- Katılım
- 26 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,134
Ezel, görüyor musun bazılarımız halen unutamamış.Ezel, seni yanıltmayacak tek motor VFR800 dür, sonrasını bilemem sana kalmış...:wiinkk:
Herkese Günaydın.
Engin'cim hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.
Tekerleğin hep düz gitsin. Hornet aldın diye muhbbeti kesme burada herkese yer var.
@wolrath
Len,kontenjan mı?
HIV virüsü gibisin,yanaştın aramıza temiz aile çocuğu imajı ile ama biz senin gerçek yüzünü gördüğümüzde artık her şey için çok geçti.
Konuşturma beni şimdi.
Ergin,evet gerçekten de arabasının yanına yakışır da, iyi ki arabayı alırken ailesi ile gitmiş yoksa bu yine abuk subuk bir şey alır çıkardı.
Motosiklet konusnda yine abuk subuk bir seçim yapacak ama en sonunda yine bir baykuş alacak. O kadar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
Ezel, görüyor musun bazılarımız halen unutamamış.
Son pişmanlık neye yarar.r:
Ezel hoşgeldin...
Soru soruş tarzın, üslubun ve muhtemelen VFR seçiminden dolayı seni kutluyorum.:cat:
VFR'yi tekrar anlatmama gerek yok. Kendini ispatlamış , gelmiş geçmiş en iyi 25 çok yönlü motosiklet arasında 1. olmuş muhteşem bir makina...
Daha önce arkadaşlarımın yazdığı şeyleri tekrar etmek istemiyorum sadece fiyat ve otobüse yükleme konularında bendekileri aktarmak isterim.
Dediğin gibi fiyat çok değişken; Temizlik , kullanım , bakım ve tabi ki aksesuar...
Durumuna göre aksesuarlı fiyatı 20000 olan bir makine çıplak 17000 civarına alınmış olur. Ancak bu durum aksesuara ihtiyaç ve isteğin olup olmamasına göre değişir. Birde bakım olayını atlamamak lazım bugün ağır bakım (lastik , zincir , dişli set , akü , filtreler , sıvılar) 2500 TL.
İlandaki 2010 VFR eğer göründüğü gibi temizse hiç durma atla üstüne yoksa kaparlar.
Otobüse yükleme işine gelince... Travego'larda bagajın en ön kısmına yani kaptanın hemen altına sığar. İki kişi ile çok rahat yüklenir. Otobüsün bagaj yerden yüksekliği çok az zaten. Aynalar bükülüp otobüsün bagajına VFR nin arkasını affedersiniz götün götün yanaştıracaksınız. Bir kişi ön tarafta gidondan motoru dengede tutarken diğer kişi arka tarafta otobüsün bagajına çıkıp arka janttan iki elini takıp yukarı çekip bagaja çıkartacak biraz geri alınıp aynı metotla ön teker de bagaja çıkartılacak VFR vitese atılıp yan ayaklıkta iken üç adet gergili çektirme ile yanlardan bagaj içi profillere sabitlenecek. sağlam bir lastikle ön fren bağlanacak. Bir milim bile oynamaz. Zırh gibi gider. 2 numaralı koltuğa da bilet alırsan deponun üstüne denk gelir tam olarak sonra ver elini Ankara... :flower:
Herkese Günaydın.
Engin'cim hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.
Tekerleğin hep düz gitsin. Hornet aldın diye muhbbeti kesme burada herkese yer var.
@wolrath
Len,kontenjan mı?
HIV virüsü gibisin,yanaştın aramıza temiz aile çocuğu imajı ile ama biz senin gerçek yüzünü gördüğümüzde artık her şey için çok geçti.
Konuşturma beni şimdi.
Ergin,evet gerçekten de arabasının yanına yakışır da, iyi ki arabayı alırken ailesi ile gitmiş yoksa bu yine abuk subuk bir şey alır çıkardı.
Motosiklet konusnda yine abuk subuk bir seçim yapacak ama en sonunda yine bir baykuş alacak. O kadar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
Ezel, görüyor musun bazılarımız halen unutamamış.
Son pişmanlık neye yarar.r:
Yok yok bu olsa olsa Stockholm sendromu VFR onu esir almış
O motor o fiyata verilir mi ya benim olsa elimi öpene 25 den aşağı vermem öpmeyene zaten 26![]()
Herkese Günaydınlar....
Bugün resimler benden olsun...
Hayalgücü de size ait..
http://imageshack.us/a/img32/3967/cob8.jpg
http://imageshack.us/a/img845/876/dk7p.jpg
Ben bir kaç gündür bu virajları dönüyorum. :cat:
:thumleft:Mehmet bey, Günaydın.
İyi yaptınız dayanamayıp en sonunda yazdınız.![]()
Hoşgeldiniz...
Takip ediyorsanız zaten bizleri yabancılık çekmezsiniz. Devamını bekleriz.:cat:
Siz ne diyorsunuz,ben kaç gündür bu virajlardan kurtulamadım.Manzara yollar ve viraj eğimleri. Muhteşem.
Gerçekten çok kıskandım, oralarda olmak vardı. Uzun zamandır vfr konusunu takip ediyordum, artık dayanamadım yazdım![]()
Burada bir arkadaşın dediği gibi bey ünvanını bırakalım, samimi bir ortam olsun![]()
Sana da günaydın Emre, sıcak karşılaman için çok teşekkür ederim
Kısaca kendimi tanıtayım. 33 yaşında bilgisayar mühendisiyim, istanbul'da yaşıyorum. Lise dönemimde scooter kullanıyordum, uzun yıllar sonra bu yıl baharda iki tekere dönüş yaptım.
Buradaki seviyeli ve samimi ortamı çok seviyorum. Barış, Ergin, hiç görmesek bile Adana'daki Doktor, sen ve diğer tüm arkadaşlar tanıdığım oldunuz. İleri gittiysem özür dilerim ama grubun özel durumunu anlatmak istedim. Kabul ederseniz gezilere de katılmak isterim, tabi naked'ımla size yetişebilirsem
![]()
Yok yok bu olsa olsa Stockholm sendromu VFR onu esir almış
O motor o fiyata verilir mi ya benim olsa elimi öpene 25 den aşağı vermem öpmeyene zaten 26![]()
Merhaba, motoru satan arkadas mesaja bugün de cevap vermedi. Telefonunu aradim bir bayan acti, telefonun Gürhan Bey'e ait oldugunu fakat su an kendisinde bulundugunu soyledi, adimi soyadimi alip kendisinin beni arayacagini soyledi. Ve arayan soran kimse olmadı...
Çok esrarengiz şeyler oluyorBenim tahminim arkadaş ilani koydu ama motoru satmak istemiyor; mesajlari yanitsiz birakip telefonlari başkasına cevaplatiyor.
Sanırım psikolojide bu duruma VFR sendromu deniyor![]()