- Katılım
- 1 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,168
kendi hatalarına da ceza verecekler mi ?
emniyet şeridi olmayan şeritleri yamuk yumuk olan e-5 karayolunun fotoğrafını çeksek mesela.
çakar lambaları ile giden insanları tehlikeye sokan yetkililere,
is-park harici kalan tüm yol kenarlarına park yapılmaz yazan belediyeye ,
farı, stopu yanmayan ekip otolarının fotoğraflarına da ceza verilecek mi ?
trafik kurallarını kim doğru düzgün biliyor ki bir aylık ehliyet eğitiminden yıllar sonra kim doğru düzgün hatırlıyor da hatayı testip edip cezalandıracak .
emniyet şeridi olmayan şeritleri yamuk yumuk olan e-5 karayolunun fotoğrafını çeksek mesela.
çakar lambaları ile giden insanları tehlikeye sokan yetkililere,
is-park harici kalan tüm yol kenarlarına park yapılmaz yazan belediyeye ,
farı, stopu yanmayan ekip otolarının fotoğraflarına da ceza verilecek mi ?
trafik kurallarını kim doğru düzgün biliyor ki bir aylık ehliyet eğitiminden yıllar sonra kim doğru düzgün hatırlıyor da hatayı testip edip cezalandıracak .