- Katılım
- 11 Kas 2013
- Mesajlar
- 44
- Konu Yazar
- #1
Bide motorla emniyet şeridinden gidince (daha gitmedim) polis ceza kesmiyor galiba.
Ben arabadaydım trafikte, bi motor hem polisin hem EDS kameralarının olduğu yerde rahat rahat emniyet şeridinden gitti, bunu çok gördüm, bu yasal mı merak ediyorum. Nasılsa motor , arkadan ambulans falan gelse hemen kenara çkilip açar yolu dimi ? :silent: