazgectim de sirf neler oldugunu ogrenme merakimdan isin pesini bırakmayacağım. Yeni gelişmelerle cok yakinda yeniden burada olacagim... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Bu da burdakilerin abisi sayılır :) bi yurtdışı seyahatimde denk geldim, sahibi iyi bakmış.

Honda CB900 f2 Bol d'or

ZYfhhbP.jpg


9nVgUV8.jpg
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst