Motosiklette yediğiniz en saçma ceza neydi ?

Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
44
:pr:Motosiklette yediğiniz en saçma ceza neydi arkadaşlar ? :pr:

Bide motorla emniyet şeridinden gidince (daha gitmedim) polis ceza kesmiyor galiba.
Ben arabadaydım trafikte, bi motor hem polisin hem EDS kameralarının olduğu yerde rahat rahat emniyet şeridinden gitti, bunu çok gördüm, bu yasal mı merak ediyorum. Nasılsa motor , arkadan ambulans falan gelse hemen kenara çkilip açar yolu dimi ? :silent:
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
:pr:Motosiklette yediğiniz en saçma ceza neydi arkadaşlar ? :pr:

Bide motorla emniyet şeridinden gidince (daha gitmedim) polis ceza kesmiyor galiba.
Ben arabadaydım trafikte, bi motor hem polisin hem EDS kameralarının olduğu yerde rahat rahat emniyet şeridinden gitti, bunu çok gördüm, bu yasal mı merak ediyorum. Nasılsa motor , arkadan ambulans falan gelse hemen kenara çkilip açar yolu dimi ? :silent:

ben bursadan istanbula gittim ilk defa motorla 10 dakiklık gözlem sonrası daldım emniyet şeridine birsürüde eds den geçtim ceza falan gelmedi.. bence önden çektiği için plakadan yazamıyor.. polislerde ses çıkarmıyor
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
emniyet şeridinde yazmıyor.motosiklete pozitif ayrımcılık var. :) ama mevzuat değişirse bilemem.

motosiklette yediğim en saçma ceza kırmızıda geçmiştim o cezaydı. gerçi saçma değil gayet hak etmiştim ama olsun :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Siz hiç orjinal ekzoz'la ceza yedinizmi (GSX-R 600 fabrikadan çıktığı gibi), Ego tatmini peşinde kendini bi halt sanan polis yüzünden :pr:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Aldığım ceza hakkında hiçbir fikrim yok. Neden oldu nerede oldu bilmiyorum. Bana yapılmış bir tebligatta yok. Buna rağmen motorumu satarkende ortaya çıkmamış. Üzerinden 5 yıl geçmiş. Birkaç ay önce SMS ile gib.gov.tr den gelen mesajla haberim oldu. 280 TL ceza yemişim ödememişim 3 katına çıkmış 840 TL olmuş. Bundan sonra ne olacak onu da bilmiyorum.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Eds sadece önden çekmiyor,bir defa arabayla eds cezası yedim arkalı önlü çekip eve göndermişlerdi :queen:
Motorla ceza yemedim ama eds olan bir ışıkta tam sarı yanarken geçtim ama ceza gelmedi :) kılpayı dedikleri bu olsa gerek
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
1-Slip-on headers çıkık halde ceza yemedim,komple yoshi ile ceza yemedim,susturucusuz kısa tüp muzzy ile de ceza yemedim,yırtınan derbi ile dur diyen olmadı lakin z 750yi aldıktan 3 gün sonra ORJİNAL SESSİZ egzoz ile ceza yedim.Cinnet geçirecektim.Egzoz cezası olduğu için(yani patlak egzozu tamir etme şansı olduğu için) itiraz da edilmiyormuş.

2- Park cezası...Aydın merkezde bulvarda yedim.Önüm arkam arabaydı onlar yemedi ben yedim.Bir güzelde göstergeye iliştirilmişti.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
orta refüşden atlayıp U dönüşü yaptığım için ceza yedim... suçluyum biliyorum...
ama zoruma giden atladığım yerin 50 metre ilerisinde
motorlu polis ile beraber peş peşe gene orta refüjden atlayıp arabalı polisin yanına gittik...:pr:
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
şunca senedir motora binerim, hiç ceza yemedim. gelmiş geçmiş tüm motorlarımda genelde plaka kuyruk altı olduğu için sanırım. polis çevirirse de görmezlikten gelip gazlayıp gidiyorum. birde ceza meza ödeyemem bu devlete. ne kadar az verirsem o kadar kar. dünyanın vergisini ödüyoruz zaten. nefes alsan para be.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
341
orta refüşden atlayıp U dönüşü yaptığım için ceza yedim... suçluyum biliyorum...
ama zoruma giden atladığım yerin 50 metre ilerisinde
motorlu polis ile beraber peş peşe gene orta refüjden atlayıp arabalı polisin yanına gittik...:pr:

imam cemaat ilişkisi olmuş :queen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Benimkisi efsanedir, eminim.. Antalya Kemer'de zabıtayla tartıstım diye, alkollü araç kullanmaktan ehliyeti kaptırdım :pr:
Zabıta efendi aşağı yukarı benle yaşıttı, üniformalıyım havaları falan, iş tartışma boyutuna gelince polis ekiplerini aradı, ben motosikletin yanındayım, polisler geldi, beni karakola götürdü, zorla imza attırdılar ceza kağıdına, tehditle hem de, motosikleti yanlışlıkla çekiciden düşürürüz kardeşim, pahalı bişeye benziyo diyerek.. Gel de o saatten sonra sen memleketinin polisine güven..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
şunca senedir motora binerim, hiç ceza yemedim. gelmiş geçmiş tüm motorlarımda genelde plaka kuyruk altı olduğu için sanırım. polis çevirirse de görmezlikten gelip gazlayıp gidiyorum. birde ceza meza ödeyemem bu devlete. ne kadar az verirsem o kadar kar. dünyanın vergisini ödüyoruz zaten. nefes alsan para be.

İşte tam benim kafa...
Kesinlikle, asla, katiiyen durmam. Yavaşlar gibi yapar ve oralı olmaz, uzaklaşır giderim... Hiç ceza ödemedim ama ceza ödemek çok koyardı heralde :mrgreen:

Alperciğim, geçmiş olsun canım benim. Senin yerinde olsaydım bu saatten sonra durmazdım bende :p
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Hic yemedim, yemeyi de düşünmüorum.. Durmam duramam imkansiz :mrgreen: ha bu arada arabayla da yemedim hic, hem onda durmama gibi bi sansin yok :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hayatımda bir tek ceza yedim. O da geçtiğimiz aylarda gece 01:00'da adıma yazılmış ve evime gönderilmiş fahri trafik şerbetsizinin yazdığı ceza. Gerekçesi de "Koruma ekipmanı (Kask) takılmaması"... İlginç olan, kask takmadan bırak motor kullanmayı, kontağı bile çevirmeyen biriyim... ::facepalm1::
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Benim minik tvs apache ile otoyolda radar cezası yedim 166tl hemde 100 ile polis 1km den kaybettiğimi söyledi 99 olsaymış ceza kesmeyecekmiş:)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
en saçması benimki olacak bence. arkadaşımla birlikte geziyoruz, onda henüz ehliyet yoktu. polis durdurdu ikimizi de. baktı çocuk ehliyetsizlikten 2 kez ceza yemiş, hala ehliyet almamış, sana ceza yazarsam batarsın dedi çocuğa. bize şöyle bir teklif yaptı, bana kasksız kullanma cezası yazıp arkadaşın ödesin dedi. biz de kuzu kuzu kabul ettik. böyle bir ceza yemiş oldum işte kasklı olduğum halde kasksız kullanma cezası :)
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
43
bu yaz öylesine aldığım skygo marka motorum durduk yere çalışmıyordu sanayi bölgesine kadar itttiriyim dedim orada usta halleder diye düşündüm e tabi öncesinde çekiciyi aradım adam sanki arabayı götürecekmiş gibi konuştu daha zor daha pahalı yok arkadaş sprocu adamız dedim ittiricem neyse evden şöyle 700-800 metre uzaklastım köprüyü geçtim emniyet şeridinde ittiriyorum baktım bitane ford sağa çek :D güldüm banamı diyo diye neyse önümde durdular rayban gözlükler fln sonra ehliyet ruhsat ok biri indi bunun anahtarı yokmu var ver bakalım dedi e verdim sonra anahtarı içeri koydu gel suaray bi imza at işlem yaptığımıza dair kayıt yapmamız lazım dedi e bizde attık sonra camı kapadılar 1550 tl ceza diyince dedim kardeşim bu neyin cezası ayrıca motorunuda bağlıcaz dedim bak güzel abicim çalışmaya nb it motor için siz nasıl olurda ceza kesersiniz suslan bizemi yuturuyorsun kaptırmıs deli gibi gidiyordun diyince dedim bak senin bi tarafına bi kaptırırım ozmn grrürsün adamlar öyle böyle yaptılar sonrada çekiciyd i suydu arada bi vurdum birisine onlarda dayadılar kelepçe takmaya calıstılar sana hersey yaparız fln diyice delirdim biraderi arıyım dedim gelsinler tek gucum yetmıyordu o ara video kayıt açılmıs ve onlarda bana vuruyorlar neyse bunlar gitti bn hemen 155 polis imdat ne imdat ama :D şaka gibi adama diyom böyle böyle ee nolmus diyo suclusunuzdur ondan böyle olmus dedim kardeşim ölüyorum gelin 20 dk sonra bi ekip geldi aynı karakolun ekibi sonra gittik dedim bunlardan şikayetciyim dövdüler södüler kayıtlarıda var yaslı birisi benı hastanaye gtürdü doktordan darp raporu aldık sonra geldik ki onlarda benden davacı olmus çakı çıkarmısım silah cıkarmısım ustlerıne atlamısım 5 km kovalamıslar way way way neyse içerde de davalı süpheli ifadenin altına benı supheli onları davalı yazmıslardı ben deıdm kardesım davalı olan benım onlar daha once geldi :D diyo dedım ben buna imza atmam savcılığa gittim o görüntüyüde cd e cektim sonra savcııya anattım şimdi beklioz olay daha uzun ben kısaltarak anlattım yani arkadaslar şahin dışında polis dur desede durmayın hepsi şerefsiz.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
İşte tam benim kafa...
Kesinlikle, asla, katiiyen durmam. Yavaşlar gibi yapar ve oralı olmaz, uzaklaşır giderim... Hiç ceza ödemedim ama ceza ödemek çok koyardı heralde :mrgreen:

Alperciğim, geçmiş olsun canım benim. Senin yerinde olsaydım bu saatten sonra durmazdım bende :p

Plaka görünmesin diye teker bile yaparım Oğuz ahahahaha :D
 

mLh

Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
101
Yazın civciv sıcağında, çok bunaltıcı bir havada, cillop gibi yepisyeni kaskımla (scorpion exo-1000) okul otoparkının içinde çıkışa yaklaşık 100 metre olan bir alanda kasksızlıktan yediğim saçma sapan bir cezam var ve hiç aklımdan çıkmıyor, unutamıyorum. Halbuki o kadarda dil döktüğüm halde polis hazretlerine :jocolor:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Gunlerden birgun pek yogun olmayan bi yolda ilerlerken telefon geldi guzelde bi haber almıştım hazir telefon icin durmusken birde sigara yakayim dedim kaski dirsegime taktim baktim ilerde radar var hiç umrumda olmadi el sallayarak gectim yanlarindan sigarami tutture tutture gittim ceza kesilen noktada durdum sagolsun bizim oranin polisi tanir sever beni:) yaa kardeşim gormedinmi radar aracini ne diye geliyorsun kaçsana dedi:) amaaan sikinti değil abi yaz cezayi hesaplar benden dedim 66lira ceza yazdilar aksamda yemege cikardilar:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst