Her vatandaş trafik polisi olacak. Trafik cezalarında yeni dönem!

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
kendi hatalarına da ceza verecekler mi ?
emniyet şeridi olmayan şeritleri yamuk yumuk olan e-5 karayolunun fotoğrafını çeksek mesela.

çakar lambaları ile giden insanları tehlikeye sokan yetkililere,

is-park harici kalan tüm yol kenarlarına park yapılmaz yazan belediyeye ,

farı, stopu yanmayan ekip otolarının fotoğraflarına da ceza verilecek mi ?
trafik kurallarını kim doğru düzgün biliyor ki bir aylık ehliyet eğitiminden yıllar sonra kim doğru düzgün hatırlıyor da hatayı testip edip cezalandıracak .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Baktılar ki polis kendi işini yapamaz durumda...
İşleri güçleri halka gaz , su dayamak....
Eee polisliği kim yapacak ?...
Bunların suçlusu vatandaş.... Onlar yapacak...
Çalışın bakalım...
Bedaveden polis...
Oh ne ala... :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Böyle bir uygulamada yapmadığın bir yanlışın cezasını çekemezsin, çünkü yasağa ait kayıt gerekli.Ben defalarca izmarite, sıkıştırmaya, tacize ve her türlü kuralsızlığa karşı karşıya kalan ve hala kalmakta olan biri olarak bu ihlali yapanların anasını bellerim.Bu ülkede hangi denetim adam akıllı yapıldı ki?Bari biz kendimizin ve sevdiklerimizin etrafından böyle magandaları silmeye çalışalım.

http://urun.gittigidiyor.com/fotograf-kamera/mini-dv-dvr-kamera-video-fotograf-webcam-ses-99041630

Geçtim siparişi hadi hayırlısı, bakalım ne kadar işe yarayacak.Bu yorumuma kızacaklar olabilir muhtemelen bu kişiler sık kural ihlali yapanlar olacaktır.

O kamerayla değil plakasını,aracın rengini bile görmen zor maalesef :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cezayı ben yazacaksam maaşı niye polis alıyor?
Polisler tomalarda mesai harcıyor ya...
İşi gücü var adamların..
Bide trafikle mi uğraşacaklar.... :p

Yakında trafik canavarı kelle avcılığı başlar...
Her yüz foto yollayana şu kadar ödül diye... :queen:
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Merak ettiğim her hafta 50 tane başlık açılıyor 'otomobil sürücüsü beni eziyordu' diye.. Adamlar diyor ki 'çek kameraya yolla biz yaparız gerekeni'.. Gelen cevap 'polisin işini ben mi yapacağım'.. Yok abi sen git altında kal o sürücünün diyesim geliyor..
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Bir kaç örnek verirmisiniz?
Hangi ülkeler bunlar?

fransada olan biri olarak senin bunu daha iyi bilmen lazım.
örneğin bu gece son ses müzik aç , bak bakalım ne olacak.kaç komşun seni ihbar etmiş.polis ne yapacak.
yada çık yarın karşına çıkan bir adama sağlı sollu iki okkalı tokat at.bakalım sonuçlar ne olacak.

avusturyadaki dayım , kavga etmekten dolayı hapis yattı.evet sadece kavga etmek bildiğin yumruk tekme.ne adamda yaralanma birşey var ne hastaneye yatma var ne birşey.

türkiyede olsa , orda öldürseler belki adam ceza evine girer.tabi yakalanması da lazım önce.ve birkaç sene yatıp çıkar heralde.bu adam bana tokat attı diye polis çağırsan bir tokatta polis atar bu ülkede.

yasaların korkutucu gücü , toplumsal düzenin sağlanmasına katkısına bakmak istiyorsan , türkiyeyle fransayı karşılaştır.
yaya geçidi olmayan yerde yola çıkmaya yeltendiği sırada ayağı ezilen akrabama , yola neden çıkıyorsun diye ceza kesilen bir yer.adam haklı , ne diye yola çıkıyorsun diyor.Türkiyede olsa şöföre 10 kişi dalar mahalleden.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Kırmızı ışık ve emniyet kemeri için uygulanabilir. Ama suistimale çoook açık.

Trafikte kavgalar artar. Bu uygulama ile Asayişin işi artar.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ooo tamam devlet işi büyüttü, polislerimizin kestiği haraçlar az kaldı, sizde kesin gönderin aksın paralar misali, az kaldır sabredin, önüzmüdeki seçimlerde bu kanunların hepsini yedirirler size.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
sıkışık trafikte aralardan geçerken çeker fotolarımızı yollarlar makas atıyoz diye . hayırlı uğurlu olsun
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
fransada olan biri olarak senin bunu daha iyi bilmen lazım.
örneğin bu gece son ses müzik aç , bak bakalım ne olacak.kaç komşun seni ihbar etmiş.polis ne yapacak.
yada çık yarın karşına çıkan bir adama sağlı sollu iki okkalı tokat at.bakalım sonuçlar ne olacak.

avusturyadaki dayım , kavga etmekten dolayı hapis yattı.evet sadece kavga etmek bildiğin yumruk tekme.ne adamda yaralanma birşey var ne hastaneye yatma var ne birşey.

türkiyede olsa , orda öldürseler belki adam ceza evine girer.tabi yakalanması da lazım önce.ve birkaç sene yatıp çıkar heralde.bu adam bana tokat attı diye polis çağırsan bir tokatta polis atar bu ülkede.

yasaların korkutucu gücü , toplumsal düzenin sağlanmasına katkısına bakmak istiyorsan , türkiyeyle fransayı karşılaştır.
yaya geçidi olmayan yerde yola çıkmaya yeltendiği sırada ayağı ezilen akrabama , yola neden çıkıyorsun diye ceza kesilen bir yer.adam haklı , ne diye yola çıkıyorsun diyor.Türkiyede olsa şöföre 10 kişi dalar mahalleden.


Yazdiklarin benim sordugum soruya cevap degil.
O yazdiklarin zaten Türkiye'de de olan seyler.
Yani müzik sesi fazla diye su an bile komsunu sikayet edebilirsin.
Hatta kizli erkekli ayni evde kaliyorlar diye bile yapabilirsin bunu.:)
Konu o degil.
Hangi ülkelerde, polise fotograf falan gönderip ceza kestiriliyor?
Konu bu.
Onlari bir sayarsan!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hangi ülkelerde, polise fotograf falan gönderip ceza kestiriliyor?
Konu bu.
Onlari bir sayarsan!
Türkiyede daha önceden de uygulamada olan bir sistemdi bu...
Sadece kanunlaştırıyorlar sanırım....
Telefonla plaka şikayetini bile değerlendiriyorlardı...
Belki kaynak yaratmak için , belki vatandaşına fazla güvendikleri için...
Orasını bilemem ama gerçekten plaka ile şikayette bulunsan değerlendirilip cezai işlem yapılıyordu....

Şaşırdın değil mi....
Foto ile şikayet istismarı biraz önler ama yeni istismarlara da kapı açar...
Belki devletin bir yemi , tuzağıdır...
O şikayette bulunurken , elde telefon bir başkasının gazabına uğrar.... :p
Fantazi gibi gelebilir ama geröek bunlar.. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünyada görmek istediğiniz değişikliğin kendisi siz olun
Gandhi
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
trafik kurallarına uymayan trafik polislerini, motosikletli yunusları kime şikayet edecegiz?
resimleri nereye gönderecegiz onu bilen var mı?
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
photoshop ile bütün vekillere ceza gönderirim ben acımam :)
plakalarını öğrenmem yeterli :)
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
14
ben emniyet şeridi ihlali fotoğraflarını çekip gönderiyorum işe yarıyor mu ama bilmiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst